#بازار

در حالی به استقبال اولین روز کاری پاییز می رویم که با توجه به تعطیلی فردا، نمی توان انتظار خاصی از بازار امروز داشت . پس از هفته اول شهریور ماه که بدون تعطیلی بود، این چهارمین هفته است که بازار یک روز تعطیل دارد و هفته بعد، پنجمین و آخرین هفته است که بازار سرمایه فقط چهار روز کاری دارد .

تاثیر این تعطیلات بر شرایط کلی بازار بر کسی پوشیده نیست، اما جدا از تعطیلات که بیش از یک ماه بازار را درگیر خود کرده است، تثبیت نرخ ارز و کاهش احتمالی آن در کنار کاهش انتظارات تورمی در کوتاه مدت، عامل دیگر رنج شدن بازار در این مدت است .

برای امروز نیز همانند روز چهارشنبه نمی توان انتظار خاصی از بازار داشت . هنوز گزارش های ماهانه منتشر نشده و خبری به بازار مخابره نشده است. پس همین که امروز بازار متعادل پیش رود و منفی سنگینی را تجربه نکند، کافی است.

یک نکته در مورد حضور صندوق های تثبیت و توسعه در بازار این روز ها و امروز وجود دارد که می تواند مهم باشد و آن دخالت آنها در سمت تقاضا با توجه به حجم کم معاملات است . در صورت ورود این کدها در سمت تقاضا و با توجه به حجم کم معاملات، تاثیر آن بر روند کلی معاملات می تواند چشمگیر باشد و در ضمن منابع کمتری را درگیر بازار خواهند کرد .

باید منتظر ماند و دید سیاست کلی بازار ساز در مورد روند بازار در مهر ماه چه خواهد بود .

 

#هشت_صبح  #تحلیل_قبل_از_بازار

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *