#داسوه از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۰:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس کيلومتر ۴ جاده قديم کرج ، سه راه شير پاستوريزه ، شاد آباد ، خيابان ۱۷ شهريور برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه :  
تغییر سال مالی شرک

کاهش نرخ در #غبشهر 😳🧐
احتراماً به استحضار می رساند پیرو نامه انجمن صنفی روغن نباتی ایران به شماره ۳۳۴/ص/۱۴۰۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۸، محصولات تولیدی جهت مصرف خانوار بین ۱۲% تا ۱۵% و محصولات تولیدی صنف و صنعت و فله بین ۱۰% تا ۱۵% کاهش قیمت خواهند داشت.
#وبملت گروه مالی ملت در مرداد ۲۵۴۸۳ میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته و تا مرداد ۲۷٫۲۴۴٫۹۳۸ میلیون ریال سود مجمع محقق کرده است
#تیپیکو جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۹ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان وليعصر– پايين تر از چهار راه پارک وي – مجموعه فرهنگي و ورزشي تلاش – سالن تلاش برگزار میگردد 
#تیپیکو در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۴۳۲۱ ریالی رسیده است .
شرکت مديريت سرمايه گذاري ملي ايران از زیرمجموعه های #ونیکی تا مرداد ۱۴۳۵۶۶۶ میلیون ریال سود مجمع محقق کرده و در مرداد ۶۷ میلیارد ریال سود فروش سرمایه گذاری ها داشته است
#ددانا با توجه به اعلام قیمتهای جدید از سوی سازمان عذا و دارو افزایش نرخ محصولات پیوستی با تحاظ اینکه اگر در سال قبل افزایش می یافت معادل ۵٫۲۳ درصد مبلغ فروش کل افزایش پیدا میکرد.
#دلقما آگهي مزايده اجاره بناي واقع در ضلع جنوب غربي زمين اصلي شرکت داروئي و بهداشتي لقمان
#پرسپولیس
پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری خبرگزاري تسنيم مبنی بر تصويب حق پخش فوتبال در مجلس به استحضار می رساند پيرو مصاحبه رياست محترم فوتبال مبني بر تصويب حق پخش تلويزيوني ورزش کشور در برنامه هفتم توسعه کشور توسط کميسيون تلفيق مجلس شوراي اسلامي پاسخ توضيحات درخواستي آن مديريت محترم به پيوست حضورتان ارسال مي گردد.
بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.
#شکام فروش ۸۰۰۰ تن محصول میکس اتیلن گلایکول آف گرید با حداقل خلوص ۶۵% گلایکول طبق شرایط قرارداد حاضر و تحویل آن در محل کارخانه فروشنده و خریدار ( EX WORK )-(ارزش قرارداد با توجه به قیمت روز محصول در بازار بورس کالا تعیین می گردد )
#فاراک بر اساس ابلاغیه شمارخ ۰۲/۲۷۱۳۹/س مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۹ اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان این شرکت برنده ابلاغ انجام تکمیل عملیات اجرایی زیرسازی محور چمخاله – رودسر کیلومتر ۳،۳۰۰ الی ۴،۹۰۰ و ساخت و تکمیل پل شلمانرود و ابنیه فنی مربوطه به مبلغ ۲،۴۸۹،۶۶۳ میلیون ریال گردیده است. مدت زمان اجرای پروژه ۲۴ ماه خواهد بود.
#شغدیر د پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر آتش سوزي در شرکت پتروشيمي غدير به استحضار می رساند در چهارشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ به دليل نشت ماده شيميايي vcm منجر به آتش سوزي جزئي در واحد ۵۰۴ اين شرکت گرديد که بلافاصله با اقدام به موقع تيم هاي آتش نشاني در همان دقايق اوليه آتش مهارو شرايط عادي سازي گرديد.خوشبختانه اين حادثه هيچگونه مصدومي نداشته است و همچنين در حال حاضر توليدPVC به روال عادي در حال انجام مي باشد.
#قشیر
مقدار ۳۰۰۰ تن ملاس به نرخ ۱۰۵،۲۰۰ به ازای هر کیلو به شرکت خمیر مایه رضوی پیش فروش گردید.
مبلغ مورد توافق: ۳۱۵,۶۰۰ میلیون ریال
#شیراز پیرو مکاتبات قبلی و افشاهای صورت پذیرفته در سامانه کدال در خصوص وضعیت مطالبات اوره حمایتی خود، به استحضار می‌رساند با توجه به مطالبات این شرکت در سنوات اخیر از شرکت خدمات حمایتی کشاورزی (وزارت جهاد کشاورزی) و لزوم ثبت آن در دفاتر دولت به استناد بند” ل” تبصره ۵ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، بدینوسیله اعلام می‌دارد با تلاش و همراهی سهامدار عمده در این خصوص، نهایتاً مطالبات مذکور(مبلغ ۹۱،۵۹۱،۹۴۶میلیون ریال مطالبات این شرکت تا تاریخ ۱۴۰۱/۱۲/۲۹) در سامانه جامع مدیریت تعهدات دولت توسط شرکت موصوف تکمیل گردیده و مقرر گردید زین پس نیز مطالبات در مواعد قانونی خود به ثبت برسد. همچنین با عنایت به اینکه بدهی اشاره شده در صورت‌های مالی شرکت منعکس گردیده است این موضوع آثار سود و زیانی بر عملکرد شرکت نداشته است. بدیهی است مطابق روال سابق هر گونه تغییر آتی متعاقبا از طریق سامانه کدال به سهامداران محترم اطلاع رسانی خواهد گردید.
#ثنوسا پیرو تشکیل جلسه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۵در شعبه ۴ اجرای احکام مجتمع قضائی عدالت مقرر گردید تا پیمانکار، پروژه موسوم به نگین پردیس را پس از اعلام مانده بدهی از سوی آن اجرای احکام و همزمان با پرداخت مبلغ، به این شرکت تحویل نماید. متعاقباً ابلاغیه شماره ۱۴۰۲۶۸۱۰۰۰۳۵۱۱۵۱۳۱ ( به شرح پیوست ) مبنی بر اعلام مبلغ ۳۵۰ میلیارد ریال مانده بدهی از پرونده قضائی مطروحه در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۸به این شرکت ابلاغ گردید. با عنایت به تأمین وجه صورت پذیرفته، پیگیری موضوع و تحویل پروژه همزمان با اجرای ابلاغیه صادره در دست پیگیری و اقدام است. بدیهی است در صورت وقوع هر گونه رویداد با اهمیت و تعیین آثار سود و زیانی متعاقباً مراتب طبق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرائی افشاء خواهد گردید.
#تفارس پذیرش تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق مرابحه شرکت اکتوورکو (سهامی خاص) (نماد اکتوور۰۷۲) با نرخ سود سالانه ۱۸ درصد توسط شرکت تامین سرمایه خلیج فارس(سهامی عام). درآمد بازارگردانی و تعهد پذیره نویسی اوراق یاد شده جمعاً به مبلغ ۱٫۰۵۰٫۰۰۰ میلیون ریال که شامل ۱۰۵٫۰۰۰ میلیون ریال درآمد تعهد پذیره نویسی که بلا فاصله پس از پذیره نویسی و مبلغ ۹۴۵،۰۰۰ میلیون ریال درآمد بازارگردانی اوراق است که طی ۵ سال آتی شناسایی خواهد شد.
مجوز افزایش سرمایه ۵۰% #کیمیاتک از محل سود انباشته صادر شد
مجوز افزایش سرمایه ۷۱% #حتاید از محل سود انباشته صادر شد
مجوز افزایش سرمایه ۲۵ درصدی #فرابورس از محل سود انباشته و سایر اندوخته‌ها صادر شد.
مجوز افزایش سرمایه ۴۴ درصدی #دالبر از محل سود انباشته صادر شد.
#تکاردان تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی اوراق مرابحه شرکت اکتوورکو (سهامی خاص) با نماد معاملاتی (اکتوور۰۷۱) با نرخ۱۸% سالانه- پرداخت سود هرسه ماه یکبار- مدت اوراق۵ساله- سررسید اوراق ۱۴۰۷/۰۶/۱۲- کارمزد تعهدپذیره نویسی ۴۵۰میلیارد ریال(متعهد پذیره نویس صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت نگین سامان)- کارمزد بازارگردانی جمعا به مبلغ ۴۵۰ میلیارد ریال( بازارگردان شرکت تامین سرمایه کاردان)
شناسایی سود در #ثبهساز
با عنایت به بازگشایی انجام شده در مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۹ بر اساس نتایج به دست آمده شریک انتخاب گردید. برای پروژه اولیایی بابلسر میزان سرمایه آورده شرکت به مبلغ ۲٫۹۴۱٫۶۹۳ میلیون ریال و میزان سرمایه آورده شریک به مبلغ ۳٫۲۹۷٫۳۱۷ میلیون ریال میباشد در مجموع میزان کل سرمایه گذاری به مبلغ ۶٫۲۳۹٫۰۱۰ میلیون ریال میباشد. با توجه به نوع مزایده که مشارکت درساخت می باشد پس از اتمام پروژه و فروش آن بهای تمام شده و درآمد حاصل از فروش و میزان سود حاصل از فروش مشخص خواهد گردید
افزایش سرمایه #فروس
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۸,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي شرکت و استفاده از مشوق مالياتي موضوع “بند ه از تبصره ۲ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور و بخشنامه شماره ۲/۱۴۰۲/۲۰۰ مورخ ۱۰/۰۱/۱۴۰۲ رئيس کل سازمان امور مالياتي کشور”، با موضوع ، عدم تقسيم بخش بيشتري از سود اکتسابي و استفاده از منابع حاصل براي افزايش سرمايه و در نتيجه توسعه بخش‌هاي توليدي و ايجاد فرصت هاي جديد که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۱ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *