#بازار

روز گذشته بازار در ابتدا خوب آغاز کرد و با توجه به اقبال بازار به برخی گروه ها در یک ساعت اول شاخص کل و هموزن شرایط خوبی داشتند . اما رفته رفته فروشندگان بیشتر شدند و بازار یک مثبت به منفی بد را تجربه کرد و هر آنچه در یک ساعت اول رشته بود، پنبه شد . البته در دقایقی از بازار به واسطه خبر ها و مصاحبه ها پیرامون بخشش بخشی از جریمه بانک ها، شاهد نوسان قیمتی در این گروه بودیم که دوام چندانی نداشت .

با توجه به شرایط کلی بازار دیروز و عرضه های نیمه دوم دیروز و همچنین عدم اقبال به صندوق های اهرمی در تایم پس از بازار، بازار امروز با منفی کم حجم کار خود را آغاز کند و رفته رفته در تک سهم ها شاهد افزایش تقاضا باشیم .
از منظر تکنیکالی شرایط کمی امیدوار کننده است . شاخص هموزن طی روزهای گذشته با عبور از خط روند نزولی در محدوده ۶۹۰ هزار واحد اکنون در حال پولبک به این محدوه است و در حال تشکیل واگرایی مثبت است .
شاخص کل نیز در حال نزدیک شدن به مقاومت روانی ۲ میلیون واحد است و به نظر بازار با یک منفی دیگر مجددا به محدوده اشباع فروش نزدیک تر می شود .

#واچ_لیست_روزانه

خبر هایی از معامله بلوک های سایپا توسط کرمان موتور به گوش می رسد . به نظر می رسد خرید در منفی امروز گروه خودرو به دید نوسان گیری بد نباشد . در این گروه اگر دید بنیادی دارید، #خبهمن گزینه خوبی است .
در گروه بانکی نیز خبر جریمه و تعدیل آن احتمالا به زودی به بازار می رسد . سهام ارزشمند این گروه #وبملت #وتجارت #وبصادر و از منظر بنیادی #ونوین هستند . اگر به دنبال نوسان گیری با حداقل کارمزد هستید، #دارایکم در محدوه مناسبی برای خرید است .

 

#هشت_صبح   #تحلیل_قبل_از_بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *