فسازان

شرکت غلتک‌ سازان سپاهان فسازان در اسفند ماه به فروش ۴۱۴ میلیارد تومانی دست یافته که نسبت به ماه قبل ۱۲%- تغییر و نسبت به میانگین ماه‌های گذشته تغییر ۴۳% را نشان می‌دهد.

جمع مبلغ فروش فسازان در دوره ۱۱۲ ماهه به ۳۴۷۲ میلیارد تومان رسیده که رشد ۳۷% نسبت به دوره مشابه سال گذشته دارد.

فسازان در این ماه ۱۲۸۱۲ تن شمش را به فروش (صادراتی) رساند که تغییر ۲۰% را نسبت به ماه گذشته نشان می دهد. همچنین نرخ فروش این محصول نسبت به ماه قبل ۱۷% تغییر داشته است.

فروی

✅ شرکت ذوب روی اصفهان #فروی در اسفند ماه در ادامه روند فروش نامنظم خود، به درآمد فروش ۸۶ میلیارد تومانی دست یافته که نسبت به ماه قبل و میانگین ماه‌های قبل به ترتیب ۶۱%- و ۲۹% تغییر را نشان می دهد.

✅ جمع مبلغ فروش فروی در دوره ۱۲ ماهه به ۸۱۰ میلیارد تومان رسیده که رشد ۴۱% را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می دهد.

✅ فروی در این ماه ۸۷۹ تن شمش روی را به صورت صادراتی به فروش رسانده که در ماه گذشته این مقدار ۲۲۵۱تن بوده است.

📈 آخرین قیمت سهم ۹۰۷ تومان بوده که طی یک ماه اخیر تغییری نداشته است…

فاسمین

✅شرکت کالسیمین #فاسمین  در اسفند ماه به فروش ۶۴۹ میلیارد تومان دست یافته که نسبت به ماه قبل ۳۷٫۵% و نسبت به میانگین ماه‌های گذشته ۵۳٫۳% رشد داشته است.

✅ جمع مبلغ فروش فاسمین در دوره ۱۲ ماهه به ۵۳۱۳ میلیارد تومان رسیده ۶۶٫۵% بیش از سال قبل است.

✅ فاسمین در این ماه ۲۶۴۰ تن شمش روی را به فروش داخلی رساند که تغییر ۳۸٫۱۹%- نسبت به ماه گذشته نشان می‌دهد. نرخ فروش این محصول نسبت به ماه قبل ۷٫۹۹% تغییر داشته است. کالسیمین در اسفند ماه ۲۸۵۶ تن شمش روی را صادر کرده؛ این در حالی است که شرکت در ماه قبل فروش صادراتی نداشته است.

📉 آخرین قیمت سهم ۸۳۸ تومان بوده و بازدهی یک ماه اخیر آن ۹٫۶% است…

تپسی

✅ شرکت پيشگامان فن آوري و دانش آراميس #تپسی، در اسفند ماه برای پنجمین ماه متوالی به رشد خود ادامه داده و رکورد تازه ای در فروش ماهانه ثبت کرده است. شرکت در اسفند ماه ۷۹ میلیارد تومان درآمد داشته که ۱۴ درصد بیش از بهمن ماه بوده و نسبت به میانگین ماه‌های گذشته ۵۹ درصد رشد داشته است.

✅ جمع درآمد سال مالی ۱۴۰۱ تپسی ۶۲۷ میلیارد تومان است که در مقایسه با سال مالی قبل با جهش ۱۳۵ درصدی همراه است.

📈 آخرین قیمت سهم ۷۱۲ تومان بوده و در یک ماه اخیر ۳۸ درصد رشد داشته است…

های وب

احتراماً عطف به اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ و نامه شماره ۹۹/۱۳۱۲۳ مورخ ۱۳۹۹/۰۷/۲۱ این شرکت#های_وب با موضوع تغییرات (ارتقاء) در پروانه فعالیت FWA، به استحضار می رساند که شرکت موفق به دریافت پروانه ارتقا یافته انتقال داده مبتنی بر فناوری بی سیم(WTTx) در تمام استانهای کشور به غیر از تهران و البرز شده است(رونوشت به پیوست) که امکان ارایه خدمات مبتنی بر فناوری نسل پنجم موبایل(G5) و بالاتر و همچنین قابلیت ترابرد پذیری و تحرک پذیری به پروانه قبلی اضافه شده است که جزئیات تکمیلی در مورد اثرات آن بر طرح کسب وکار و جریان درآمدی پس از ابلاغ موافقتنامه پروانه مذکور به استحضار خواهد رسید. ضمناً این پروانه به منظور اخذ پروانه اصول حاکم بر صدور پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی(UNSP) موضوع مصوبه شماره ۳۲۳ مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۱۰ کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که با سایر پروانه های شرکت تجمیع می گردد، دریافت شده است.

وشهر

گروه مالي شهر #وشهر  در اسفند ۶۳۳ میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته و تا اسفند ۸۵۴۵۷۶۶ میلیون ریال سود محقق کرده است

گروه مالي شهر در اسفند ۶۳۳ میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته و تا اسفند ۸۵۴۵۷۶۶ میلیون ریال سود محقق کرده است

وبانک

#وبانک شرکت سرمايه گذاري گروه توسعه ملي در نظر دارد نسبت به واگذاري ۹۹٫۹۹درصد(تعداد۹۹٫۹۹۹٫۶۰۰ سهم) تحت مالکیت خود را در سهام شرکت نوآوران توسعه ملی(سهامی خاص) بصورت تماماً نقد اقدام نمايد.

کفپارس

#کفپارس در ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۳۵۶ ریالی رسیده است

نوری

#نوری

تعيين نرخ تسعير دلار جهت محاسبه نرخ خوراک

با عنایت به اعلام رئيس کل محترم بانک مرکزي جمهوری اسلامی ایران، به استحضار سهامداران محترم می رساند نرخ تسعیر دلار جهت محاسبه نرخ خوراک پالایشگاه ها و پتروشیمی ها در سال ۱۴۰۲، برابر ۲۸۵،۰۰۰ ریال می باشد.

بتا سهم

#کدال_نگر  #سهام

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *