فشار فروش

#بازار

روال چند هفته گذشته بدین صورت بوده است که شنبه ها پر عرضه بوده است و در نیمه دوم روز یکشنبه تقاضا بهبود پیدا کرده است . دوشنبه و سه شنبه ها بازار پر تقاضا بوده است و چهارشنبه های پر عرضه .

به نظر می رسد با فشار فروش بالای دیروز که حتی تا دقایق پایانی بازار نیز ادامه داشت، در ابتدای وقت بازار امروز، فشار فروش زیاد باشد و اگر قرار باشد حمایتی از بازار صورت گیرد احتمالا در نیمه دوم خواهد بود که البته امیدواریم خیلی دیر نشود .

با توجه احتمال بسیار بالای از دست رفتن حمایت مهم و روانی شاخص کل ۲ میلیون واحدی، احتمالا عرضه ها افزایش خواهد یافت . همانطور که چند روز پیش مطرح کردیم و دیروز نیز بر آن تاکید کردیم، از منظر تکنیکالی دو حمایت مهم ۱۹۷۰ و پس از آن محدوده ۱۹۵۰-۱۹۴۰ پیش روی بازار خواهد بود . با توجه به شرایط کلی بازار به نظر می رسد خبری که بخواهد باعث تغییر روند فعلی بازار باشد، به بازار مخابره نخواهد شد و احتمالا رسیدن شاخص کل به محدوده ۱۹۴۰ واحد اجتناب ناپذیر است .

کماکان سهام بنیادی و ارزشمند dps محور را در واچ لیست داشته باشید . به دید میان مدت و بلند مدت، بسیاری از قیمت های فعلی در محدوده ارزشمندی برای خرید قرار دارند .

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایتwww.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

#هشت_صبح  #تحلیل_قبل_از_بازار

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.
کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse
ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org
خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *