#بازار

در شرایطی به استقبال دومین هفته کاری پاییز می رویم که شرایط کلی برای بهبود روند کلی بازار در یکی دو روز پیش رو فراهم است . بازار های جهانی با رشد همراه بوده اند و نفت نیز کماکان با قیمت های خوبی معامله می شود . خبرهایی از توقف سامانه یکپارچه خودرو و عرضه مستقیم خودرو ساز ها با قیمت های جدید به گوش می رسد . از سوی دیگر نرخ دلار است که ظاهرا با افزایش تقاضا کمی افزایشی شده است .

#واچ_لیست_روزانه

برای امروز گروه پالایش احتمالا به واسطه خبرهای #شپنا پر تقاضا خواهد بود . پس از آن گروه بانک و خودرو را در نظر داشته باشید . در گروه بانکی علاوه بر #وتجارت و موضوع بلوک آن که احتمالا این هفته با قیمت بالای ۴۰۰ تومان آگهی می شود، #ونوین را در نظر داشته باشید . سهم احتمالا در ۶ ماهه بالای ۱۰۰ تومان را محقق خواهد کرد . در این گروه #وپارس را در نظر داشته باشید . سهم افت زیادی داشته و در محدوده کف قیمتی ۱۷۰۰ ریال در حال معامله است . احتمالا خبرهایی از سود غیر عملیاتی بانک به زودی منتشر خواهد شد .

#شگستر امروز پذیره نویسی افزایش سرمایه دارد و احتمالا ۱۵ تا ۲۰ روز بعد معاملات ثانویه آن آغاز می شود . با توجه به تضمین سود و اصل سرمایه توسط سهامدار عمده در بازه ۱ ساله با نرخ مشابه بانکی، به نظر خرید به دید میان مدت کم ریسک است . البته باید بیانه ریسک را به صورت آنلاین در پنل کارگزاری خود تائید نمایید.

در گروه ارتباطات نیز قبلا از #اخابر نام بردیم . خرید زیر ۱۰۰۰ تومان به نظر کم ریسک است . دراین گروه آسیاتک چند روزی است خوب معامله می شود . همراه اول نیز گزارش های خوبی منتشر کرده و هر ماه فروش بالاتری را ثبت می کند . این سه سهم را در نظر داشته باشید.

در گروه برق شرایط به ظاهر خوب است و خبرهای خوبی به گوش می رسد . همواره از #رمپنا به عنوان سهم بلند مدتی و کم ریسک نام برده ایم . #بکابل گزارش خوبی داشته و البته رشد خوبی را تجربه کرد . در این گروه#بترانس نیز جای رشد دارد . به استثنا رمپنا، به نظر می رسد شش ماهه دوم زمان مناسبی برای نگهداری سهام این گروه نباشد.

#هشت_صبح  #تحلیل_قبل_از_بازار

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *