افزایش سرمایه

وثخوز

#وثخوز فروش تعداد ۱٫۱۵۰٫۰۰۰ سهم از سهام شرکت گروه صنعتی انتخاب الکترونیک آرمان بشرح آگهی پیوست و علاوه بر آن فروش ۱۰٫۰۰۰ سهم فولاد کاویان مبلغ فروش ۱۵۴ میلیون ریال بهای تمام شده ۱۲۸ میلیون ریال

بکام

برگشت مقداری از محموله اتیوپی #بکام

طی فروش در سال های ۱۳۹۰و۱۳۹۱به کشور اتیوپی، محموله های کابل مخابراتی مسی برای کارفرما ارسال که بخشی از آن به لحاظ فنی مورد تأئید واقع نگردید، و از آن زمان مذاکرات طولانی بابت عودت کابل ها با آن کشور انجام شده که در نهایت تفاهم نامه ای برای آزاد سازی و بازگردانی محموله مذکور منعقد گردید پارت اول آن در سال ۱۳۹۹ به تعداد ۱۰ کانتینر به کشور برگشت داده شد و مابقی آن به خاطر مسائل مختلف از جمله جنگ های داخلی و بارندگی های آن کشور متوقف شد وبه همین دلیل مخابرات کشور اتیوپی با ارسال نامه ای اقدام به مصادره ی کابل ها نموده است.

گفتنی است از سال ۱۳۹۹ رایزنی ها و پیگیری های مستمر صورت گرفته و این شرکت در حال حاضر موفق به بازگرداندن تعداد ۱۲ کانتینر به کشور شده و کلیه کابل های آن به انبارکارخانه تحویل گردیده. در خصوص آثار سود و زیان آن با توجه به اینکه محموله یادشده شامل ۶۸ تن مس بوده و برآورد آن بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال سود داشته و مراتب نهایی آن متعاقباٌ اعلام خواهد شد. در ضمن پارت آخر آن در حال آماده سازی و ارسال به کشور می باشد و به محض ورود به کشور اطلاع رسانی می گردد.

کچاد

مجوز افزایش سرمایه ۴۱ درصدی #کچاد از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی صادر شد.

شکام

#شکام اخذ تایید تولید محصول دارویی نهایی

شپلی

#شپلی پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر رفع توقيف از املاک شرکت به استحضار می رساند مطابق نامه و مستندات پيوست شرکت پلي اکريل با پرداخت بدهي هاي معوق و جاري به شرکت برق منطقه اي اصفهان ، دستور رفع توقيف املاک شرکت شامل زمين کارخانه و ويلاهاي چادگان از پلاک هاي ثبتي اخذ گرديد و بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

شمواد

#شمواد در اسفند ۱۷۰۱ ، بهمن ۱۲۳۵ میلیارد ریال و دی فروش ۱۱۴۳ میلیارد ریالی داشته و ۶ ماهه به عدد ۷۴۴۴ میلیارد ریالی رسیده است .

وسپهر

عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده #وسپهر

موضوع مزایده: فروش سهام شرکت سرمایه گذاری توسعه ساختمان سپهر تهران سهامی خاص

دلایل عدم حصول نتیجه: با توجه به عدم وجود متقاضی، معامله مذکور به نتیجه نرسیده است.

حخزر

نتايج برگزاري مزايده #حخزر

موضوع مزایده: فروش ملک -ساختمان (ملک موصوف به ساختمان سابق شهر و روستا)

نتايج برگزاري مزايده: پیرو آگهی مزایده شرکت مورخ ۲۱ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ در خصوص برگزاری مزایده فروش ساختمان (ساختمان شهر و روستا) و برگزاری مزایده مزبور، هیات مدیره با نتیجه بازگشایی پاکات مزایده و فروش ملک مذکور به شرکت طرح و سامان امواج کیش (سهامی خاص) به ارزش ۱٫۳۶۰٫۰۰۰ میلیون ریال موافقت نمود.

حتاید

عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده #حتاید

موضوع مزایده: ۴۷ دستگاه تجهیزات مستعمل و اسقاط

دلایل عدم حصول نتیجه: عدم دریافت پیشنهاد قیمت مناسب از شرکت کنندگان در مزایده در مقایسه با قیمت پایه تعیین شده

ثباغ

#ثباغ شرکت شهرسازي و خانه سازي باغميشه در نظر دارد مشارکت در ساخت و ساز ساختمان پزشکان قطعه ۸۹ منطقه رشدیه ۲ شهرک رشديه – شهر تبريز؛ را فيمابين اشخاص واجد شرايط حقوقي و حقيقي از طريق فراخوان عمومي و ارزيابي فني، توانايي مالي با برگزاري مناقصه به مشارکت واگذار نمايد. لذا بپيوست شرايط کلي کار ارايه و درخواست ميگردد در صورت تمايل به همکاري درخواست خود را کتباً (‌بصورت نامه ) بانضمام ارائه گزارش کاملی ( پرونده و یا دفترچه مجلد )از :

الف – رزومه و سابقه کاري : ليست پروژه هاي اجرا شده و در حال اجرا با ذکر مشخصات و آدرس محل، مستندات مبني بر خوش نام بودن، سوابق دال بر توانايي فني و مهندسي در ساخت و ساز بیمارستان ، مجتمع های پزشکی استاندارد ومدرن ب- مدارکي که بتواند توانايي اقتصادي و مالي متقاضي را نمايش دهد مانند خوش نام بودن در شبکه و سيستم بانکي کشور، گردشکار از حسابهاي بانکي، تصاوير از اسناد و دارايي هاي منقول، غيرمنقول (کپي برابر اصل) و ساير اقدام نموده و لغايت ساعت ۳۰ : ۱۳ روز یکشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ به دبيرخانه شرکت تحويل فرمايند. شرکت شهرسازي و خانه سازي باغميشه با بررسي مدارک واصله نسبت به ارزيابي و مقايسه آنها اقدام و با ارسال دعوتنامه و برگزاري مناقصه محدود از ميان حائزين شرايط، مجري مشارکت را انتخاب خواهد نمود. آگهی و شرايط کامل مناقصه پيوست مي باشد.

کچاد

#کچاد و افزایش سرمایه
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-003 مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ و باستناد مصوبۀ مجمع عمومی فوق‌العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۱ ، جلسۀ هیئت‌ مدیره به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۹۲,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به مبلغ ۲۷۱,۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۷۹,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ، ) ، در روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۹ برگزار خواهد گردید.

سهرمز

#سهرمز ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-189 مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱,۰۸۴,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۸۲۴,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۷۴۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

کساپا

#کساپا گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۶۲۸,۱۰۴,۲۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۶۲۸,۱۰۴,۲۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور توسعه ماشين آلات و تجهيزات و طرحهاي مصوب در اين خصوص که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شد

حتاید

#حتاید
برگزاری مزایده
موضوع مزایده: ۱۵۰ دستگاه مستعمل و اسقاط با پلاک منطقه ویژه

ددانا

سهم #ددانا در ۳ماهه ۸۵۹ ریال و ۶ماهه ۱۶۲۷ ریال و ۹ماهه ۳۵۴۱ ریال سود محقق کرده بود در ۱۲ماهه این عدد ۴۹۴۹ ریال شده و مدت مشابه قبل این عدد ۳۵۲۲ ریال بود .
سهم ۳ماهه ۲۹۷۷ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۰۶۱ میلیارد ریال سود خالص داشت در ۶ماهه سود عملیاتی ۵۷۶۱ و سود خالص ۳۹۰۴ میلیارد ریال است
در ۹ماهه سود عملیاتی ۱۲۳۲۵ و سود خالص ۸۴۹۸ میلیارد ریال بود
در ۱۲ماهه سود عملیاتی ۱۵۷۱۳ و سود خالص ۱۱۸۷۸ میلیارد ریال بود

سهرمز

#سهرمز ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-189 مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۶ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱,۰۸۴,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۸۲۴,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۷۴۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۷ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

ساربیل

#ساربیل در ۳ماهه به سود ۱۳۹۹ ریالی رسیده است و ۶۷۳ میلیارد یال سود عملیاتی و ۶۷۱ میلیارد ریال سود خالص دارد

نیرو

#نیرو سرمایه افزایش سرمایه یکی ازشرکتهای وابسته به نام شرکت مشاورین انفورماتیک نیرو(مانیر) ازمحل تجدید ارزیابی داراییهای ثابت از۴،۲۴۲،۸۲۰،۰۰۰ ریال به ۱۴۴،۲۵۵،۸۸۰،۰۰۰ ریال .

حتاید

#حتاید پیرو صورتجلسه هیات مدیره به شماره ۱۴۰۱/۳۵۵ مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۰۵, شرکت تاید واتر خاورمیانه در نظر دارد تعداد ۴۷ دستگاه تجهیزات مستعمل و اسقاط خود (خرید داخلی) واقع در شهر بندرعباس را از طریق مزایده عمومی شماره AU-01-EQ-01/1402 به فروش رساند

ساروم

#ساروم جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس سالن آمفي تئاتر شرکت بين المللي بازرسي کالاي تجاري واقع در تهران خيابان شهيد مطهري ، بعد از تقاطع قائم مقام فراهاني ، پلاک۳۳۴ ، طبقه همکف برگزار میگردد

حاسا

#حاسا در ۱۲ماهه با سرمایه قدیم به سود ۷۰۶ ریالی رسیده است

دسینا

برگزاري مناقصه #دسینا
مناقصه عمومی خرید اتیکت پشت چسب دار در تیراژ و ابعاد مختلف
مناقصه عمومی خرید قوطی های محصول

پی پاد

اطلاعيه در خصوص محدوديت ورود سفارش خريد براي هر كد در نماد (#پی_پاد)
به اطلاع مي‌رساند؛ امروز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۸، محدوديت ورود سفارش خريد براي هر کد معاملاتي در نماد شركت پرداخت الکترونيک پاسارگاد(پي پاد) تعداد ۴۰۰ هزار سهم مي‌باشد، لذا ورود سفارش خريد بيش از اين تعداد منجر به حذف کليه سفارشات و‌ يا ابطال کليه معاملات کدمعاملاتي مربوطه در نماد فوق خواهد شد. مديريت عمليات بازار شركت بورس اوراق بهادار تهران

سقاین

#سقاین جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۸ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان شهيد مطهري-بعد از چهار راه قائم مقام فراهاني-پلاک ۳۳۴-سالن اجتماعات شرکت بين المللي بازرسي کالاي تجاري(IGI) برگزار میگردد

وپاسار

افزایش سرمایه ۴۳۴ درصدی #وپاسار از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی ,سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.

توریل

#توریل براساس مبایعه نامه تنظیمی فیمابین شرکت راهوار نیرو آریا(فروشنده) با شرکت توکا ریل(خریدار) فروش و انتقال شش دانگ عرصه و اعیان آگارتمان اداری و قدرالسهم از مشاعات و امتیازات آب و برق و گار و تلفن با سنمد مالکیت شماره ۷۶۷۷۹۴ به شماره فرعی ۴۶۷۰۸ از ۷۰ اصلی در بخش ثبتی ۱۱ تهران با مساحت ۲۵۵/۰۵۹ مترمربع واقع در تهران، خیابان ملاصدرا نرسیده به بزرکراه کردستان جنب شرقی ساختمان فرهاد پلاک۶۰ساختمان شیرین واحد غربی طبقه دوم در تاریخ۱۴۰۱/۱۰/۱۰ توسط فروشنده به خریدار براساس گزارش کارشناس رسمی دادگستری انتقال یافت

پتایر

افزایش نرخ تایرهای کشاورزی و راهسازی صنعتی #پتایر

طبق صورتجلسه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۱ هیئت مدیره انجمن صنفی تایر، اعضای هیئت مدیره با افزایش قیمت تایرهای کشاورزی و راهسازی صنعتی به میزان ۲۵درصد موافقت نمودند

حخزر

#حخزر به استناد ماده ۱۲ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.

وصنا

#وصنا شرکت در نظر دارد طی برگزاری این مزایده نسبت به فروش ملک ( پروژه مروارید ) ، اموال و تجهیزات واقع در بزرگراه کرج محدوده وردآورد با زیربنای کل بیش از ۴۱ هزار مترمربع با قیمت پایۀ ۵,۵۰۰ میلیارد ریال اقدام نماید .

واحصا

انعقاد قرارداد مهم در #واحصا

موضوع قرارداد: قرارداد معاوضه (فروش آپارتمان سرافرازان) با خرید تجهیزات خط فرآوری کاتد مس

طرف قرارداد : شرکت رادین پولاد خاوران

مبلغ قرارداد: ۳۶۲,۶۶۰ میلیون ریال

پارتا

#پارتا طیق صورتجلسه مورخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۱هیات مدیره انجمن صنفی صنعت تایر،اعضای هیات مدیره با افزایش قیمت تایرهای کشاورزی و راهسازی صنعتی به میزان ۲۵ درصد موافقت نمودند.

تپکو

#تپکو فروش ماشین آلات معدنی
مبلغ قرارداد ۱,۵۱۲,۴۳۴ میلیون ریال
نحوه تسویه مطابق با مفاد مندرج در قرارداد، مبلغ ۷۲۸٫۰۰۰(میلیون ریال)به صورت نقدی و الباقی با اخذ پیش دریافت (۲۵الی۷۰درصد مبلغ قرارداد)
شرح جزئيات قرارداد
فروش انواع لودر ،بیل،بولدوزر،گریدر، و کامیون معدنی

برکت

شهرک صنعتي دارويي برکت از زیرمجموعه های #برکت در ۱۲ماهه به سود ۱۷۸۲ میلیارد ریالی رسیده است

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *