ورفاه

ورفاه گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱۹۲,۶۸۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ،سود انباشته به منظور بهبود ساختار سرمايه و نسبتهاي قانوني بانک که در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

بترانس

ايران ترانسفو ري از زیرمجموعه های #بترانس در ۱۲ماهه به سود ۱۸۲۰ میلیارد ریالی رسیده است

لازما

#لازما مزايده اموال غير منقول کارخانه آزمايش مرودشت

وبملت

افزایش سرمایه #وبملت ثبت شد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-199 مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۳ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲۶۲,۰۴۲,۸۶۲ میلیون ریال به‌مبلغ ۳۵۳,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۹۰۹۵۷۱۳۸ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

تاپکیش

شفاف_سازی
#تاپکیش

📌نتايج برگزاري مزايده

موضوع مزایده: فروش ساختمان با عرصه و عیان زمین به مساحت ۷۷۹/۵۵ متر مربع و دارای ۵۲۰/۴۴ متر مربع کارگاه

نتايج برگزاري مزايده: در مهلت مذکور فقط یک پاکت به قیمت پیشنهادی۸۶۳,۰۰۰ میلیون ریال واصل گردید که به عنوان برنده مزایده اعلام میگردد که به برنده مزایده اعلام گردیده تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۴ جهت انعقاد قرارداد به این شرکت مراجعه نماید.

ساروج

#ساروج
به گزارش آوای آگاه، در مجمع عمومی عادی سالانۀ شرکت بین المللی ساروج بوشهر، تقسیم سود ۴۱۰ تومان به ازای هر سهم تصویب شد.

کوثر

#کوثر با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-204 مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۹ و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۶ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۱۶,۸۸۵,۰۳۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۴,۹۹۹,۹۹۹ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۶,۶۸۲,۳۱۴ میلیون ریال، از محل سود انباشته مبلغ ۷۵۱,۵۴۴ میلیون ریال، از محل اندوخته مبلغ ۶۸۱,۱۱۱ میلیون ریال، ) ، مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۲ لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۱

وسدید

#وسدید به استناد بند ۷ ماده ۱۳مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به نیاز به بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۰۹ تعلیق می گردد.

شپلی

#شپلی پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر رفع توقيف از املاک شرکت به استحضار می رساند مطابق نامه و مستندات پيوست شرکت پلي اکريل با پرداخت بدهي معوق و جاري خود به سازمان امور مالياتي ، دستور رفع توقيف املاک شرکت شامل زمين کارخانه ، ويلاهاي چادگان و دفتر آبشار از پلاک هاي ثبتي اخذ گرديد و
بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

سرچشمه

#سرچشمه به استناد ماده ۱۶ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.

وپخش

مجوز افزایش سرمایه ۱۳۷ درصدی #وپخش از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی صادر شد.

بجهرم

#بجهرم تمدید فراخوان عمومي ارزيابي كيفي-مالی مناقصه گران، شماره ۱۵۳۵۵/۱۴۰۱/۴۹/م خرید قطعات مورد نیاز تعمیرات اساسی توربین‌های گازی V94.2 ورژن ۳

وسرمد

#وسرمد
نتایج برگزاری مزایده

موضوع مزایده: فروش املاک مازاد دشرکت بیمه سرمد

نتایج برگزاری مزایده:به استحضار می رساند جلسه کمیسیون معاملات این شرکت در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۱برگزار گردید و شرکت تامین سرمایه سپهر به عنوان خریدار برگزیده مزایده فروش ساختمان تهران به آدرس بلوار آفریقا، انتخاب گردید. در خصوص ملک تهران،خیابان آزادی (ملک پانامال) قیمت های پیشنهادی مورد تایید شرکت قرار نگرفت و برای سایر املاک نیز پیشنهاد قیمت واصل نگردید.
مبلغ مورد توافق: ۱,۸۰۰,۰۰۰ میلیون ریال

میدکو

شرکت فروسيليس غرب پارس از زیرمجموعه های #میدکو در ۱۲ماهه به سود ۲۸۲۰ میلیارد ریالی رسیده است

خپویش

#خپویش
برخی از گروه محصولات فرعی غیر استراتژیک شرکت درسالهای گذشته از جمله ( ریل سوخت ، گیرنده و فرستنده و انواع کلیدهای فرمان ) به جهت عدم نیاز مشتری به تبع کاهش تولیدخودروهای گاز سوز ، عدم لزوم وجود در سبد محصولات این شرکت و برنامه ریزی استراتژیک شرکت درخصوص تمرکز فنی بر گروه محصولات اصلی مطابق با سیاستهای بازار مدیریت ،از سبد محصولات این شرکت خارج گردیده است و صرفا در زمان و میزان نیاز مشتری تامین و تحویل خواهد گردید.که این امر آثار با اهمیتی بر سود و زیان شرکت نخواهد داشت

کاما

#کاما
آگهی ثبت افزایش سرمایه شرکت باما

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-214 مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۸ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۱ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

وشهر

#وشهر
برگزاری مزایده
موضوع مزایده: فروش ۱۲ رقبه از املاک مازاد بانک شهر با شرایط نقد، نقد واقساط از طریق اعطای تسهیلات (اجاره به شرط تملیک) – مزایده ۱۴۰۱/۱۴

حفاری

#حفاری برنده شدن در مناقصه شرکت نفت و گاز اروندان از گروه الف به گروه ب تغییر می بابد.
بنا به درخواست و تاکید اداره محترم نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی با توجه به اینکه علی رغم ابلاغ برنده شدن این شرکت از طرف کارفرما و پذیرش آن توسط هیات مدیره این شرکت و با توجه به اینکه تا این تاریخ قرارداد با شرکت مذکور متعقد نگردیده و از سوی این شرکت ضمانت نامه حسن انجام تعهدات در دست تهیه جهت ارائه به شرکت مناقصه گر می باشد موضوع برنده شدن در مناقصه تا نهایی شدن موارد ذکر شده فوق در فرم ب اعلام می گردد.

لوتوس

#لوتوس تعداد سهام در تعهدحداکثر۳۵۰ میلیون سهم (۵۰درصد تأدیه) – کارمزد ۲,۰۰۰ میلیون ریال

دعبید

#دعبید
به گزارش آوای آگاه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داروسازی دکتر عبیدی با حضور صاحبان سهام برگزار شد، که طی آن به ازای هر سهم ۲۳۰ریال سود نقدی تقسیم شد.

قثابت

#قثابت
برگزاري مزايده

شرکت کارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان در نظر دارد یک باب ملک خود را در مشهد و ۱۶ قطعه زمین واقع در فریمان-کیلومتر ۲ جاده سد از طریق مزایده به فروش برساند.

ثامید

#ثامید در ۱۲ماهه به سود ۳۵۱ ریالی در گزارش حسابرسی شده رسیده است

شلرد

#شلرد توضيحات در خصوص شروع عملیات توليد پس از اصلاح سيستم داخلي رآکتور HT

لخانه

#لخانه هم ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-99A-166 مورخ ۱۳۹۹/۰۹/۲۲ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۱۴ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۴۴۸,۱۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۹۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۴۵۱۹۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

کویر

#کویر با توجه به نوسانات با اهمیت اخیر نرخ ارز، نظر به اینکه فاکتورهای فروش صادراتی شرکت در دی و بهمن ماه سال جاری بر اساس نرخ ارز درج شده در کوتاژ صادراتی (میانگین نرخ دلار معادل ۳۰۶٫۳۷۷ ریال) ، صادر گردیده و نرخ ارز مبادله ای در بازار متشکل ارز ایران در حال حاضر حدودا ۴۰۵٫۹۰۰ ریال می باشد، لذا تفاوت نرخ ارز مذکور منجر به تحقق سود حاصل از تسعیر ارز به مبلغ حدود ۳٫۱۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال گردیده که تحت همین عنوان در سرفصل سایر درآمدهای عملیاتی لحاظ می گردد. لازم به ذکر است که سود مذکور به لحاظ داشتن منشاء صادراتی، معاف از مالیات می باشد.

حخزر

#حخزر فروش ملک -ساختمان (ساختمان سابق شهر و روستا)
شرکت کشتیرانی دریای خزر در نظر دارد ششدانگ ملک مازاد خود به مساحت۲۱۲۹/۲۵ مترمربع را از طریق مزایده عمومی با وضعیت موجود در آدرس رشت-خیابان سعدی-روبروی خوابگاه دانشجویان(ساختمان سابق شهر و روستا) بفروش برساند.

سرچشمه

#سرچشمه

📌انعقاد قرارداد مهم

موضوع قرارداد: ابلاغ قرارداد احداث کارخانه تغلیظ فاز ۳ مجتمع مس سرچشمه به صورت EPC، طرف قرارداد شرکت ملی صنایع مس ایران

شرح جزئيات قرارداد: در مدت قرارداد چهل و هشت ماه شمسی مبلغ ارزی قرارداد ۳۷۸،۸۴۳،۵۵۲ یورو می باشد که با نرخ ارز یورو ( خرید اسکناس)در سامانه ثنا ۴۲۸،۶۸۲ریال تسعیر گردیده است، و مبلغ قطعی معادل ریال مبلغ ارزی قرارداد تابع تغییرات نرخ ارز طی مدت قرارداد می باشد.

زپارس

#زپارس

📌 برگزاري مزايده

شركت ملي كشت و صنعت و دامپروري پارس در نظر دارد یک قطعه زمین زراعی به مساحت ۱۲۱۸ متر مربع واقع در (شهرستان پارس آباد – روستای اجیرلو-جاده ورودی شهر-سمت راست، موضوع پلاک ثبتی قطعه دو تفکیکی شماره ۱۳۶۸ فرعی مجزا شده از ۱۸ فرعی از ۱۱۸ اصلی بخش ۲۱ اردبیل) را از طريق مزايده عمومی به فروش برساند.

بورس

شرکت #بورس عطف به نامه شماره ۱۲۲/۱۲۳۳۴۶ مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۶ مديريت محترم نظارت بر بورس‌ها در خصوص اجراي بند(۶) هفتصد و نود و هفتمين صورتجلسه هيئت مديره محترم سازمان بورس و اوراق بهادار در رابطه با ادغام نمادهاي معاملاتي بورس‌ها، به استحضار مي رساند مقرر شده است در راستاي اجراي مصوبه مذبور، ۵۰ درصد ديگر از باقیمانده سهام شرکت بورس متعلق به سهامداران دسته نهادهاي مالي و فعالان بورس‌ها به دسته ساير اشخاص (نماد بورس) انتقال و قابليت معامله براي آنها در نماد بورس فراهم گردد.

 

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *