شستان

#شستان به استناد بند ۷ ماده ۱۳مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به نیاز به بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ تعلیق می گردد.

پسهند

#پسهند حتراماً به اطلاع می رساند این شرکت ، در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ اقدام به خرید ۸۸,۶۹۰,۱۲۸ سهم به ارزش ریالی ۱۴۴,۱۷۶,۳۳۶,۸۹۵ ریال و در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۳ اقدام به خرید ۱۰۶,۴۰۰,۰۰۰ سهم به ارزش ریالی ۱۸۲,۸۶۸,۰۶۱,۵۶۶ ریال (جمعاً ۱۹۵,۰۹۰,۱۲۸ سهم به ارزش ۳۲۷,۰۴۴,۳۹۸,۴۶۱ ریال) شرکت سرمایه گذاری ساختمان ایران نموده است.

سهام شرکت مذکور در تابلو اصلی بازار بورس معامله می گردد و موضوع فعالیت آن سرمایه گذاری در سهام و سهم الشرکه واحدهای سرمایه گذاری صندوق ها و سایر اوراق بهادار که در زمینه ساختمان و شهر سازی و عمرانی فعالیت دارند.

فالوم

#فالوم ثبت کرد

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-113 مورخ ۱۴۰۱/۰۸/۲۲ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۰۳ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۷۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۴۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۶۵۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۵ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

پلاست

شفاف_سازی
#پلاست

📌اعلام نتیجه مناقصه خرید دستگاه ۱۴۰۰ تن

با توجه به برگزاری دو نوبت مناقصه عمومی خرید دستگاه ماشین آلات تزریق پلاستیک ۱۴۰۰ تن ، شرکت رسام فولاد آسیا بعنوان تنها شرکت کننده در مناقصه اعلام آمادگی نمود که پیشنهاد شرکت مذکور ارزیابی و مقرر گردید قرارداد فی مابین با شرکت یاد شده با رعایت صرفه و صلاح شرکت تنظیم که پس از پذیرش و امضا طرفین از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسید .

شنفت

مجمع
#شنفت

📌ادامه گزارش همفکران از مجمع شرکت نفت پارس:

✅شرکت شنفت سهامدار ۲۰درصد از شرکت پالایش پارسیان سپهر است که دارایی معادل ۸هزار میلیارد تومان برای شنفت محسوب می‌شود.

✅فعالیت اصلی شرکت پالایش پارسیان سپهر، اتان‌زدایی است که بخشی از تولیدات آن به مصرف شرکت‌های پتروشیمی می‌رسد و بخشی دیگر صادر می‌شود.

✅پیش راه‌اندازی این شرکت از تیرماه ۱۴۰۰ شروع شده که شامل ۲ پالایشگاه بوده و از مهرماه ۱۴۰۱ به ظرفیت قابل قبولی رسیده است.

✅در حال حاضر ارزش جایگزینی این شرکت ۱،۵۰۰ تا ۲۰۰۰ میلیارد برآورد شده است که یک سرمایه‌گذاری پایدار برای شنفت محسوب می‌شود.

شاملا

شفاف_سازی
#شاملا

📌افزایش نرخ فروش محصول سولفات سدیم در بورس کالا

با تصویب هیات مدیره و موافقت بورس کالا نرخ فروش پایه محصول سولفات سدیم در بورس کالای ایران با توجه به افزایش چند برابری حقوق دولتی طبق بخشنامه شورای عالی معادن معادل ۱۳ درصد افزایش یافت و نرخ پایه فروش محصول سولفات سدیم از ۳۴،۳۷۷ ریال به ۳۸،۸۴۱ ریال به ازاء هر کیلوگرم افزایش یافت.

فوکا

#فوکا آذر خوب ظاهر شد و ۳۹۸۰ میلیاردریال فروش داشت و دی ۳۲۹۰ میلیارد ریال فروش داشته است و ۱۰ ماهه ۴۲۲۳۹ میلیارد ریال فروش داشته است و۱۰ ماهه قبل ۳۱۶۵۰ میلیارد ریال بود

فجهان

افزایش سرمایه ۱۵ درصدی #فجهان از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

آسیا

مجمع
#آسیا

📌به گزارش همفکران؛ در مجمع عمومی فوق‌العاده بیمه آسیا به افزایش سرمایه این شرکت رای مثبت داده و ۶,۸۶۸,۱۹۶,۰۰۰,۰۰۰ ریال به سرمایه ۲۴,۱۳۱,۸۰۴,۰۰۰,۰۰۰ ریالی این شرکت اضافه شد.

✅این افزایش سرمایه از محل سود انباشته و راستای اصلاح ساختار مالی و رعايت قوانين و مقررات بيمه مرکزی صورت گرفته است.

✅بر اساس توضیح ارائه‌شده در این مجمع، این افزایش سرمایه به تایید سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی رسیده است و تا پایان سال ثبت می‌شود.

✅به دلیل کرونا و کاهش سفر، نسبت بیمه شخص ثالث بالاتر رفته است.

وصنعت

#وصنعت عطف به مفاد آگهی منتشره در روزنامه دنیای اقتصاد مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۳ در خصوص فروش یک دستگاه آپارتمان در خیابان گاندی، بدینوسیله جلسه بازگشایی پاکات راس ساعت ۱۵ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۸ برگزار و نتایج به شرح ذیل به ترتیب بالاترین پیشنهاد دهنده اعلام گردید: ۱-نفر اول:شرکت سبدگردان نوید به شماره ثبت ۵۸۲۵۶۰ با قیمت پایه پیشنهادی ۰۰۰ر۰۰۰ر۸۵۰ر۸۵ ریال (هشت میلیارد و پانصد و هشتاد و پنج میلیون تومان) که متعاقباً در روز یکشنبه مورخ ۰۹ر۱۱ر۱۴۰۱ نسبت به عقد مبایعه نامه با نفر اول مزایده انجام گردید .

حفارس

شفاف_سازی
#حفارس

📌حمل ۲۵ هزار تن نهاده کشاورزی آبیک

با توجه به اینکه شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، همچنین طی نامه اعلامی به شماره ۵۵/۲۳/۰۱/۷۵۴ در تاریخ ۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ شرکت خدمات حمایتی کشاورزی آبیک و ارسالی به شرکت در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۹ در مناقصه تخلیه و بارگیری مقدار ۲۵ هزار تن انواع نهاده‌های کشاورزی از مبدا مجتمع شیمیایی آبیک به اقصی نقاط کشور طبق برنامه ابلاغی توسط کارفرما، برنده اعلام شده است، مراتب جهت اطلاع سهامداران ارسال می‌شود.

قابل توجه است مبلغ ضمانت نامه ارائه شرکت در مناقصه ۱۱،۱۰۹ میلیون ریال و مبلغ درآمد برآوردی قرارداد ۲۱۸،۵۶۳ میلیون ریال می باشد.

ستران

افزایش سرمایه ۸۷۱ درصدی #ستران از محل تجدید ارزیابی وسود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

خزامیا

#خزامیا به استحضار می رساند به منظور توسعه خطوط توليد در سالهاي آتي .آيين واگذاري اسناد احداث کارخانه زامياد ۲ در زميني به مساحت ۱۰۰هکتار در شهرک صنعتي شهرستان شاهرود با حضور دکتر خاني نماينده مردم شهرستان شاهرود و ميامي در مجلس شوراي اسلامي ، باقري مدير عامل شرکت شهرک هاي صنعتي استان سمنان و مهندس مرتضوي مدير عامل شرکت زامياد با حضور مديران ارشد اين شرکت با امضاء اسناد مرتبط صورت پذيرفت

 

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *