#واحصا    فروش فروش آپارتمان مسکونی پروژه سرافرازان مشهد 

تاريخ انعقاد قرارداد  ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ 

طرف قرارداد  شرکت تولیدی ارمغان ستاره صدرا 

مبلغ قرارداد  ۷۸۸,۱۰۰ میلیون ریال 

نحوه تسویه  نقد واقساط 

شرح جزئيات قرارداد  فروش ۱۳ واحد پروژه سرافرازان احداثی در پلاک ثبتی ۱۰۵۴۳ فرعی از ۱۸۷ اصلی بخش ۱۰ مشهد

ارمان گستر يکم توس از زیرمجموعه های #وتوس در ۶ماهه به سود ۱۰۷۰ میلیارد ریالی رسیده است
#حتوکا   تأمین و راهبری مکانیزم های سنگین و نیمه سنگین (جراثقال و لیفتراک ها و …) مورد نیاز جهت انجام کلیه عملیات حمل و نقل داخلی و همچنین راهبری و انجام خدمات تعمیر و نگهداری مکانیزم های سنگین تحویلی از طرف کارفرما در شرکت فولاد هرمزگان جنوب 
تاريخ انعقاد قرارداد  ۱۴۰۲/۰۸/۰۲ 
طرف قرارداد  شرکت فولاد هرمزگان جنوب 
مبلغ قرارداد  ۱,۵۴۱,۹۲۰ میلیون ریال 
نحوه تسویه  از طریق صورت وضعیت های تایید شده 
شرح جزئيات قرارداد  انعقاد قرارداد تامین و راهبری مکانیزم های سنگین و نیمه سنگین فولاد هرمزگان به شماره ۱۴۶۸۰۶ به مبلغ ۱٫۵۴۱٫۹۲۰ میلیون ریال از تاریخ شروع ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ تا ۱۴۰۳/۰۶/۳۱ از طریق تمدید قرارداد قبلی. تاریخ تحویل به دبیرخانه شرکت حمل و نقل توکا ۱۴۰۲/۰۸/۱۴
#سمگا   با عنایت به برگزاری مزایده مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ، هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری میراث فرهنگی و گردشگری ایران فروش کل پروژه تجاری اداری واقع در میدان شهرداری شهر سیرجان بر اساس گزارش هیات کارشناسان رسمی دادگستری مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ به مبلغ ۲،۴۲۵،۰۰۰ میلیون ریال با بهای تمام شده ۱،۸۶۴،۷۱۶ میلیون ریال به صورت نقد و اقساط به شرکت تندیس تجارت باختر مصوب نمود. بر این اساس سود حاصل از فروش پروژه مذکور مبلغ ۵۶۰،۲۸۴ میلیون ریال می باشد.
#فروی با توجه به بررسی های انجام شده و تصمیمات مدیریتی ، واحد الکترولیز و واحد محلول سازی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ لغایت ۱۴۰۲/۰۸/۲۰به مدت ۷ روز نیازمند تعمیرات اساسی می باشند.
نرم افزاري داتيس آرين قشم از زیرمجموعه های #وپاسار ۲۶۲۹ میلیارد ریال سود خالص محقق کرده است
#گلدیرا در آبان ۵۲۲۰ میلیارد ریال ، مهر با کمی رشد ۵۰۱۳ میلیارد ریال فروش داشته و شهریور ۴۷۳۴ و  مرداد با فروش ۵۳۴۰ میلیارد ریالی مواجه شده و ۸ ماهه فروش  ۵۲۲۰  میلیارد ریال بوده است . مشابه سال قبل  ۴۵۶۷۱  میلیارد ریال بوده است
#سشرق در ۱۲ماهه تلفیقی ۲۸۵۶ ریال و در سود اصلی ۲۶۲۰ ریال بوده است .
#شیراز پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر نغيير نرخ گاز به استحضار می رساند پيرو نامه پيوست، نرخ گاز، قبل از شهريور ماه ۱۴۰۲ بصورت علي الحساب بوده و نرخ قطعي مشخص نمي باشد. لذا آثار مالي ناشي از تغيير نرخ به محض مشخص شدن به اطلاع سهامداران محترم خواهد رسيد.
شفاف سازی در #وپست
 پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر نرخ تسعير اقلام پولي دارايي ها و بدهي هاي ارزي به استحضار می رساند عطف به نامه شماره ۱۰۹۸۱۲۶ مورخ ۰۶‏/۰۸‏/۱۴۰۲ درخصوص “اعلام نرخ تسعير اقلام پولي دارايي ها و بدهي هاي ارزي شبکه بانکي کشور براي گزارشگري مالي دوره جاري” به استحضار مي رساند، مکاتبه اي در اين خصوص از سوي بانک مرکزي ج.ا.ايران به اين بانک واصل نشده است. بنابراين به محض وصول، نتيجه براي اطلاع سهامداران در سامانه کدال بارگذاري مي شود.
#شپنا
فروش ۱۸.۲ میلیون دلاری برای پالایش نفت اصفهان در رینگ بین‌الملل؛
◾️بورس انرژی ایران امروز یک‌شنبه ۱۴ آبان‌ماه شاهد معامله بیش از ۲۳ هزار تن «حلال ۵۰۲» پالایش نفت اصفهان به ارزشی بالغ بر ۱۸ میلیون و ۲۳۸ هزار و ۵۰۰ دلار در رینگ صادراتی بود.
◾️در روز کنونی ۳۳۰ هزار متر مکعب (معادل ۲۳۳ هزار و ۲۵۰ تن) «حلال ۵۰۲» متعلق به شرکت پالایش نفت اصفهان به قیمت مبنای ۶۰۷.۹۵ دلار به ازای هر متر مکعب در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه شد که تمامی آن به‌فروش رسید.
◾️برای این ۲۳ هزار و ۲۵۰ تن «حلال ۵۰۲»، حدود ۳۲ هزار و ۵۵۰ تن تقاضا وجود داشت که تمام حجم عرضه‌شده به روش نقدی معامله شد.
#فلوله پیرو مجمع نوبت اول مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ که به حد نصاب نرسید و با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-116 مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۵:۰۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۳ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان شيخ بهايي جنوبي-شهرک والفجر-انتهاي خيابان ايرانشناسي-ميدان شهداي دانشجو-خيابان نهم-پلاک۶-سالن آمفي تئاتر مرکز همايش هاي سازمان مديريت صنعتي برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه : 
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#سکرد جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۱۴:۰۰ روز چهار شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۴ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس سالن اجتماعات انجمن صنفي کارفرمايان صنعت سيمان واقع در خيابان خالد اسلامبولي (وزرا) خيابان نهم پلاک۲۲ برگزار میگردد
#نیان و قرارداد جدید 
خرید ۶۰۰ راک رکتیفایر یکپارچه ۲۷ کیلووات به همراه ۵۴۰۰ یکسوکننده – شرکت نقش اول کیفیت 
تاريخ شروع مناقصه  ۱۴۰۲/۰۸/۱۵ 
طرف برگزارکننده  شرکت نقش اول کیفیت 
شرح موضوع مناقصه(شامل تصريح شركت در آن و نه نتيجه)  خرید ۶۰۰ راک رکتیفایر یکپارچه ۲۷ کیلووات به همراه ۵۴۰۰ یکسوکننده – شرکت نقش اول کیفیت
#فنورد با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-02A-110 مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس مرکز همايش هاي هتل قلب واقع در خيابان وليعصر ، ابتداي بزرگراه نيايش(هاشمي رفسنجاني)داخل بيمارستان قلب شهيد رجايي برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
ب– دستور جلسه : 
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
#آسیا  و افزایش سرمایه
گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۳۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۳۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي در جهت توسعه پرتفوي حق بيمه و افزايش سهم بازار و تقويت توان مالي شرکت که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

افزایش نرخ  افزایش نرخ  افزایش نرخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *