وپارس  پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری – مبنی بر تعطيلي روزهاي ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه سال ۱۴۰۲ به استحضار می رساند پيرو اعلام تنفس درمجمع عمومي فوق العاده صاحبان سهام مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۹،برگزاري مجمع عمومي فوق العاده وپارس در ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۲ در محل: شهرک قدس(غرب)، انتهاي بلوار شهيد دادمان پژوهشگاه نيرو سالن خليج فارس به قوت خود باقي است.  #وپارس

#ولراز از دستور کار خارج شدن افزایش سرمایه مصوب ۱۴۰۱/۰۹/۲۹ از مبلغ ۶۱میلیارد ریال به مبلغ ۳۰۰میلیارد ریال و تصویب افزایش سرمایه جدید از مبلغ ۶۱میلیارد ریال به مبلغ ۱۵۰۰میلیارد ریال
#حکشتی   ثبت افزایش سرمایه شرکت کشتیرانی والفجر (سهامی عام) از مبلغ ۱٫۳۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال به ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ میلیون ریال
#کروی به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده ۷دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت ۲۰ روزه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۰)جهت رعایت موارد فوق نموده است.
#بالاس پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری – مبني بر تعطيلي روزهاي ۱۱ و ۱۲ مرداد ماه سال ۱۴۰۲ مبنی بر . به استحضار می رساند مجمع عمومي عادي ساليانه نوبت دوم و مجمع عمومي فوق العاده نوبت دوم در تاريخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۱ در ساعت ۰۹:۳۰ و ساعت ۱۱:۰۰ به آدرس مرکز خريد مگامال طبقه ۵، سالن ۱ سينمايي مگامال واقع در بزرگراه شهيد ستاري، شهرک اکباتان فاز دو، ميدان شهيد صارمي برگزار ميگردد .
افزایش سرمایه در #کقزوی در حال انجام است 
عطف به افشاء گزارش افزایش سرمایه این شرکت از محل تجدید ارزیابی دارائیها (زمین) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۹ در سامانه کدال، به استحضار می رساند: افزایش سرمایه مذکور طبق درخواست سهامداران محترم حاضر در مجمع سالیانه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۹، هم اکنون توسط کارشناسان رسمی دادگستری استان قزوین جهت کارشناسی و ارزیابی زمین های متعلق به شرکت در حال انجام می باشد. ضمن اینکه اگر مورد دیگری هم که بر صورتهای مالی این شرکت تاثیر داشته باشد، در اسرع وقت متعاقباً در سامانه کدال افشاء خواهد گردید.
#حپارسا    با سلام و احترام؛ پيرو تكليف مجمع سال گذشته و مصوبه هيات مديره درخصوص افزايش سرمايه شركت از محل تجديد ارزيابي زمين و سود انباشته، پس ازكارشناسي زمين شركت توسط هيات ۳ نفره كارشناسان رسمي دادگستري و افزايش مبلغ كارشناسي زمين به مبلغ ۱۴۲۰ ميليارد ريال، هيات مديره پس از بررسي گزارش كارشناسي افزايش سرمايه شركت را از مبلغ ۲۵۰ ميليارد ريال به ۱۹۰۰ میلیارد ريال از محل تجديد ارزيابي زمين و سود انباشته تصويب نمود. لازم به توضيح مي باشد اين افزايش سرمايه پس از اظهار نظر حسابرس قانوني شركت و سازمان بورس و اوراق بهادار و تصويب مجمع عمومي فوق العاده انجام خواهد گرديد. 
دلایل تغییرات  با توجه به اینکه در مصوبه قبلی قیمت زمین ملک ملاصدرا توسط کارشناسان رسمی مورد ارزیابی قرار نگرفته بود پس از کارشناسی زمین فوق وتععین قیمت ۱۴۲۰میلیارد ریالی مصوبه قبلی اصلاح گردید.
#کچاد شرکت معدنی و صنعتی چادرملو بمنظور توسعه و کسب کنترل سهام در شرکت سرمایه پذیر احداث صنایع و معادن سرزمین پارس تعداد ۶۷۵،۰۰۰،۰۰۰ سهم (معادل ۲۵ درصد کل سهام ) متعلق به شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید را به قیمت کارشناسی به مبلغ ۲،۳۹۳،۵۵۰ میلیون ریال خریداری نموده است .لازم به ذکر است میزان مشارکت این شرکت در شرکت سرمایه پذیر فوق پس از این انتقال ۵۵ درصد خواهد شد.
#دعبید  ۳۸ قلم از محصولات شرکت 
نرخ قبلي  ۳۹۱,۴۳۴ ريال 
نرخ جديد  ۴۶۰,۲۸۹ ريال 
 مشخصات محصول
شرح:احتراما در راستاي رعايت مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرايي افشاي اطلاعات به استحضار مي رساند نرخ فروش تعدادي از محصولات اين شرکت به جهت پوشش هزينه هاي ناشي از افزایش بهای تمام شده بر اساس مجوز سازمان غذا و دارو افزايش يافته است.
#ثرود  پیرو برگزاری مزایده اجاره واحد های تجاری مرکز خرید فیروزه که در تاریخ ۲۱/۰۴/۱۴۰۲ برگزار گردیده است و عطف به جلسه بازگشایی پاکات ، سرکار خانم قنبری به عنوان برنده واحد شماره ۱۱ طبقه همکف اعلام می گردد و مابقی واحد ها در مزایده های آتی مجدداً اعلام خواهد شد . بر این اساس اجاره بهاء ۲ ساله واحد مذکور مبلغ ۱۴٫۰۵۰ میلیون ریال تعیین گردیده است که سهم این شرکت از این معامله به نسبت سهم الشرکه مبلغ ۴٫۱۰۲ میلیون ریال می باشد .
#کوثر ملک می‌فروشد
شرکت بیمه کوثر در نظر دارد املاک مازاد خود، واقع در استان های تهران و گیلان را از طریق مزایده به فروش رساند؛ لذا بدینوسیله از افراد حقیقی و حقوقی که امکان شرکت در مزایده را دارند دعوت میگردد تا از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۴ لغایت ۱۴۰۲/۰۵/۱۸ با مراجعه به آدرس های زیر نسبت به اخذ مستندات مزایده شامل(شرایط عمومی مزایده قرارداد فروش ملک) اقدام نمایند.
#شستا  #تاپیکو 
شنیده ها حاکی از آن است که ستاره خلیج فارس ۲۴.۵ همت تقسیم سود داشته است.
#بسویچ در ۱۲ماهه تلفیقی به سود ۵۹۷ ریالی رسیده است و در سود اصلی این عدد ۵۶۱ ریال بوده است
#تاپیکو  #شستا
از تغييرات در عملكرد شركت مورد بحثبازگشت به نامه شماره ۱۰۶۵۹۶۵ مورخ ۰۸/۰۵/۱۴۰۲ آن سازمان با موضوع فوق باستحضار می رساند بر اساس مصوبه مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه سال ۱۴۰۱ شرکت نفت ستاره خلیج فارس که در ساعت ۱۴ روز جاری برگزار گردید به ازای هر سهم ۹،۶۰۰ ریال سود نقدی تقسیم گردید لذا سهم تاپیکو از مصوبه مذکور مبلغ ۱۱۹،۹۵۲ میلیارد ریال می باشد. همچنین به استحضار می رساند شرکت مذکور شرکت وابسته این هلدینگ بوده و با عنایت به قرابت بند مذبور با افشای فوق لذا موضوع جهت استحضار سهامداران محترم افشاء می گردد
گروه مالی ملت از زیرمجموعه های #وبملت تا تیر ۲۲۵۴۹۶۶۲ میلیون ریال سود مجمع محقق کرده و در تیر ماه ۷۰۲۶ میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته است
#فاراک بر اساس ابلاغیه شماره PPI/1402/PRO/544 شرکت پترو پارس ایران در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۰ این شرکت برنده ابلاغ فروش کالای فلنج طرح توسعه میدان آزادگان جنوبی (مهندسی، ساخت، تأمین، تست، بازرسی، حمل و تحویل اقلام) شده است. مبلغ کل قرارداد ۳٫۰۴۰٫۰۰۰ یورو بوده که معادل ۱٫۲۵۳٫۶۵۳ میلیون ریال میباشد و با نرخ هر یورو ۴۱۲٫۳۸۶ ریال (نرخ میانگین خرید و فروش حواله یورو در سامانه سنا) به ریال تبدیل شده است. مدت زمان اجرای پروژه ۵ ماه پس از تاریخی که در قرارداد مشخص خواهد شد، می باشد
#شتران
در پایان مجمع سالانه شتران، به ازای هر سهم ۶۰ تومان سود نقدی تقسیم‌شد.
#وپترو ۴۵۰۰ ریال تقسیم کرد
#شصفها در تیر با فروش ۴۲۷۵ میلیارد ریالی مواجه بود و ۴ ماهه به عدد ۲۰۴۲۱  میلیارد ریالی رسیده است که در مدت مشابه قبل این عدد ۱۲۰۷۸ میلیارد ریال بود
#زکوثر در ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۲۳۱۶ ریالی رسیده است .
#وصنا با توجه به درخواست شرکت مسکن نوید توسعه و مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی (به عنوان تنها برنده مزایده پروژه مروارید بهشهر) مبنی بر استمهال زمان پرداخت بخش اولیه قیمت پیشنهادی (٥٠ درصد از کل مبلغ)، این شرکت ضمن دارا بودن حق ضبط ضمانت نامه پنجاه میلیارد ریالی اخذ شده از خریدار بر مبنای شرایط مندرج در مزایده، مقرر نمود نسبت به پیشنهاد ارایه شده توسط شرکت مذکور، مطابق با صرفه و صلاح سهامداران بررسی لازم را به عمل آورد
زمزمه هایی از احتمال عرضه سیمان نهاوند با نماد #سناوند در بازار در آینده نزدیک خبر می‌دهند که ۵۱درصد این شرکت متعلق به سیمان هگمتان است #سهگمت
گزارش های این شرکت در کدال گویا به زودی تکمیل می‌شود
#بالاس ۱۴۰ ریال تقسیم کرد
تجدید ارزیابی در #زکوثر
در راستای اطلاعیه مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۹ این شرکت در سامانه کدال مبنی بر تجدید ارزیابی دارایی های ثابت گروه (صرفا طبقه زمین) به اطلاع سهامداران محترم می رساند همانگونه که در صورتهای مالی حسابرسی شده نیز منعکس گردیده آثار ریالی ناشی از تجدید ارزیابی زمین ها در سطح گروه مبلغ ۱۳۵٫۶۵۵٫۵۲۲ میلیون ریال می باشد.
#خفناور  به استحضار می رساند درآمد عملياتي شرکت در دو قالب کلي فروش قراردادي و فروش بازار آزاد مي‌باشد و همانگونه که در اطلاعيه مورخ ۱۳/۰۳/۱۴۰۲ نيز ذکر گرديد، طبق مصوبه هيات مديره حداقل نرخ فروش در بازار آزاد که در سال قبل حدود ۹ درصد از کل فروش را در بر ميگيرد (۹درصد از ۵۷۳،۶۲۲ ميليون ريال)، ۴۵ درصد افزايش پيدا کرده است. شايان ذکر است نظر به حاشيه سود بالاتر فروش آزاد، سياست هاي مديريت در راستاي افزايش سهم بازار آزاد در سال جاري خواهد بود.
#فسوژ در گزارش ماهانه تیر ۵۸۰ تن تولید داشته ولی فروش نداشته است  سهم تا ۳ماهه ۱۰۳۱ میلیارد ریال فروش داشت
#فالوم  به استناد بند ۷ ماده ۱۳مکرر ۲ دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات اوراق بهادار در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند؛ با توجه به نیاز به بررسی وضعیت شفافیت اطلاعاتی ناشر ، نماد معاملاتی حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ تعلیق می گردد.
#وبیمه  با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-01A-180 مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۹و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال  ، تعداد ۵,۶۷۳,۲۲۳,۵۷۵  سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۴,۳۲۶,۷۷۶,۴۲۵  سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۳  لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۲
#سبزوا   در پایگاه خبری شرکت ملي گاز ايران مبنی بر افزايش نرخ خوراک، گاز و سوخت در سال ۱۴۰۲ به استحضار می رساند طي دريافت قبض بهاي گاز مصرفي در تير ماه سال ۱۴۰۲ و با عنايت به مصوبه هيئت محترم وزيران، نرخ گاز بهاي مصرفي اين شرکت از تاريخ ۱۴۰۲/۰۳/۲۹ به ازاي هر متر مکعب ۱۰،۰۰۰ ريال (با احتساب ماليات بر ارزش افزوده و عوارض ۱۲،۵۰۵ريال) محاسبه مي گردد و با توجه به افزايش نرخ مذکور، افزايش بهاي تمام شده هر تن محصولات ۶۶۴٫۰۰۰ ريال برآورد مي گردد.
#تپسی
 به استحضار می رساند شفاف سازي در خصوص شکايت شرکت تپسي از اسنپ و ورود به شهرهاي جديد
در انتهای مجمع #کترام به ازای هر سهم ۱۱۲ ریال سود تقسیم شد.
#وکادو جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۰:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۵ در استان اصفهان ،شهر اصفهان به آدرس ملک شهر-تالار رودکي برگزار میگردد
مهم برای #وخارزم و خرید دارایی
تحصیل ۶۹درصد از سهام شرکت صنایع شیمیایی پتروثمین سپاهان به ارزش ۵٫۷۲۳٫۳۰۳میلیون ریال
#وامید و شناسایی سود
فروش تعداد ۶۷۵,۰۰۰,۰۰۰ سهم شرکت احداث صنایع و معادن سرزمین پارس (کل سهام موجود در پرتفوی غیربورسی) به شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به مبلغ ۲,۳۹۳,۵۵۰ میلیون ریال بر مبنای گزارش کارشناسان رسمی دادگستری
شناسایی سود در #وبصادر
در راستای اجرای ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به استحضار می‌رساند؛ با توجه به تکالیف مقرر در ماده ۱۶ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، تعداد ۱۶۲٫۱۵۰٫۰۰۰سهم معادل ۶۹ درصد از سهام شرکت پتروثمین سپاهان به سرکت سرمایه گذاری خوارزمی به مبلغ ۳۰۳ر۷۲۳ر۵ میلیون ریال واگذار گردید. مزید استحضار؛ قیمت تمام شده سهام شرکت مذکور در دفاتر بانک معادل ۵۱۴ر۸۲۷ر۱ میلیون ریال می باشد.
#سمایه   پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وصول مطالبات غير جاري به استحضار می رساند در راستاي پيگيري و وصول مطالبات غير جاري مبلغ دو هزار ميليارد ريال از اصل تسهيلات پرداختي به گروه حسين هدايتي دولابي وصول و از سرفصل تسهيلات مشکوک الوصول نامبرده کسر گرديد.

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *