#بازار

بازار دیروز خوب آغاز کرد، اما متاسفانه در ادامه با فشار عرضه ها همراه شد و تا اواخر بازار نیز با فشار فروش همراه بود . البته در دقایقی حمایت های خوبی از بازار شد اما نتیجه بخش نبود . تلاش دقایق پایانی صندوق های تثبیت و توسعه نیز بی فایده بود و بازار با رنج های مثبت آخر وقت آنها همراه نشد و فقط باعث اتلاف منابع شد . اگر با دیدگاه ما آشنا باشید همواره به دو نکته اشاره داشته ایم، نکته اول اینکه بازار مسیر خودش را پیدا می کند و اتفاقات سیاسی و اقتصادی و … تنها در حد نویز در روند کلی بازار تاثیر گذار هستند و نکته دیگر اینکه هیچگاه مثبت کم حجم و مصنوعی اول وقت به بازار کمک نکرده است .

با رفتار چند وقت گذشته بازار ساز، باید یک نکته دیگر نیز اضافه کنیم و آن این است که رنج کشیدن آخر وقت نیز تاثیری جز اتلاف منابع ندارد و اگر در راستای روند کلی بازار نباشد حتی می تواند تاثیر منفی بر بازار داشته باشد . تاثیر منفی از این جهت که با خواندن دست بازار ساز، نوسان گیرها به امید رنج آخر وقت بازار ساز، سفارش های فروش بیشتری در محدوده صفر تابلو می چینند تا از منابع بازار ساز به بهترین نحو برای کد های خود بهره ببرند .

اما بازار امروز …

اگر شرایط کلی بازار امروز را با دیروز مقایسه کنیم، به نظر می رسد تفاوت چندانی میان امروز و دیروز نباشد . احتمالا چشم بازار پس از #اهرم به دو نماد #ذوب و #خودرو خواهد بود . بازار احتمالا با فشار عرضه آغاز خواهد کرد و در ادامه حمایت هایی از بازار خواهد شد . امیدواریم فشار فروش قابل کنترل باشد و به واسطه حمایت حقوقی ها و صندوق ها ، بازار منفی به مثبت خوبی را تجربه کند .

#هشت_صبح   #تحلیل_قبل_از_بازار
برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *