رشد خوب بازار دیروز تقریبا همه را به شروع روند صعودی جدید بازار امیدوار کرده بود که دو اتفاق رخ داد . اتفاق اول که چندان دور از انتظار نبود، افزایش عرضه ها در اواخر بازار بود و پس از آن فشار فروش در اهرمی ها . هر چند اهرمی ها خوب مقاومت کردند اما عرضه های آخر وقت دیروز نشان داد بازار برای عبور از شاخص ۲٫۲ میلیون واحد نیاز به تجدید قوا دارد . نکته بسیار مهم دیگر خبر مپنا بود که اعلام کرد هیچ گونه افزایش سرمایه ای از محل تجدید ارزیابی دارایی در زیر مجموعه ها ندارد و همه را شایعه دانست .

نکته جالب دیگر اینکه با گذشت چندین ساعت از جلسه دیروز عصر وزیر با هلدینگ ها هنوز هیچ خبری منتشر نشده است . شما تصور کنید اعلام شود جلسه ای نبوده و نامه به کل تکذیب شود .

بازار امروز احتمالا با رگه هایی از تقاضا آغاز به کار خواهد کرد و پس از آن احتمالا عرضه ها شدت خواهد گرفت . البته دو گروه #خودرو #پالایش که در این چند روز رشد خاصی نداشتند احتمالا کمی مورد توجه بازار باشند . اگر افزایش تنش های سیاسی و حمله سایبری دیروز و حمله بامداد امروز جنگنده های آمریکایی به مناطقی در مرز عراق و سوریه در نظر بگیریم، خرید در این قیمت ها را پر ریسک می دانیم .

 

#هشت_صبح   #تحلیل_قبل_از_بازار   #بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید. روند صعودی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *