#بازار

به نظر می رسد بازار کمی از شرایط منفی فاصله گرفته و طی آخر هفته ای که گذشت خبر منفی که بخواهد بازار را تحت تاثیر قرار دهد مخابره نشده است . آتش بس چهار روزه در غره آغاز شده و تبادل اسرا در جریان است.
#بودجه : بحث مالیات و میزان تحقق آن همواره در بودجه مطرح بوده و باید به بازار حق داد تا تعیین تکلیف نهایی ، کمی با احتیاط بیشتر حرکت کند .

نکته دیگر نرخ تسعیر در بودجه است که ظاهرا بدون تغییر باقی مانده و به نظر می رسد کمی توجهات از گروه بانکی دور شود .

نرخ حامل های انرژی نیز ظاهرا تغییر چندانی در بودجه نداشته و به نظر بازار تا حدودی خیالش از نرخ خوراک و سوخت آسوده خواهد شد . خبر خاصی هم از تجدید ارزیابی در بودجه نیست .
در مجموع به نظر می رسد اکثر توجه ها در بازار امروز به گروه خودرو و علی الخصوص #خساپا باشد و پس از آن تک سهم هایی مثل #شستا و #ذوب . #اهرم نیز مسیر یک ساعت پیش روی بازار را روشن تر می کند . احتمالا بازار امروز متعادل و کم حجم کار خود را آغاز کند و در اولین روز کاری هفته با احتیاط گام بردارد .

البته از منظر تکنیکالی شرایط کمی امیدوار کننده تر است . چند روز پیش در مورد شاخص هموزن و پولبک آن صحبت کردیم . پولبک شاخص هموزن به خط روند نزولی شکسته شده خاتمه یافته و به نظر می رسد سیگنال ورود خوبی به بازار مخابره شده است .

 

#هشت_صبح   #تحلیل_قبل_از_بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

 

مالیات و میزان تحقق آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *