وبصادر
عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده
موضوع مزایده: عرضه سهام شرکتهای پالایش نفت اصفهان و تهران
دلایل عدم حصول نتیجه: مزايده فاقد متقاضي خريد بوده است.

مجوز افزایش سرمایه ۸۷۱%  #ستران از محل سود انباشته ،مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها صادر شد.
مجوز افزایش سرمایه ۵۰% #سمگا از محل سایر اندوخته ها دارایی ها صادر شد.
مجوز افزایش سرمایه ۶۲% #کماسه از محل سود انباشته دارایی ها صادر شد.
#دامین
تجديد ارزيابي درايي هاي شركت
جلسه هيئت مديره مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۳۰ برگزار و مقرر گرديد با توجه به درخواست شركت داروسازي كوثر سهامدار عمده و به دليل اينكه تا كنون به روزرساني و ارزيابي دقيق و قابل اتكايي از دارايي هاي شركت صورت نپذيرفته است ، بنا به تصميم هيئت مديره ، ارزيابي و به روزرساني دارايي هاي مذكور توسط كارشناسان رسمي دادگستري جهت ارائه به سازمان بورس و ارواق بهادار ، بانك ها و نهادهاي مالي و حقوقي انجام پذيرد . پيرو اين تصميم گيري ، نامه شماره ۲۱/۱۴۰۲/۰۰۷۳۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۳ شركت داروسازي كوثر براي اقدام تاييد گرديد .
#بهپاک
طرح دعوی علیه شركت
موضوع دعوي عليه شركت: توقف بدهی به سازمان حمایت تا اطلاع ثانوی
شرح: احتراما پیرو اطلاعیه منتشر شده به شماره ۱۰۱۶۰مورخه ۱۴۰۲/۲/۲۴در سامانه کدال . موضوع برگ اجرایی به استناد ماده ۲۱۰ قانون مالیاتهای مستقیم اداره کل امور مالیاتی وصول اجرای شمیرانات در اجرای ماده ۴۸ قانون محاسبات عمومی کشور بابت تفاوت افزایش نرخ روغن خام از طرف سازمان حمایت به ملاغ ۹۹۵،۴۴۹،۲۵۴،۰۰۰ریال به استحضار میرساند بر اساس نامه شماره ۲۹۷۱۵۳سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان با توجه به بررسی های مجدد پرونده ، بدهی مذکور تا اطلاع ثانوی متوقف گردیده و جهت برسی و تصویب نهایی به کمیته اصلی آن سازمان ارجاء گردیده است .
#پشاهین جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۵ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس کيلومتر۱جاده ساوه(بزرگراه آيت الله سعيدي)پلاک۴۶۹ برگزار میگردد
#ساربیل ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02A-011 مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۲ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۰۱ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۴۸۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱,۴۴۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۹۶۰۰۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۳۰ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
#غشهداب در گزارش ۱۲ماهه تلفیقی ۲۵۲ ریال و در سود اصلی ۱۷۵ ریال سود محقق کرده است
#شسینا در ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۱۷۴ ریالی رسیده است
#خمحور در ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۱۹۶ ریالی رسیده است .
احتراماًدر راستای مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل افشاء اطلاعات ناشران ثبت شده نزد سازمان بورس به استحضارمی رساند ، با توجه به افزایش مواد تشکیل دهنده محصولات جدول فوق مانند نرخ فولاد آلیاژی و قطعات ریخته گری و سایر هزینه ها شامل افزایش نرخ ارز و تاثیر آن بر بهای تمام شده ، مقرر شد مبلغ فروش محصولات گروه محور که با توافق طرفین امضا شده است افزایش نرخ محصولات به صورت پلکانی و در هر ۶ ماه در صورت افزایش نرخ ، در سامانه کدال افشای لازم انجام خواهد گرفت لیکن توافق یاد شده با توجه به جلسات متعدد دو شرکت از نیمه دوم سال در نظرگرفته شده است. شایان ذکر است افزایش نرخ تأثیراتی بر مبلغ فروش و سود و زیان اعلامی شرکت خواهد داشت .
روانکاران احياء سپاهان از زیرمجموعه های #شرانل در ۱۲ماهه به سود ۱۱۶۰ میلیارد ریالی رسیده است
#سمایه
برگزاري مزايده
موضوع مزایده: مزايده فروش سهام متعلق به خود و شرکت های تابعه در شرکت سرمايه گذاري سايه گستر سرمايه
#سامان برگزاری مزایده عمومی مازاد بانک سامان به شماره ۲-۱۴۰۲که ازتعداد ۳ ردیف املاک مورد مزایده شماره ۲-۱۴۰۲ تعداد ۱ پاکت پیشنهادی بابت ۱ ردیف ملک دریافت گردید و برای ۱ ردیف از املاک مورد مزایده هیچ پیشنهاد دریافت نشده است.در ضمن یک فقره واریز نقدی به مبلغ ۲۰،۹۳۵ میلیون ریال مطالبق فایل پیوست وهمچنین مبلغ مورد توافق ۴۲۰،۷۰۰ میلیون ریال می باشد
گروه توسعه اقتصاد ملل از زیرمجموعه های #وملل در ۱۲ماهه به سود ۲۷۳۱ میلیارد ریالی رسیده است
#خساپا #خپارس به منظور استفاده بهینه از ظرفیت خطوط تولید و بهینه سازی ترکیب سبد محصولات و توسعه بازار و همچنین ایجاد منافع برای سهامداران شرکت اصلی و شرکتهای گروه و با عنایت به مصوبه هیأت مدیره شرکت سایپا این شرکت بعنوان سهامدار عمده در نظر دارد نسبت به واگذاری محصول “سهند” به شرکت پارس خودرو اقدام نماید تا با استفاده از ظرفیتهای موجود، تولید و فروش محصولی جدید با برند شرکت پارس خودرو به بازار عرضه گردد. لازم بذکر است در حال حاضر شرکت سایپا با تولید محصولات خانواده X200 و شاهین و همچنین برنامه تولید خودروهای اطلس و آریا از تمامی ظرفیتهای موجود خود استفاده نموده و واگذاری محصول سهند خللی در روند تولید و فروش این شرکت ایجاد نمی‌نماید.
#خپارس با عنایت به مصوبه هیات مدیره این شرکت در راستای توسعه محصولات داخلی و به منظور افزایش سهم بازار شرکت و ایجاد منافع برای سهامداران خرد، قرارداد انتقال و واگذاری محصول سهند از شرکت سایپا به شرکت پارس خودرو نهایی و تولید و فروش این محصول با برند شرکت پارس خودرو صورت خواهد پذیرفت .مراتب جهت افشاء و اطلاع سهامداران محترم ایفاد می گردد.
#خپارس
انتقال محصول سهند از شرکت سایپا به پارس خودرو
در راستای توسعه محصولات داخلی و به منظور افزایش سهم بازار شرکت و ایجاد منافع برای سهامداران خرد، قرارداد انتقال و واگذاری محصول سهند از شرکت سایپا به شرکت پارس خودرو نهایی و تولید و فروش این محصول با برند شرکت پارس خودرو صورت خواهد پذیرفت .
#فزر برگزاری مناقصه
ساخت کارخانه هیپ لیچینگ طلا با ظرفیت ۳۰۹ کیلوگرم شمش طلا در سال به منظور بهره گیری از خاک های کم عیار
شرکت پویازرکان آق دره در نظر دارد اجرای پروژه احداث کارخانه هیپ لیچینگ طلا با ظرفیت سالانه تولید ۳۰۹ کیلوگرم شمش طلا در شهرستان تکاب را از طریق مناقصه عمومی دو مرحله ای و به صورت EPC به پیمانکار واجد شرایط واگذار نماید
#شکام فروش مقدار ۱۲۰۰ تن گلیسرین کرود به شرکت پتروشیمی پتروناد آسیا از طریق مزایده فروش با رعایت کلیه قوانین و مقررات و پیشنهاد مبلغ بیشتر توسط شرکت پتروناد آسیا نسبت به سایر شرکت کنندگان در مزایده
#زاگرس در اجراي مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرايي افشاي اطلاعات شركتهاي ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار و عطف به دادنامه شماره ۱۴۰۲۳۱۳۹۰۰۰۰۶۳۲۲۶۲ مورخ ۱۶/۰۳/۱۴۰۲ بدوی دیوان عدالت اداری دریافتی در ۳۰/۰۳/۱۴۰۲ که به پیوست ارسال می‌گردد به استحضار می‌رساند: با رد درخواست اعتراض این شرکت به رای شماره ۰۱-۱۴۰۱ “هیئت تجدید نظر شورای رقابت “در سال گذشته، تعدادی از شرکتهای مصرف کننده در ادامه پی‌گیری‌های حقوقی موضوع از دیوان عدالت اداری علاوه بر طرح شکایت مشابه این شرکت، ابطال مصوبات ۴۷۹ و۴۸۹ شورای رقابت را نیز در دادخواست خود ثبت نموده بودند که منجربه رای مذکور گردیده است. ضمنا” پیرو نامه ۱۴۰۲۰۲۱۱۹۶/۱۰۶/۱۲۷ ص پ مورخ ۲۳/۰۲/۱۴۰۲ که قبلاً در سامانه کدال اطلاع رسانی شده است نتیجه پرونده نرخ سرویس های جانبی سال ۱۴۰۰ پس از تعیین تکلیف از سوی دیوان عدالت اداری، اعلام خواهد شد.
#تاپکیش و #آپ
خرید تعداد ۲۰,۰۰۰ دستگاه پایانه فروش(POS) سیار و ثابت از طریق مناقصه عمومی یک مرحله ای
#وشهر
به استحضار سهامداران محترم می رساند بابت تعیین تکلیف حساب های فی مابین از اشخاص حقیقی، املاک موسوم به طبیعت ۱ و سوهانک طی قرارداد صلح شماره ۱۸۴۸۴۶ مورخ ۰۸/۰۳/۱۴۰۲ به ایشان واگذار گردیده است. شایان ذکر است در همین راستا سود حاصل از واگذاری های مذکور مبلغ ۱۴,۱۸۴ میلیارد ریال بوده است. بدیهی است کمافی السابق در صورت وقوع هر گونه رویداد با اهمیت ، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار افشاء می شود.
یکی از نکاتی که به نظر باید به جد مورد بررسی قرار گیرد این عدم افشای اطلاعات سود برخی شرکت های زیرمجموعه است … در #کگل مجمع یکی از زیرمجموعه ها ۱۶ خرداد برگزار شده و۱۲ روز بعد زحمت کشیدند سهامداران را قابل دانستند اطلاع دادند !!!
#کگل احتراما در راستاي رعايت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرايي افشا اطلاعات شركت هاي ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به استحضار مي رساند مطابق با مجمع عمومي عادي ساليانه سال مالي منتهي به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ شركت توسعه آهن و فولاد گل گهر(سهامي خاص) در تاريخ ۱۶ / ۰۳ / ۱۴۰۲ مبلغ ۳۶۸ ريال به ازاي هر سهم سود تقسيم گرديد كه با توجه به مالكيت ۳۵ درصدي اين شركت در سهام شركت توسعه آهن و فولاد گل گهر، از سود تقسيمي فوق مبلغ ۲۴٫۴۷۱٫۹۳۰ ميليون ريال به شركت معدني و صنعتي گل گهر تعلق گرفته است. يادآور مي شود مبلغ فوق به عنوان درآمد سرمايه گذاري در صورت هاي مالي تلفيقي حسابرسي نشده سال ۱۴۰۱ منتشر شده به تاريخ ۲۸ / ۰۳ / ۱۴۰۲ در سامانه كدال اعمال گرديده است
#فروی
با احترام به استحضار می رساند مبلغ ۵۳۸٫۶۰۴ میلیون ریال در تاریخ ۳۰/۰۳/۱۴۰۲ بابت استرداد ارزش افزوده سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ از سازمان امور مالیاتی اصفهان وصول گردید.
#دالبر
برگزاری مزایده
موضوع مزایده: ملک تهران خیابان دماوند روبروی بلوار ناهیدی پلاک ۲۴۶ متعلق به شرکت البرزدارو و شرکت های هم گروه از طریق مزایده به فروش می رسد.
افزایش سرمایه در #ریشمک گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي و جلوگيري از خروج نقدينگي که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۳۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده
#سهرمز در ۳ماهه به عدد ۱۱۲۹ ریالی و ۶ماهه ۲۹۵۶ ریالی رسیده است و عدد خوبی را محقق کرد و رشد ۴۹۷% را دارد . سهم ۳ماهه ۲۳۹۳ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۲۰۵۸ میلیارد ریال سود خالص داشت
۶ماهه سود عملیاتی ۵۲۲۹ و سود خالص ۵۳۹۱ میلیارد ریال بود و عدد خوبی داشته است
امروز #وسدید معاملات عجیبی داشت
سهم در ۱۲ما۶۰۶ میلیارد ریال و ۲۰ ریال به ازای هرسهم محقق کرده است سهم از زیان به سود رسیده است
صرافي فراز اعتماد از زیرمجموعه های #وپست در ۱۲ماهه به سود ۸۷۹ میلیاردریالی رسیده است
#بترانس در ۱۲ماهه تلفیقی حسابرسی شده ۳۹۵ ریال و در سود اصلی ۳۲۰ ریال شناسایی کرده است
#والبر در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۸۵۸ ریالی رسیده است
#ددانا امضا تفاهم نامه ارایه خدمات جامع بیمه ای با وزارت آموزش و پرورش در تمام رشته های بیمه ای
#تجلی
علی اکبری، مدیرعامل شرکت تجلی توسعه معادن و فلزات در همایش تامین مالی پروژه‌های حوزه معدن و صنایع معدنی با تاکید بر لزوم تامین مالی در این بخش و علت تاسیس این شرکت پروژه محور، گفت: سرمایه اولیه تجلی ۶همت بود و امیدواریم یک‌ افزایش سرمایه ۵۰درصدی در سال ۱۴۰۲ داشته باشیم.
#تلیسه جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۳ در استان تهران ،شهر شهريار به آدرس شهريار- دهستان رزکان-روستاي قره تپه – قره تپه(قائميه) – بلوارپليس (جاده شهريار تهران) خيابان تليسه نمونه برگزار میگردد
#پاکشو به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده بند ۵ ماده ۷دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت ۱۴ روزه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۱)جهت رعایت موارد فوق نموده است.
فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان از زیرمجموعه های #فولاد در ۱۲ماهه به سود ۲۷۷۹ میلیارد ریالی رسیده است .
#وبملت ۱۳۰ ریال تقسیم کرد
#وسدید جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۰۹:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس تهران – اتوبان شهيد حقاني- تقاطع شهيد همت- هتل بزرگ ارم – سالن همايش سپهر برگزار میگردد
#وتجارت بانک برنامه افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی را دارد.
#افق افزایش سرمایه انباشته دارد
پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش
درصد افزایش سرمایه: ۱۰۰%
محل تامین افزایش سرمایه: سود انباشته
#کاوه
به گزارش آوای آگاه، در مجمع عمومی عادی سالانۀ شرکت فولاد کاوه جنوب کيش، تقسیم سود ۶۹ تومان به ازای هر سهم تصویب شد.
#وتجارت ۵۸ ریال تقسیم کرد
#وخاور به استحضار می¬رساند بررسی درخواست افزایش سرمایه این بانک از مبلغ ۳۵٫۰۰۰ میلیارد ریال به ۵۰٫۰۰۰ میلیارد ریال از محل سود انباشته به دلیل عدم ارائه صورت های مالی حسابرسی شده سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱، لزوم ارائه اظهار نظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به کفایت سود انباشته و عدم ارائه مجوز بانک مرکزی مبنی بر موافقت با افزایش سرمایه، از دستور کار آن سازمان خارج گردیده است. در این خصوص لازم به توضیح است پیش نویس صورت های مالی بانک خاورمیانه برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ به همراه پیش نویس گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی نسبت به صورت های مزبور در تاریخ ۰۳/۰۳/۱۴۰۲ برای بانک مرکزی ارسال گردیده است. در حال حاضر بانک مرکزی رسیدگی های خود در این خصوص را تکمیل نموده و مجوز برگزاری مجمع در تاریخ ۳۰/۰۳/۱۴۰۲ صادر گردیده است. طبق نظر بانک مرکزی صدور گزارش نهایی حسابرس منوط به اخذ مجوز برگزاری مجمع عمومی عادی از آن بانک می باشد. با توجه به مطالب پیش گفته از آنجا که رفع نواقص پرونده افزایش سرمایه مربوط به عوامل خارج از اراده این بانک بوده و طی روزهای آینده این نواقص برطرف خواهد گردید، درخواست افزایش سرمایه مزبور مجددا برای رسیدگی سازمان بورس ارسال می گردد.
#دسبحان گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۳,۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵,۳۳۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور خريد و جايگزيني ماشين آلات و تجهيزات توليدي و پشتيباني جهت الزامات GMP سازمان غذا و دارو که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۳/۳۰ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده
شيمي بافت از زیرمجموعه های #وپترو در ۱۲ماهه به سود ۶۰۴۴ میلیارد ریالی رسیده است
#حخزر ۶۳۰ تومان سود تقسیم کرد.
#بکابل افزایش سرمایه میدهد
پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت سيم و کابل ابهر
درصد افزایش سرمایه: ۶۳%
محل تامین افزایش سرمایه: سود انباشته
#وکادو مجمع افزایش سرمایه وکادو با افزایش سرمایه ۴۰۰٪ که ۳۰۰٪ از انباشته و ۱۰۰٪ از اورده و مطالبات است موافقت کرد . با توجه به زمان مجمع و مهلت تقدم ها تا زمان مجمع افزایش سرمایه ثبت نخواهد شد و به سهام جدید سود تعلق نمی گیرد
#ثبهساز
برگزاري مناقصه
فراخوان جهت ساخت و ساز در قالب قرارداد مشارکت مدنی بر روی دو قطعه زمین (تجمیعی) به مساحت ۲/۰۰۰ متر مربع ، شامل ۱۲ طبقه : ۱ طبقه زیرزمین و ۱ طبقه همکف و ۱۰ طبقه مسکونی ، به نشانی استان مازندران

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

 

 

 

وبصادر وبصادر  وبصادر  وبصادر  وبصادر  وبصادر  وبصادر  وبصادر  وبصادر  وبصادر  وبصادر  وبصادر  وبصادر  وبصادر  وبصادر  وبصادر  وبصادر  وبصادر  وبصادر  وبصادر  وبصادر  وبصادر  وبصادر 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *