ولغدر

ولغدر جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۰۹:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس سالن اجتماعات شرکت طراحي مهندسي و تامين قطعات ايران خودرو(ساپکو) واقع در کيلومتر ۱۲ جاده مخصوص کرج برگزار میگردد

وپاسار

#وپاسار

📌 برگزاري مزايده

شرکت بانک پاسارگاد (سهامی عام) در نظر دارد تعداد ۱،۵۷۸،۵۶۸،۶۱۹ (یک میلیارد و پانصدو هفتاد و هشت میلیون و پانصد و شصت و هشت هزارو ششصد و نوزده) سهم معادل ۰٫۸۲ درصد از کل سهام شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات (سهامی عام) را به صورت نقد و اقساط به قیمت پیشنهادی هر سهم ۸،۵۰۰ ریال و با شرایط ذیل واگذار نماید.

خودرو

مجمع #خودرو امسال از ایران خودرو دیزل ۳هزار میلیارد تومان سود شناسایی میکنیم .

 

شیراز

#شیراز پیرو اطلاعیه ها با شماره پیگیری ۹۶۹۴۵۱ مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۱۹ و ۹۸۱۶۲۲ مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۳در سامانه کدال، به استحضار می رساند واحد متانول این شرکت در مدار تولید قرار گرفت. فعالیت سایر واحد های تولیدی مجتمع برمبنای اطلاعیه با شماره پیگیری ۹۸۱۶۲۲ مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ می باشد.

خساپا

#خساپا به منظور بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۲ تعلیق می گردد.

کلر

مجوز افزایش سرمایه ۱۰۰% #کلر پارس صادر شد
از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی در جهت اجراي طرح توسعه

خبهمن

#خبهمن پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری شوراي رقابت مبنی بر تصويب دستورالعمل تنظيم بازار خودروي سواري به استحضار می رساند درخصوص افشا آثار مالي مصوبه پانصد و چهل و سومين جلسه شوراي رقابت مبني بر تصويب دستورالعمل تنظيم بازار خودروي سواري بر عملکرد سال جاري، شرکت گروه بهمن اعتقاد دارد مصوبه مذکور نافي ساير قوانين جاري کشور درخصوص کالاهاي پذيرفته شده در بورس کالا است و لذا قصد پيگيري موضوع از طريق مجاري قانوني را دارد. ضمنا برنامه فروش سال ۱۴۰۱ شرکت فرعي بهمن موتور ازطريق بورس کالا و ساير روش ها صورت پذيرفته است و اين مصوبه تاثيري بر عملکرد سال جاري اين شرکت نخواهد داشت. لازم به ذکر است درصورتيکه به هردليلي اجراي اين مصوبه الزامي گردد، آثار مالي قابل توجه آن در روند مالي سال آتي، قابل بررسي است.

بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

فولای

#فولای ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-152 مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۷ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۲ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۵۶۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۱۲۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۵۶۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

همراه

#همراه اول و افزایش سرمایه …
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۴۷,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۷۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي، جلوگيري از خروج نقدينگي مورد نياز براي انجام سرمايه گذاري هاي آتي و همچنين استفاده از معافيت مالياتي ناشي از افزايش سرمايه از محل سود انباشته که در بند (ف) تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور در نظر گرفته شده، مشتمل بر توجيه لزوم افزايش سرمايه و چگونگي انجام آن که در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

حسینا

#حسینا در ۹ماهه با سرمایه جدید ۱۲۱۱ ریال محقق کرده است
سهم ۳ماهه ۸۶۲ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۷۵۸ میلیارد ریال سود خالص دارد
در ۶ماهه سود عملیاتی ۲۲۱۸ و سود خالص ۱۹۱۵ میلیارد ریال بود
در ۹ماهه سود عملیاتی ۳۵۸۹ میلیارد ریال و سود خالص ۳۰۲۰ میلیارد ریال بوده است

حسینا

#حسینا را با هم مرور کنیم
در ۳ماهه سوم در مهر به عدد ۱۲۱۳ میلیارد ریال و آبان با رشد ۱۴۷۹ میلیارد ریال و آذر ۱۱۵۴ میلیارد ریال رسیده
در زمستان در دی ۱۲۹۹ میلیارد ریال فروش داشت
مجموعا ۱۰ ماهه ۱۲۰۱۵میلیارد ریال فروش داشت و کل سال قبل ۱۰۷۰۵ میلیارد ریال بود

زشریف

#زشریف
برگزاری مناقصه
موضوع مناقصه: احداث کارخانه تولید فرآورده های پودر شیر (شیرخشک، پودر آب پنیر و…)، کره پاستوریزه و خامه پاستوریزه

شپترو

#شپترو
آگهی ثبت افزایش سرمایه شرکت پتروشيمي آبادان

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-00A-273 مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۲۵ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۲۷ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۵,۵۲۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۴۴۸۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۶ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

فارس

#فارس
پیرو آگهی منتشره در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۲ در خصوص دعوت به مجمع عمومی عادی بطور فوق‌العاده راُس ساعت ۰۹:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ به اطلاع میرساند مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده در تاریخ مذکور برگزار نمی گردد و تصمیم گیری در خصوص دستور جلسات ذیل به مجامع بعدی که تاریخ آن متعاقباً اعلام میگردد موکول گردید

خساپا

#خساپا
آثار و تبعات مالي مفاد مصوبه شوراي رقابت در دست بررسي بوده که در اسرع وقت به استحضار سهامداران محترم خواهد رسيد

تاصیکو

#تاصیکو
پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری صدر تامین
درصد افزایش سرمایه: ۱۱۸%
محل تامین افزایش سرمایه: مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سایر اندوخته ها

تنوین

#تنوین
پذیرش تعهدات جدید
موضوع تعهد: پذیرش تعهد پذیره نویسی و تعهد معرفی به خریدار حق تقدم سهام موسسه اعتباری ملل

مبلغ تعهد :۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال

مرقام

#مرقام پیرو مجمع نوبت اول مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۳ که به حد نصاب نرسید از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان استاد نجات الهي ، تقاطع خيابان آيت ا… طالقاني ، هتل هويزه ، طبقه اول سالن ملل برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

غگلپا

افزایش سرمایه ۱۱۸ درصدی #غگلپا از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

وپارس

#وپارس به استحضار می رساند هيأت محترم پذيرش سازمان بورس و اوراق بهادار براساس تبصره بند ۸ ماده ۱۱ و ماده ۵ دستورالعمل پذيرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران، با تداوم پذيرش سهام بانک پارسيان در بازار دوم بورس تهران موافقت نمود. لذا نماد معاملاتي بانک پارسيان از تاريخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ از شمول فرايند تعليق خارج شده و در وضعيت عادي قرار گرفته است.

لازما

#لازما با توجه به عدم امکان ثبت تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۷ در اداره ثبت شرکت ها ، مجمع مذکور مجدداً برگزار می گردد.

 

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *