کماسه

کماسه و افزایش سرمایه
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱,۸۴۶,۸۷۴,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي، بهبود نسبت هاي مالي، جلوگيري از خروج نقدينگي و استفاده از معافيت مالي ناشي از افزايش سرمايه که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

ومهان

#ومهان در ۱۲ماهه حسابرسی نشده به سود ۱۴۰۱ ریالی رسیده است

شاملا

#شاملا جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۴:۳۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۳۱ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران -خيابان وليعصر – بالاتر از خيابان جام جم نرسيده به چهار راه پارک وي – مجموعه فرهنگي ورزشي تلاش برگزار میگردد

غبشهر

#غبشهر بررسی_گزارش_کدال

سال مالی شرکت منتهی به آذر ماه می‌باشد.

شرکت صنعتی بهشهر در فروردین ماه به فروش ۱۴۵۸ میلیارد تومان دست یافته  که نسبت به ماه قبل ۳۸% کاهش  و نسبت به دوره ی مشابه سال گذشته ۳۴۵% رشد داشته است. افت مبلغ فروش نسبت به اسفندماه، عمدتا به علت کاهش مقدار تولید و فروش شرکت در فروردین ماه می‌باشد.

✅میزان تولید و فروش شرکت در فروردین ماه نسبت به ماه گذشته ۳۸% کاهش داشته است.

✅نرخ محصولات این شرکت تقریبا بدون تغییر باقی مانده است.

بسویچ

#بسویچ با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-01A-239 مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۰ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱:۰۰ روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۱ در استان زنجان ،شهر زنجان به آدرس کيلومتر ۵ جاده قديم تهران برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

دعبید

نتیجه دادگاه بدوی دعوی له شرکت#دعبید

پیرو اطلاعیه منتشر شده در خصوص طرح دعوی علیه برخی از سهامداران شرکت داروسازی کوثر و برخی از سهامداران شرکت داروسازی امین، به استحضار می رساند جلسه دادگاه بدوی در شعبه ۱۲۱ مجتمع قضایی شهید باهنر برگزار و نتیجه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۱ اعلام گردید که حسب دادنامه دادگاه مذکور رای بدوی له شرکت داروسازی دکتر عبیدی صادر گردیده است. رای مذکور قابل تجدید نظر خواهی در دادگاه تجدید نظر استان تهران می‌باشد و پس از قطعی شدن رای، جزئیات مربوطه اطلاع رسانی خواهد شد.

رتاپ

انعقاد قرارداد مهم#رتاپ
موضوع قرارداد: قرارداد خرید ۹۰٫۰۰۰ انواع دستگاه کارتخوان
طرف قرارداد: شرکت تجارت الکترونیک پارسیان کیش
مبلغ قرارداد: مشخص نیست

تفارس

زمان تشکیل جلسه هیئت مدیره درخصوص افزایش_سرمایه شرکت تامین سرمایه خلیج فارس#تفارس
🔹 تاریخ جلسه: ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
🔹 سرمایه فعلی: ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال
🔹 درصد افزایش سرمایه: ۱۰۰%
🔹 مبلغ افزایش سرمایه: ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال
🔹 محل تامین افزایش سرمایه:
– از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ : ۵۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال (%۱۰۰)

خفولا

آگهی ثبت افزایش سرمایه شرکت خدمات فني فولاد يزد#خفولا

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-206 مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۱۹  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۰  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۱۵۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۹۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۱۴۰۰۰۰ میلیون ریال ، ) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۰ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است

وتوکا

تهيه و توليد مواد اوليه استقلال سپاهان از زیرمجموعه های #وتوکا در ۱۲ماهه به سود ۳۹۲ میلیارد ریالی رسیده است

سدشت

شرکت سيمان مند دشتي از زیرمجموعه های #سدشت در ۶ماهه ۱۸۲۵ میلیارد ریال سود محقق کرده است

سبجنو

#سبجنو در ۱۲ماهه حسابرسی نشده به سود ۵۷۳۱ ریالی رسیده است

خساپا

 

#خساپا هم در فروردین ماه فروش پایینی داشته و باید منتظر ماههای آینده بود. در این ماه مبلغ فروش شرکت ۲۴۵۰ میلیارد تومان است که ۵۱ درصد نسبت به اسفند کاهش داشته است.

✅ شرکت در این ماه ۲۲ هزار دستگاه محصول تولید کرده و ۱۳ هزار دستگاه به فروش رسانده که حاکی از ۱۸ درصد کاهش تولید و ۵۳ درصد کاهش مقدار فروش نسبت به اسفند ماه است. نرخهای فروش محصولات اصلی سایپا تغییر خاصی نسبت به اسفند ماه نداشته است.

✅ در مقایسه با فروردین ماه سال گذشته، ۴۳ درصد رشد تولید، ۲۸ درصد کاهش مقدار فروش و ۲ درصد رشد مبلغ فروش گزارش شده است.

شنفت

✅ شرکت نفت پارس#شنفت در فروردین ماه ۷۷۴ میلیارد تومان درآمد فروش گزارش کرده که نسبت به اسفند ماه ۱۵ درصد کاهش داشته اما برابر متوسط ماهانه سال گذشته است.

✅ در فروردین ماه مجموع تولید شرکت ۱۲ درصد و مقدار فروش محصولات ۲۱ درصد کمتر از اسفند بوده است. در این ماه نرخ روغن پایه ۷ درصد و روغن موتور بنزینی ۳ درصد نسبت به اسفند ماه کاهش داشته است.

✅ در مقایسه با ماه اول سال گذشته، ۶ درصد رشد تولید، ۱ درصد رشد مقدار فروش و ۲۵ درصد رشد مبلغ فروش گزارش شده است.

پرسپولیس

#پرسپولیس در ۹ماهه به زیان ۱۴۴۶ میلیارد ریالی رسیده است که ۲۳% بیشتر از مدت مشابه قبل است

شپدیس

سال مالی شرکت  #شپدیس منتهی به شهریور ماه است.

✅ پتروشیمی پردیس در فروردین ۲۶۲۶ میلیارد تومان درآمد کسب کرده که نسبت به اسفند ۵ درصد کاهش داشته و ۱۳ درصد کمتر از میانگین ماه های گذشته است.

✅ گزارش فروردین ماه شرکت حکایت از رشد ۳۶ درصدی تولید و ۱۶ درصد افزایش مقدار فروش نسبت به اسفند دارد. اما کاهش نرخهای جهانی و به تبع آن نرخ فروش شرکت سبب کاهش درآمد این ماه شده است. نرخ فروش اوره در فروردین ماه ۱۵ درصد کمتر از اسفند گزارش شده است.

✅ فروش هفت ماه شپدیس نزدیک به ۲۱ همت است و نسبت به دورۀ مشابه سال مالی قبل ۱ درصد کاهش دارد. طی این مدت مقدار تولید ۶ درصد و مقدار فروش ۵ درصد کاهش یافته است.

پارس

✅  پتروشیمی #پارس در فروردین سال جاری مبلغ ۴۶۹۳ میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به ماه گذشته و میانگین ماه های گذشته به ترتیب ۲% افت و ۹٫۳۴% رشد داشته است.

✅ پارس در این ماه رکورد تولید خود را به ثبت سانده و با تولید ۳۸۶ هزار تن محصول، بهترین آمار خود را داشته است.  همچنین فروش مقداری محصول نسبت به ماه گذشته رشد ۵% داشته است.

✅ شرکت در این ماه ۶۸ هزار تن از استایرن مونومر تولیدی خود را به صورت داخلی به فروش رسانده است که نسبت به ماه گذشته رشد ۴۵% داشته است. همچنین نرخ رشد این حصول نسبت به ماه گذشته رشد ۵% داشته است.

شپلی

تامین نقدینگی جهت خرید ۱۰۰۰ تن اکریلونیتریل#شپلی

شرکت پلی اکریل ایران در راستای حفظ و تداوم خطوط تولید اکریلیک اقدام به عقد قرارداد تامین مالی جهت خرید ۱۰۰۰ تن اکریلونیتریل با شرکت تولید مواد اولیه الیاف مصنوعی نمود

تاپکیش

#تاپکیش فروش ۹۰,۰۰۰ انواع دستگاه کارتخوان ثابت و سیار به همراه کلیه لوازم شامل شارژر و کابل برق و باتری

شمواد

افشاي معاملات#شمواد
شرح: مشارکت در خرید ۱۰۰۰تن اکریلو نیتریل برای شرکت پلی اکریل ایران
ساز و کار تسویه: ۵۰درصد مبلغ سرمایه گذاری شده حداکثر ۳۰روز پس از تخلیه اکریلونیتریل در مخازن تسویه می گردد و۵۰درصدباقیمانده به اضافه سهم مشارکت حداکثر ۶۰روز پس از تخلیه اکریلونیتریل در مخازن شرکت پلی اکریل در ماهشهر مورد تسویه قرار خواهد گرفت .

حافرین

#حافرین گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۷,۴۲۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۴,۸۵۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران به منظور تامين مالي خريد و بازسازي ناوگان که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

وملی

کفش ملي از زیرمجموعه های #وملی در ۱۲ماهه به سود ۷۱۱ میلیارد ریالی رسیده است.

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

کماسه کماسه  کماسه  کماسه کماسه کماسه کماسه کماسه کماسه 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *