#بازار

با توجه بین تعطیلی بودن امروز و جو کلی چهارشنبه ها نمی توان انتظار خاصی از بازار امروز داشت و احتمالا بازار کم حجمی خواهیم داشت . البته اگر بازار نیم نگاهی به معاملات یک ساعت پایانی بازار رو دوشنبه داشته باشد احتمالا خوب آغاز خواهد کرد و با توجه به کاهش حجم معاملات ، احتمالا با تقاضای اندک در محدوده مثبت باقی خواهد ماند.

نکته دیگر در مورد معاملات روز دوشنبه، توجه بازار به صندوق های اهرمی بود . با توجه به پرتفوی صندوق های اهرمی، این افزایش تقاضا بر خلاف Nav آنها بود و در حالی که Nav تغییر چندانی نداشت، رشد قیمت سهم اتفاق افتاد . باید منتظر ماند و دید این افزایش تقاضا به واسطه اطلاعات خاصی بوده و یا صرفا نظر بازار گردان سهم بوده است .

 

#واچ_لیست_روزانه

مدتی است بازار به گزارش ها واکنش خاصی نشان نمی دهد و بیشتر سراغ #تجدیدی ها رفته است . #ذوب #وبملت #غبهنوش #کپشیر #لپارس #زفکا را به دید افزایش سرمایه از محل تجدید ارزش دارایی ها در نظر داشته باشید .
از گروه خودرو نیز خبر های تجدید به گوش می رسد اما فعلا بازار به آنها وزنی نمی دهد و خبر های این گروه بیشتر پیرامون جلسه روز شنبه شورای رقابت است . خرید در منفی احتمالی امروز #خودرو #خساپا با پذیرش ریسک آن به دید نوسان گیری بد نیست .

#پتروشیمی ها نیز امروز احتمالا با افزایش تقاضا همراه خواهند شد . پتروشیمی زاگرس اعلام کرده که وزارت نفت، شرکت ملی گاز ایران را مکلف کرده تا از صدور صورت حساب علی الحساب بر اساس گاز ۷۰۰۰ تومانی خودداری کند . در این بین اوره ساز ها شرایط بهتری دارند . #زاگرس #شپدیس #شیراز را در نظر داشته باشید.

#هشت_صبح  #تحلیل_قبل_از_بازار

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

محدوده مثبت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *