‏#بازار

در شرایطی به استقبال آخرین روز آبان ماه می رویم که اندک تلاش بازار ساز در بازار دیروز بی نتیجه بود رنج های مثبت در برخی شاخص ساز ها، اثری جز هدر رفت منابع نداشت و آقای بازار به مسیر اصلاحی خود ادامه داد . برای امروز نیز احتمالا درب بر همان پاشنه دیروز می چرخد و خبر خاصی در بازار نیست .

البته امروز رئیس جمهور بودجه را به مجلس می برد و می توان منتظر اثرات آن بر بازار بود . به نظر می رسد اگر موضوع خاص و مثبتی در رابطه با شرکت ها در بودجه گنجانده شده بود، اثرات آن در تابلوی روزهای قبل به چشم می آمد . به هر حال با توجه به جزئیات بودجه،به نظر می رسد تکلیف چند روز پیش روی بازار و حتی چشم انداز بازار سرمایه تا پایان سال امروز مشخص شود و بازار تا حدود زیادی از این بلاتکلیفی و کم حجمی نجات پیدا کند .

در بازار امروز اما آیتم تاثیر گذار دیگری نیز وجود دارد و آن نزدیک شدن به آخر هفته است که طی یک سنت دیرینه، خریداران کمی پا پس می کشند و نظاره گر بازار خواهند بود . به نظر می رسد جدا از موضوع بودجه و اثرات آن، نمی توان انتظار خاصی از بازار امروز داشت .

#هشت_صبح   #تحلیل_قبل_از_بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

 

 

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. شاخص ساز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *