#بازار

به نظر می رسد شاخص کل و هموزن در حال جدا کردن مسیر خود از یکدیگر هستند . با کاهش حجم معاملات و کمبود نقدینگی در بازار، اقبال به تک سهم ها بیشتر شده است و سهم های بزرگ عملا به حاشیه رانده شده اند .
همانطور که انتظار داشتیم بازار دیروز با اقبال خریداران آغاز شد و پس از آن عرضه ها قوت گرفت . تلاش بازار ساز نیز در اواسط بازار با رنج مثبت در چند نماد خاص تنها زهر فروشندگان را گرفت بازار به مسیر خود ادامه داد و شاخص کل بخشی از همان مثبت کم حجم خود را از دست داد . البته به لطف شاخص سازها، شاخص کل تا پایان در محدوده مثبت باقی ماند .

نکته قابل توجه در بازار دیروز و امروز عدم اقبال بازار به دلاری صادراتی هاست . با کاهش تنش ها در غزه و همچنین تقویت احتمال تمدید دو روزه آتش بس، عرضه دلار در بازار داخلی افزایش یافته و بار دیگر نرخ آن در آستانه ورود به کانال ۴۹ هزار تومان است . در معاملات دیروز هر دلار آمریکا تا محدوده ۵۰۲۵۰ تومان معامله شد.
در مجموع به نظر می رسد در حال حاضر و با توجه به اینکه به آخر هفته نزدیک می شویم، اتفاق خاصی در بازار رخ ندهد و احتمالا شاخص کل نیز متعادل و منفی باشد .
#واچ_لیست_روزانه
#کیسون سهم خاص و نوسانی بازار است . ارزش مارکت سهم در مقایسه با حجم و ارزش قرارداد های شرکت بسیار پایین است . سهم برای افشای الف بسته شده است . به دید نوسان گیری سهم را در نظر داشته باشید . حمایت مهم سهم محدوده ۲۰۰ تومان است .

#هشت_صبح   #تحلیل_قبل_از_بازار

کمبود نقدینگی کمبود نقدینگی

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *