#بازار
در حالی به استقبال آخرین روز کاری هفته می رویم که بازار دیروز تا حدود زیادی دل همه را بدست آورد . با منفی اول وقت آغاز کرد و به آنهایی که جا مانده بودند فرصت ورود داد. در ادامه بازار همان طور که انتظار داشتیم بازار با یک خبر به مسیر صعودی بازگشت . خبر کاهش زمان تجدید از ۵ به ۳ ، گروه خودرو را با افزایش تقاضا همراه کرد و این تقاضا خیلی زود به مابقی بازار سرایت کرد .

در این بین صندوق های اهرمی نیز با رنج خوبی همراه شدند . اما این پایان ماجرا نبود و با عرضه صف خودرو ، بازار در همان محدوده متوقف شد . البته این نیز پایان ماجرا نبود و هر چه به پایان بازار نزدیک تر شدیم فشار عرضه ها بیشتر شد ,
اما بازار امروز…
احتمالا بازار امروز یک منفی به مثبت نرم را تجربه کندو در آخر وقت بازار مجددا شاهد افزایش عرضه ها باشیم . همانطور که دیروز نیز مطرح کردیم این دست به دست شدن ها و عرضه صف ها کاملا طبیعی و بخشی از روند است و باید رخ دهد . به نظر می رسد شرایط کلی بازار تغییر کرده و بازار بیشتر فروشنده پشیمان دارد تا خریدار پشیمان .

در روز کاری آخر هفته هستیم و معمولا در این روز عرضه ها بیشتر است . اما طی روزهای گذشته، فروشندگان نشان دادند که در فروش مردد هستند و تمایلی به فروش دارایی هایشان به هر قیمتی ندارند . نمونه بارز این رفتار، در زمان عرضه صف های #فولاد #وبصادر #خودرو #حکشتی و خیلی سهام دیگر رخ داد . پس از عرضه صف ها، خرید در قیمت های پایین تر جای رنج های منفی را گرفته و این یعنی کف بازار تا حدود زیادی در حال بسته شدن است .

#واچ_لیست_روزانه
چهارشنبه هفته گذشته صندوق های اهرمی را به دید نوسان گیری توصیه کردیم . حدود ۲۰ درصد سود در یک هفته به نظر ارزش سیو کردن دارد .

 

#هشت_صبح   #تحلیل_قبل_از_بازار   #بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

صعودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *