#بازار

تحولات سیاسی منطقه و جنگ حماس با اسرائیل، در شرایطی رخ داد که بازار خود را برای بازگشت از محدوده حمایتی شاخص در ۲۰۵۰ واحد آماده می کرد . این اتفاق در بدترین شرایط زمانی رخ داد و همانطور که در هفته گذشته مطرح کردیم با از دست رفتن حمایت مهم ۲۰۵۰ واحد، احتمالا فشار فروش در بازار زیاد خواهد شد . البته احتمالا با حضور صندوق های تثبیت و توسعه در نیمه دوم بازار شاهد رگه هایی از تقاضا در بازار باشیم که امیدواریم بازار به آن واکنش نشان دهد .

البته اگر به بازار از منظر سیاسی نگاهی بیاندازیم شاید بهتر باشد منابع صندوق ها کمی مدیریت تر شده و در صورت کاهش تنش ها وارد بازار شود تا به اصطلاح هدر نرود . ظاهرا اسرائیل در حال برنامه ریزی برای حمله زمینی و همه جانبه به نوار قزه است و حزب الله لبنان تهدید کرده در صورت تهاجم زمینی اسرائیل به غزه، از شمال اسرائیل وارد جنگ خواهد شد . ورود حزب الله به جنگ، ناخواسته ایران را بیشتر درگیر جنگ خواهد کرد و باقی ماجرا را خودتان می دانید… پس به صندوق ها حق بدهید با تفکر بیشتر در سمت خرید ظاهر شوند.

اما جنبه دیگر این روزهای بازار، افزایش نرخ دلار به واسطه تحولات سیاسی است . برخی سوال پرسیدند که در صورت افزایش نرخ دلار بازار چه واکنشی به آن نشان خواهد داد . در پاسخ این گروه باید گفت وزنی که بازار در شرایط جنگ به نرخ دلار می دهد با شرایط عادی کاملا متفاوت است و تهدید احتمالی زیر ساخت های اقتصادی در شرایط جنگی آنچنان وزنی دارد که دلار را کاملا به حاشیه می برد . البته تاثیر دلار بر سکه و صندوق های طلا کاملا مشهود خواهد بود .

#واچ_لیست_روزانه

گروه #پالایش همانطور که دیروز نیز مطرح کردیم می تواند در اصلاح قیمتی پیش رو مورد توجه بازار قرار گیرد . به نظر اصلاح ۱۰ درصدی از اینجا به بعد فرصت ورود خوبی به دید میان مدت خواهد بود .
#فارس ۱۱۰۰ تومانی و #شستا ۱۱۵ تومانی در کنار #اخابر ۸۵۰ تومانی گزینه های جذاب روزهای آتی بازار خواهند بود.

توصیه به خرید در این روزها واقعا سخت است . اما همانطور که دیروز نیز مطرح کردیم، اگر اتفاق خاصی رخ ندهد و درگیری ها به دیگر کشورها کشیده نشود، جنگ های اسرائیل همواره کوتاه مدت بوده است می توان نوسان خوبی از بازار گرفت.

#هشت_صبح  #تحلیل_قبل_از_بازار

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *