#بازار

به طور خلاصه رفتار دیروز بازار را به سه بخش تقسیم می کنیم . بخش اول که کاملا منطقی و قابل پیشبینی بود، ادامه عرضه ها در ابتدای بازار بود که با توجه به معاملات روز قبل کاملا طبیعی بود . بخش دوم بازار که تا یک ساعت پایانی بازار ادامه داشت، حمایت از بازار توسط حقیقی و حقوقی ها بود . به گونه ای که بخشی از افت شاخص جبران شد . این بخش نیز قابل پیشبینی بود . اما در یک ساعت پایانی بازار جو دوباره تغییر کرد و سفارشات فروش نه از نظر تعداد که از نظر حجم تقویت شد و بازار فاز فروش شد .

اگر کمی بد بین باشیم، فروش آخر وقت بازار حساب شده بود . در مجموع می توان نمره قبولی به معاملات دیروز بازار داد . همین که بازار با فشار عرضه ها همراه نشد و یک منفی کم حجم را داشت به نظر برای دیروز کافی بود . عدم تمایل خریداران و کمبود نقدینگی در بازار کاملا مشهود است . افت مجدد ارزش معاملات به زیر ۵ همت، در صورت تداوم می تواند رکود موجود در بازار را عمیق تر کند . در اردوگاه فروشندگان نیز انگیزه چندانی وجود ندارد و پس از سیو سود طی یکی دو روز قبل توسط نوسان گیران، ظاهرا بازار فروشنده چندانی نیز ندارد .

برای امروز احتمالا جو کمی متفاوت خواهد بود و ظاهرا تقاضا برای گروه خودرو و بانک افزایش خواهد یافت . منفی احتمالی اول وقت لیدر ها ی این گروه ها به دید حتی نوسان یکی دو روزه برای خرید بد نیست .
چشم بازار به #خودرو #وتجارت و #شستا است . به نظر در صورت حمایت از بازار در نیه دوم ، جو کلی بازار بهبود پیدا کند .

نکته دیگری که خریداران را در این روزها مردد کرده است:

کاهش انتظارات تورمی است . از نگاه تحلیل گران با تثبیت نرخ ارز در محدوده ۵۰ هزار تومان و گشایش های سیاسی منطقه ای، همچنین افزایش تولید و فروش نفت، به نظر می رسد دلار ۶۰ تا ۶۵ هزار تومانی اسفند ماه که اکثر تحلیلگران به آن باور داشتند ، لااقل در این روزها کمی دور از دسترس باشد .

#هشت_صبح  #تحلیل_قبل_از_بازار

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *