دی

فروش دارایی باردیگر در بانک #دی
آگهی مزایده عمومی املاک تملیکی و مازاد بانک دی(شرکت سهامی عام)-مرحله چهارم بانک دی در نظر دارد املاک مازاد را از طریق مزایده عمومی و به صورت نقدی/نقد و اقساط واگذار نماید.

#آبادا احتراماً به استحضار می رساند شرکت تولید نیروی برق آبادان (سهامی عام) در تاریخ ۲۹/۰۶/۱۴۰۰ اقدام به انتشار مبلغ هزار میلیارد ریال اوراق سلف موازی استاندارد برق با سررسید دوساله نموده بود، لذا با توجه به سررسید اوراق مربوطه در تاریخ ۲۸/۰۶/۱۴۰۲ این شرکت با توجه به دارا بودن اختیار خرید تبعی، اقدام به تسویه نقدی اوراق مذکور نموده است.
#شمواد و افزایش سرمایه
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱۴۳,۴۸۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶,۶۲۷,۲۷۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختارمالي شرکت و بهبود نسبت هاي مالکانه که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده
افزایش سرمایه ۴۵۱۹ درصدی #شمواد از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
#لوتوس و پذیرش تعهد جدید
تعهدپذیره نویسی اوراق مرابحه عام دولت (نماد اراد ۱۳۵) نرخ ۲۰/۵ درصد سالانه – سررسید اوراق ۱۴۰۶/۱۲/۲۹- فاقد بازارگردان- درآمد تعهدپذیره نویسی مبلغ ۲،۴۱۸ میلیارد ریال که طی عمر اوراق شناسایی می گردد
#فجهان به مجمع می رود
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-094 مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۷ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۱:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۹ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس ميدان ونک -بزرگراه شهيد حقاني – بعداز کتابخانه ملي – جنب روگذر شهيد همت غرب – سالن هتل بزرگ ارم برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه :
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
سایر موارد
توضیحات:
۱- استماع گزارش هيات مديره و بازرس قانوني شرکت در خصوص افزايش سرمايه از مبلغ ۷۵،۰۰۰ ميليارد ريال به۱۱۰٫۰۰۰ ميليارد ريال. ۲- اتخاذ تصميم در خصوص افزايش سرمايه از محل مطالبات حال شده و آورده نقدي سهامداران ۳-ساير مواردي که در صلاحيت مجمع عمومي فوق العاده باشد.
شفاف سازی در مورد طرح و توسعه #غنوش
با احترام در خصوص شفاف سازي پروژه هاي در دست اقدام به استحضار سهامداران محترم مي رساند : موانع دريافت علامت استاندارد براي توليد آب آشاميدني رفع گرديده و بر اساس قول مساعد کارشناسان استاندارد استان مازندران مجوز استاندارد توليد آب آشاميدني در مهر ماه سال جاري صادر خواهد گرديد و حداکثر سه هفته پس از دريافت شماره استاندارد به منظور چاپ شماره استاندارد بر روي ليبل و توليد ليبل توليد اين محصول آغاز مي گردد . در خصوص طرح توليد پکتين از پوست مرکبات ، به استحضار ميرساند اين طرح به بهره برداري رسيده است و همانطور که در گزارشات تفسيري عنوان گرديد عدم توليد اين محصول با تناژ پيش بيني شده بدليل بروز مشکلات فني ، استفاده از پوست تر در فرآيند توليد و قطعي گاز کارخانه در فصل برداشت مرکباب بود که با تغييرات ، تعميرات و تمهيدات در نظر گرفته شده در سال جاري توليد اين محصول از ابتداي آذر ماه همزمان با دريافت پرتقال و شروع توليد کنسانتره پرتقال آغاز خواهد گرديد . لازم به توضيح است توليد کنسانتره مرکبات از آبان ماه با دريافت ميوه نارنگي و توليد کنسانتره نارنگي آغاز مي گردد و شروع توليد کنسانتره پرتقال که مواد اوليه توليد پکتين (پوست پرتقال) را تأمين مي نمايد از ابتداي آذر ماه خواهد بود . در خصوص ظرفيت توليد اين محصول به استحضار ميرساند که ظرفيت اسمي خط توليد پکتين ۲۰۰ تن در سال مي باشد که با توجه به مدت زمان چهار ماهه فصل دريافت پرتقال توليد اين محصول براي سال جاري ۱۲۰ تن در نظر گرفته شده است . بديهي است خشک کردن پوست مرکبات زمان نگهداري آنرا افزايش داده و با انباشت پوست خشک مازاد و توليد پکتين از پوست خشک انبار شده در ۹ ماهه ابتداي سال براي سال آينده رسيدن ظرفيت عملي به ظرفيت اسمي امکان پذير خواهد بود .
#تاپیکو در ۳ماهه به سود ۳۸ ریالی رسیده است و البته سهم را باید ۱۲ماهه دید
#فسوژ بمنظور استفاده از ظرفیت خالی خود، اقدام به خرید ۲۰۰۰ تن خاک پرعیار سرب با عیار حدود ۲۰ درصد از شرکت نیکو معدن زاگرس(سهامی خاص) نموده است. مبلغ قرارداد ۱۸۷ میلیارد ریال می‌باشد و سود خالص برآوردی حاصل از خاک خریداری شده حدوداً به مبلغ ۱۰۵ میلیارد ریال می‌باشد.
#وبانک شرکت سرمايه گذاري گروه توسعه ملي در نظر دارد نسبت به واگذاري ۱۲٫۹درصد(تعداد۱۲۲٫۵۳۸٫۳۹۹ سهم) از سهام شرکت دوده صنعتی پارس بصورت یک جا و نقد از طريق شرکت بورس اوراق بهادار تهران اقدام نمايد.
مهم برای #بترانس ايران ترانسفو ري در ۶ماهه به سود ۲۱۶۰ میلیارد ریالی رسیده که کل سال قبل این عدد ۱۸۲۰ میلیارد ریال بود
#وسبحان در ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۷۰۲ ریالی رسیده است
مهم برای #وشهر
به استحضار می رساند با عنایت به بدهی شهرداری تهران به بانک شهر و عدم امکان پرداخت نقدی مطالبات و تسویه بدهی توسط آن شهرداری، به منظور تسویه بخشی از بدهی شهرداری تهران به بانک شهر به موجب قرارداد ۱۵۰۱۷۳۲/۰۲/۳۵۵ مورخ ۲۷/۱۲/۱۳۹۸ سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری تهران بابت بخشی از بدهی شهرداری تهران به بانک شهر نسبت به واگذاری و انتقال مالکیت پروژه بیمارستان آتیه ۲ به عنوان پرداخت دین به بانک شهر اقدام نمود. لذا به استناد اختیارات حاصله در قرارداد مذکور به شرح فوق و عدم حصول توافق در خصوص گزارشات واصله از سوی کارشناسان و اعلام مراتب فسخ از جانب بانک شهر خطاب به مدیون طی نامه شماره ۴۴۴۲۴۳ مورخ ۲۷/۰۶/۱۴۰۲، صورتجلسه آثار فسخ صلح‌نامه پروژه بیمارستان آتیه ۲ به شماره ۴۲۰۲۶۷ مورخ ۱۱/۰۶/۱۴۰۲ صورت پذیرفته و آثار مالی حاصل از فسخ قرارداد موصوف به مبلغ ۳,۹۳۳,۱۱۶,۳۰۹,۸۳۵ ریال سود در دفاتر بانک بوده است
#ثشاهد در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی نشده به سود ۴۳۹ ریالی رسیده است
#امید تعهدپذیره نویسی اوراق مرابحه عام دولت (نماد اراد ۱۳۷) نرخ ۲۰/۵ درصد سالانه (شش ماه یکبار) – تاریخ انتشار اوراق ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ -تاریخ سررسید اوراق ۱۴۰۶/۱۲/۲۹- فاقد بازارگردان- درآمد تعهدپذیره نویسی مبلغ ۱٫۲۰۹ میلیارد ریال که طی عمر اوراق شناسایی می شود.
#شستا در ۱۲ماهه حسابرسی نشده به سود ۱۸۰ ریالی رسیده است به نظر باید منتظر گزارش ۱۲ماهه حسابرسی شده و شناسایی سود شرکت های باقی مانده بود
شفاف سازی در #شسم
شرکت شانگهای یانگون اینترنشنال تریدینگ مدعی گردیده است که در مواد شیمیایی فروخته شده در سال ۱۳۹۲ معادل ۱۳۰٫۶۲۵ یورو طلبکار می باشد و از دادگاه مبلغ فوق و خسارت دیرکرد را مطالبه نموده است که در نتیجه دادگاه بابت مبلغ یورویی مطالبه شده رای صادر و خسارت دیرکرد مورد تایید قرار نگرفت که در نتیجه با پرداخت ۷۵٫۸۳۸٫۲۳۴٫۲۱۵ ریال پرونده مخدومه گردید .
افزایش سرمایه ۱۲۵ درصدی #ثفارس از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مورد تائید حسابرس قرار گرفت
#وبیمه سرمایه را ثبت کرد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-01A-180 مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۹ بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۰۱ افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۱۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، از محل سود انباشته مبلغ ۱۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال ، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
#وخارزم در ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۱۴۹۱ ریالی رسیده است
افزایش سرمایه ۱۰۰% در #بپاس
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۶۱,۲۳۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۲۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته ،سایر اندوخته ها به منظور ارتقاء نسبت توانگري، حفظ مجوز قبولي اتکايي، افزايش ظرفيت نگهداري شرکت، انتقال سود حاصل از تسعير ارز به سرمايه با عنايت به الزام بيمه مرکزي ج.ا.ايران و نيز تأمين منابع جهت توسعه فعاليت هاي آتي شرکت پيشنهاد شده است. که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده
#لپارس اقاله قرارداد بیع شماره ۱۵۷۵-۹۹۰۷۰ مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۲ که عبارت از فروش تمامی شش دانگ یک دستگاه ساختمان دارای پلاک ثبتی ۶۹۱۳ فرعی ،۳۶ اصلی واقع در خیابان شهید مطهری خیابان جهانتاب خیابان نقدی پلاک ۲۴ ،با امضا این اقاله نامه هیچ گونه تکلیف ،دین،و تعهدی نیز متوجه و بر ذمه متعاملین بابت قرارداد بیع مورد اقاله نمی باشد.
#خکار صورتجلسه توافق قیمت فروش مجموعه های پدال الکترونیکی و دریچه هوا در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۳ تنظیم و در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ نسخه نهایی آن به این شرکت واصل شده است.با توجه به صورتجلسه توافق قیمت مذکور ( نرخ مجموعه های فوق از مبلغ ۶،۲۲۶،۵۵۵ ریال به مبلغ ۸،۲۲۶،۵۵۷ ریال افزایش داشته (معادل۳۲%) که با توجه به تاثیر موثر ۱۴۰۱/۱۰/۰۱ از این بابت مبلغ ۵۷۱ میلیارد ریال تعدیل افزایشی تا پایان مرداد ماه سال ۱۴۰۲ در حسابهای این شرکت ثبت و در فعالیت ماهیانه اصلاحی منتهی به ۱۴۰۲/۰۵/۳۱ منعکس می گردد. ضمناً مبلغ تعدیل ذکر شده بصورت مستقیم در سود ناخالص شرکت تأثیر مثبت دارد.

بتا سهم

 

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دی  دی دی  دی  دی دی  دی  دی دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *