مهم برای سهامداران  #شگستر

سرمایه  ثبت شد

با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-02B-092 مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۲  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۸  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۵ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.

 

مجوز افزایش سرمایه ۲۷ درصدی #چدن از محل سود انباشته صادر شد.
#لخزر به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان، شرکت بورس اوراق بهادار تهران ، طی نامه شماره ۱۰۹۸۹۹۸ مورخ ۱۴۰۲/۰۸/۰۸ ضرورت رعایت موارد فوق ظرف مهلت ۱۵ روز را به شرکت تاکید نمود 
با توجه به نامه واصله از شرکت مهلت مذکور به مدت ۵ روز دیگر تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۰ تمدید می گردد.
#بفجر احتراماً به اطلاع می رساند بموجب صورتجلسه تعیین نرخ آب خام به عنوان ماده اولیه برای تولید انواع آب های صنعتی و غیرصنعتی این شرکت، في مابين شرکت آب و برق خوزستان، شرکت بهره برداری، تولید و انتقال آب جنوب شرق خوزستان و سازمان منطقه ويژه اقتصادي پتروشیمی ( به عنوان نماینده شرکتهای منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در ماهشهر) و همچنین بموجب مصوبه هیأت مدیره محترم شرکت فجرانرژی خلیج فارس( سهامی عام)، قیمت آب خام مصرفی در سال ۱۴۰۲ برای ماه های گرم سال ( از ابتدای اردیبهشت ماه لغایت پایان شهریورماه)،معادل ۲۱۰,۰۰۰ ریال برای هر مترمکعب و برای ماه های سرد سال ( از ابتدای مهرماه لغایت پایان فروردین ماه)،معادل۱۷۵,۰۰۰ ریال برای هر مترمکعب تعیین گردید. لازم به ذکر است تعرفه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی نیز به نرخ های صدرالذکر اضافه می گردد. لذا نظر به تعیین قیمت و افزایش بهای آب خام برای سال ۱۴۰۲، باعث افزایش مبلغ ۲,۹۱۵ میلیارد ریال در بهای تمام شده طبق صورتهای مالی حسابرسی نشده شش ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۶/۳۱ خواهد شد.
#مرقام طرف برگزارکننده  شرکت توسعه نرم افزارهای بانکی نگاه فردای کارآفرین
 خدمات پشتیبانی ، سرویس ، نگهداری تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری پایه شعب و ستاد
افزایش سرمایه ۹۶۰ درصدی #شلعاب از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
#خزامیا
پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت زامیاد
درصد افزایش سرمایه: ۵۳%
محل تامین افزایش سرمایه: سود انباشته
شفاف سازی در #سمگا
به استحضار می رساند بازگشت به نامه مورخ ۱۵/۰۸/۱۴۰۲ آن سازمان محترم درخصوص واگذاري سهام شرکت کارگزاري توسعه سهند، به استحضار مي‌رساند باعنايت به بدهي معوقه و سررسيده شده شرکت تجارت مرواريد سولدوز به بانک گردشگري و از آنجائيکه مطابق توافق‌نامه شماره ۱۷/۲۰۳/۰۲۵ مورخ ۰۱/۰۷/۱۴۰۲ تسويه بدهي شرکت مذکور به عهده اين شرکت بود، لذا بانک گردشگري در راستاي وصول مطالبات و به منظور حفظ حقوق و منافع سپرده‌گذاران خود و براساس قوانين و مقررات بانکي و در راستاي رعايت مفاد مواد ۱۶ و ۱۷ قانون رفع موانع توليد رقابت‌پذير و ارتقاي نظام مالي کشور و آئين‌نامه اجرايي جزء(ب) تبصره(۱) بند(ت) ماده ۱۷ قانون مذکور، اقدام به تمليک سهام کارگزاري توسعه سهند نموده است، فلذا اين شرکت هيچگونه اقدامي به جهت فروش سهام شرکت کارگزاري توسعه سهند در روال عادي انجام نداده است، همچنين لازم به ذکر است در متن مصوبه هيئت مديره مورخ ۲۶/۰۷/۱۴۰۲ اين موضوع اذعان شده است که انجام هرگونه نقل و انتقال سهام و طي نمودن تشريفات مربوطه منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار مي‌باشد.
#کبافق در ۶ماهه به سود ۲۲۸۴ ریالی رسیده است
#سپاها در گزارش ۱۲ماهه تلفیقی به سود ۳۳۸۱ ریالی رسیده و در سود اصلی هم ۳۳۲۷ ریال بود
#لکما
به استـــحضــــار می رساند که این شرکت در تــاریــخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۵ در مناقصــه شماره ۱۴۰۲۰۸۰۸-۰۳شرکت نقش اول کیفیت با موضوع خرید راک رکتیفایر یکپارچه، شرکت نموده و پس از بازگشایی اسناد مناقصه و طی فرایند قانونی، در صورتیکه نتیجه نهایی مشخص و ابلاغ گردد، موضوع بدون فوت وقت به اطلاع سهامداران و ذینفعان محترم خواهد رسید.
#خفناور انعقاد قرارداد خرید سهام و توافق نامه همکاری
تاريخ انعقاد قرارداد۱۴۰۲/۰۸/۱۳
طرف قراردادشرکت سیستم های مدیریت نیرومحرکه الکترومکانیک ایرانیان (سهامی خاص)
مبلغ قرارداد۱,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال
نحوه تسویهاقساط بصورت چک
شرح جزئيات قراردادخريد سهام شرکت سیستم های مدیریت نیرومحرکه الکترومکانیک ایرانیان (سهامی خاص) و عقد توافق همکاري در زمینه تولید مشترک قطعات برقی و الکترونیکی خودرو با این شرکت در راستای توسعه و افزایش نوع محصولات
مهم برای #کسرا
شرکت آلومينيوم پارس اکسيد کسرا
سرمایه در ۶ماهه به سود ۵۷۰ میلیارد ریالی رسیده است
شرکت بازرگاني عصر بهمن از زیرمجموعه های #خبهمن در ۶ماهه به سود ۷۷۴ میلیارد ریالی رسیده است
مهم برای #وسپهر
  واسپاری سپهر صادرات(سهامی خاص) 
درصد واگذار شده  ۳۶٫۳۹ درصد 
قیمت واگذاری هر سهم  ۵۴,۶۲۳ ريال 
جمع مبلغ معامله  ۲,۵۴۴,۱۷۳ میلیون ریال 
بهاي تمام شده سهام يا حق تقدم واگذار شده در دفاتر شركت  ۳۹۷,۴۵۶ میلیون ریال 
سود و زيان واگذاري پس از كسر مخارج انتقال  ۲,۱۴۶,۷۱۷ میلیون ریال
حدود  ۲۱۴ میلیارد تومان  سود شناسایی کرده است
#وسپهر به استناد ماده ۱۲ مکرر دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در فرابورس ایران به اطلاع مي‌رساند با توجه به ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده توسط ناشر، نماد معاملاتی حداکثر به مدت ۲ روز کاری متوقف می گردد.
بدیهی است ناشر موظف به رفع ابهامات موجود در اطلاعات با اهمیت منتشر شده می باشد.
#فاما  با عنایت به آگهی مزایده فروش عرصه و عیان و تاسیسات کارخانه آما یک در تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۳ و اتمام مهلت ارائه پاکات پیشنهادی تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۱۵ به استحضار می رساند، هیچ پاکت پیشنهاد قیمتی دریافت نگردید و مزایده فوق بدون نتیجه به پایان رسید.
افزایش سرمایه ۵۴ درصدی #کفپارس از محل سود انباشته مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
#بکابل  و قرار داد جدید
 تولید و فروش ۲۶۰ کیلومتر کابل فشار متوسط جهت صادرات به کشور عراق مبلغ قرارداد ۱۰،۰۷۵،۶۰۰ دلار آمریکا تاریخ نافذ شدن قرارداد روز دریافت پیش دریافت 
تاريخ انعقاد قرارداد  ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ 
طرف قرارداد  شرکت الجبل عراق 
مبلغ قرارداد  مشخص نیست 
نحوه تسویه  پیش دریافت: ۲،۰۰۰،۰۰۰ دلار آمریکا، ۵۰۰،۰۰۰ دلار در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۲۷ تسویه الباقی مبلغ قرارداد: پس از تحویل محصولات در مرز ایران و عراق. 
شرح جزئيات قرارداد  کابل تک رشته فشار متوسط ولتاژ ۲۴ کیلو ولت ۱۰۰ کیلومتر کابل تک رشته فشار متوسط ولتاژ ۳۶ کیلو ولت ۱۶۰ کیلومتر ، مدت قرارداد ۵ ماهه از زمان دریافت پیش دریافت.
#وسالت  و شفاف سازی
احتراماً با عنايت به نامه شماره ۲۳۸‏-۹۴۲۵۰۳‏/۰۱۴ مورخ ۱۰‏/۱۲‏/۱۴۰۱ سازمان محترم بورس و اوراق بهادار در خصوص برگزاري مرحله دوم افزايش سرمايه از محل سود انباشته سال مالي منتهي به ۲۹‏/۱۲‏/۱۴۰۰ از مبلغ ۷٫۴۸۳٫۰۲۷ ميليون ريال به مبلغ ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ ميليون ريال که به هيئت مديره اين بانک تفويض گرديده بود، لذا با توجه به پيگيري‌‌هاي صورت گرفته از سوي بانک محترم مرکزي، بخشودگي کامل وجه التزام اضافه برداشت به مبلغ ۵٫۸۳۶٫۳۰۴ ميليون ريال طي نامه شماره ۱۹۱۰۵۵‏/۰۲ مورخ ۰۸‏/۰۸‏/۱۴۰۲ مورد تصويب قرار گرفت که نتيجتا منجر به رفع کامل بند گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانوني خواهد گرديد. از اينرو فرآيند اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار در دستور کار اين بانک بوده و نتايج متعاقباً اطلاع رساني خواهد گرديد.
داروئي آرايشي و بهداشتي مينو  از زیرمجموعه های #غپینو  در ۶ماهه  ۱۰۳ میلیارد ریال سود خالص محقق کرده است
صنايع سيمان گيلان سبز از زیرمجموعه های #ستران  ۶ماهه به سود ۴۹۸ میلیارد ریالی رسیده است  .
#حفاری با توجه به پایان قرارداد و ابلاغ ترخیص دکل به استناد نامه مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۷ کارفرمای محترم، اتمام قرارداد دستگاه دکل خشکی ۱۱۴ به اعلام سهامداران محترم می رساند. ضمن اینکه دکل یادشده براساس پیش بینی های به عمل امده در پروژه های جاری و آتی شرکت به زودی شروع بکار خواهد شد.

بتا سهم

#کدال_نگر

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *