خفولا  در ۱۲ماهه  تلفیقی حسابرسی شده ۱۷۳ ریال سود و در سود اصلی هم ۱۳۵ ریال سود محقق کرده است

#وکبهمن در گزارش ۳ماهه به سود ۳۴۷ ریالی رسیده است کل سود سال قبل ۶۱۳ ریال است .
#کیمیاتک در گزارش ۳ماهه به سود ۴۱۱ ریالی رسیده است ورشد ۳۶% را نسبت به مدت مشابه قبل دارد . سهم ۲۲۴۹ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۱۶۴۵ میلیارد ریال سود خالص دارد.
#خرینگ در ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۲۱۳۸ ریالی رسیده است
شرکت پاکان پلاستکار از زیرمجموعه #پاکشو در گزارش ۱۲ماهه به سود ۱۵۷۱ میلیارد ریالی رسیده است
افزایش نرخ در #خنصیر
به اطلاع سهامداران محترم می رساند که با توجه به تلاشهای صورت گرفته جهت درخواست افزایش قیمت (ماشینکاری)از گروه مگاموتور که شامل میل لنگ شاهین،تیبا و نیسان بوده است،شرکت موفق به اخذ افزایش قیمت از ابتدای سال ۱۴۰۲ گردید. درصد افزایش قیمت با توجه به آخرین نرخ برای میل لنگ تیبا معادل ۸۳ % ارزش ماشینکاری می باشد.برای سایر انواع میل لنگ ها نیز به صورت متوسط بیش از ۷۲ % می باشد. از آنجاییکه تامین قطعه خام بعهده شرکت مگاموتور می باشد،شرکت مزبور نیز بهای میل لنگ های خام خود را نیز افزایش داده که به بهای ماشینکاری در زمان فروش افزوده می گردد. لازم به ذکر است که این توافق برای شش ماهه اول ۱۴۰۲ بوده است و چنانچه در هزینه های تولید تغییرات اثرگذاری به لحاظ نهاده های تولید اتفاق بیافتد ،مراتب از خودروسازان درخواست می گردد. همچنین به اطلاع سهامداران محترم می رساند که در خصوص میل بادامک تیبا و یورو ۴ نیز تاکنون توافقی صورت نگرفته و چنانچه توافقی انجام پذیرد به اطلاع سهامداران رسانیده می شود.
#وبیمه
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-01A-180 مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۹و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ، تعداد ۵,۶۷۳,۲۲۳,۵۷۵ سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۴,۳۲۶,۷۷۶,۴۲۵ سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۴ لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۲
مس #سرچشمه در مجمع سالانه خود به ازای هر سهم ۲۵ تومان سود تقسیم کرد.
#قزوین در مجمع ۷۰۰ ریال تقسیم کرد
افزایش سرمایه در #حتاید
پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر مجمع عموي عادي ساليانه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۱ به استحضار می رساند اين شرکت در نظر دارد در طي سال ۱۴۰۲ از محل سود انباشته سرمايه خود را از ۰۳۶ر۷ ميليارد ريال به ۰۰۰ر۱۵ ميليارد ريال (به ميزان ۱۱۳ درصد) افزايش دهد
بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.
#دلقما
در پایان مجمع دلقما به ازای هر سهم ۱۲ تومان سود تقسیمی تصویب شد.
#زمگسا ۲,۹۰۰ ریال به ازای هر سهم سود تقسیم کرد.
#وتوسم در ۶ماه به سود ۶۶۷ ریالی رسیده است
#ثرود این شرکت نسبت به انعقاد قرارداد مشارکت در اخذ پروانه ساختمانی ، طراحی و ساخت پروژه مسکونی تجاری شفق به طرفیت شخص حقوقی اقدام نموده است .آورده شرکت مشتمل بر تمامی هزینه های مطالعه ، طراحی ، هزینه انواع بیمه ، عوارض آتشنشانی ، عوارض آموزش و پرورش ، خاکبرداری ، ساخت و نظارت می باشد و آورده شریک (شخص حقوقی ) شامل تمامی شش دانگ زمین موضوع مشارکت به مساحت حدود ۲۶۴۰ متر مربع و هزینه های مربوط به تراکم و عوارض های مربوط به صدور پروانه ساختمانی می باشد . سطح ناخالص زیربنای کل پروژه حدود ۱۷۱۴۰ متر مربع قدرالسهم این شرکت بالغ بر ۶۳% و قدرالسهم شریک به میزان ۳۷% می باشد. همچنین به استحضار می رساند قرارداد مذکور هیچ گونه اثر سود و زیانی برای سال مالی جاری منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ نداشته و اثرات مالی آن در سال های مالی آتی و از طریق گزارشات تفسیری دوره ایی منتشر و به اطلاع بازار خواهد رسید .
#بساما ۳۰۰ ریال تقسیم کرد
#سغرب پیرو شایعه منتشر شده در پایگاه خبری شرکت ملي گاز ايران مبنی بر افزايش نرخ گاز خوراک و سوخت در سال ۱۴۰۲ به استحضار می رساند نرخ گاز بهاي مصرفي اين شرکت از مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۹ به ازاي هر متر مکعب ۱۰،۰۰۰ ريال (با احتساب ماليات بر ارزش افزوده و عوارض ۱۲،۵۰۰ ريال) محاسبه گرديده است. لذا با امعان نظر به برآورد مصرف سوخت شرکت سيمان خزر از تاريخ مزبور لغايت پايان اسفند ماه ۱۴۰۲، افزايش در ميزان بهاي تمام شده محصولات اين واحد به مبلغ ۳۶۵ميليارد ريال خواهد بود.

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

 

خفولا  خفولا  خفولا  خفولا خفولا  خفولا  خفولا  خفولا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *