سود

#خموتور بر اساس مذاكرات بعمل آمده با مشتري عمده و تصويب هيئت مديره، نرخهاي فروش محصولات اين شركت به طور ميانگين به ميزان ۳۰درصد افزايش مي يابد.
#کمینا تولید و فروش بطر شیشه ای و سربطری فلزی
تاريخ انعقاد قرارداد۱۴۰۲/۰۵/۰۸
طرف قراردادشرکت بهنوش ایران
مبلغ قرارداد۶۷۵,۱۸۹ میلیون ریال
نحوه تسویهبه صورت اعتباری
شرح جزئيات قرارداد۲ فقره قرارداد بابت تولید و تحویل بطر شیشه ای و سربطر فلزی می باشد که ۵۱۲٫۸۲۳ میلیون ریال در سال جاری و ۱۶۲٫۳۶۶ میلیون ریال آن در ابتدای سال ۱۴۰۳ تولید و تحویل خواهد شد.
تاريخ مؤثر اجراي قرارداد۱۴۰۲/۰۵/۰۸
#ختراک و افزایش نرخ
بر اساس توافق با شرکت موتورسازان تراکتور سازی ایران و تصويب هيات مديره، نرخهاي فروش محصولات ریخته چدنی فروش رفته اين شرکت به مشتری فوق الذکر از اول مرداد ماه ۱۴۰۲، بطور میانگین به ميزان ۲۰ ( بیست) درصد افزايش مي يابد
#دسانکو  بدهي انتشار اوراق مرابحه ۱،۵۰۰ میلیارد ریالی در راستای تامین بخشی از سرمایه در گردش شرکت ؛ به منظور خرید مواد اولیه مصرفی صورت خواهد گرفت .لازم به ذکر است برنامه مذکور منوط به دریافت مجوز انتشار از طرف سازمان بورس و اوراق بهادار تحقق می پذیرد.
#غبشهر و افزایش سرمایه
در چارچوب ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به استحضار میرساند، هیات مدیره شرکت صنعتی بهشهر (مصوبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۸) پیشنهاد افزایش سرمایه از محل سود انباشته به مبلغ حدودی ۵,۵۰۰ میلیارد ریال را ارائه نموده است. لازم به ذکر است گزارش بازرس قانونی و طرح توجیهی مربوطه طی یک ماه آتی جهت اطلاع سهامداران محترم و ادامه روند دریافت تاییدات باقیمانده در سامانه کدال بارگذاری خواهد گردید.
#لکما به استـــحضــــار می رساند که این شرکت در تــاریــخ ۱۴۰۲/۰۵/۰۸ در مناقصــه شماره ۱۹۱ شرکت خدمات ارتباطی رایتل با موضوع خرید ، نصب و راه اندازی ۳۰دستگاه سرور ، شرکت نموده و پس از بازگشایی پاکات و طی فرایند قانونی، در صورتیکه نتیجه نهایی مشخص و ابلاغ گردد، موضوع بدون فوت وقت به اطلاع سهامداران و ذینفعان محترم خواهد رسید.
مهم برای #شستا و #تاپیکو
سود خالص ستاره خلیج فارس ۳۵هزار میلیارد تومان است
در راستای رعایت مفاد دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس، “شرکت نفت ستاره خلیج فارس” برای سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۱۴۰۱ ارائه می گردد. بر اساس صورت های مالی پیوست، سود خالص شرکت فوق الاشاره در سال مالی مزبور به مبلغ ۳۵۲٫۰۰۹ میلیارد ریال می باشد. لذا با عنایت به: • سود خالص سال مالی منتهی به اسفندماه ۱۴۰۱ • درصد مالکیت ۴۹ درصدی تاپیکو در سهام شرکت نفت ستاره خلیج فارس عملکرد مالی شرکت نفت ستاره خلیج فارس در سال مالی مذکور منجر به افزایش سود خالص تلفیقی تاپیکو مجموعاً به مبلغ ۱۷۲٫۴۸۴ میلیارد ریال (۱٫۶۹۹ریال برای هر سهم) برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ می گردد.
#وپترو در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۵۵۶۴ ریالی رسیده است
#زکوثر به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده ۷ (بند ۱ )دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت ۲۰ روزه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۰)جهت رعایت موارد فوق نموده است.
#سفارس در راستای سیاستها و برنامه راهبردی هلدینگ در خصوص ادغام شرکت گچ ماشینی فارس در یکی از شرکت های تابعه مقرر گردید قبل از ادغام با توجه به مالکیت صد درصدی هلدینگ سیمان فارس و خوزستان در شرکت مزبور ، مبایعه نامه واگذاری زمین اقاله گردد.
#بموتو نرخ گروه محصولات صنعتی بطور میانگین ۱۲ درصد افزایش داشته است
#خساپا بیش از ۱۰۰۰ خودروی وارداتی ترخیص شد
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران امروز با حضور سرزده در گمرک غرب تهران، دستور ترخیص یک هزارو ۱۳۳ خودروی وارداتی در این گمرک را صادر کرد.
این خودروها که بیش از  ۱۰ روز از اظهار آن گذشته به علت عدم تطابق تولید در پارکینگ گمرک دپو شده بود که با دستور رئیس سازمان ملی استاندارد ایران و اخذ تعهد قانونی وارد کننده برابر اظهاریه انطباق ترخیص شدند.
#حفاری فروردین را با فروش و درامد ۲۶۱۶ میلیارد ریالی آغاز کرده است و اردیبهشت ۳۰۷۳ میلیارد ریال و خرداد ۳۱۷۸ میلیارد ریال و تیر ۳۲۲۴ میلیارد ریال شد و ۴ماهه ۱۲۵۴۶ میلیارد ریال فروش داشته است .
اخشان خراسان از زیرمجموعه های #تبرک در ۱۲ماهه به سود ۱۵۹۸ میلیارد ریالی رسیده است .
#شمواد پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر رفع بازداشتي اموال شرکت نزد بانک پارسيان به استحضار می رساند مطابق نامه ارسالي بانک پارسيان به دادورز محترم احکام مدني شهرستان چادگان ، کليه اموال و ويلاهاي توقيفي شرکت نزد بانک پارسيان رفع توقيف گرديده و منبعد شرکت هيچگونه اموال و داراييهاي توقيفي نزد بانک پارسيان و هم چنين نزد هيچ نهادويا ادارات دولتي و غير دولتي نداشته و ندارد
#فوکا پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتقال سهام شرکت به بازار اصلي فرا بورس به استحضار می رساند شرکت در حال حاضر و به منظور پيشبرد سريعتر فرايند اجرايي ذکر شده، مشغول به تکميل مدارک درخواستي از جانب فرابورس و رفع موانع مربوطه مي باشد. بديهيست که ورود به بازار اصلي فرابورس منوط به تاييد هيئت پذيرش مي باشد

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *