#بازار
در حالی به استقبال دومین روز کاری هفته می رویم که بازار دیروز مطابق انتظار ها منفی آغاز کرد و پس از گذشت حدود ۱ ساعت از بازار تقاضا در دو گروه خودرو و بانک افزایش یافت . به پشتوانه این دو گروه، صندوق های اهرمی نیز با تقاضا همراه شدند و شاخص کل نیز از محدوده منفی اول وقت خارج شد . ظاهرا بازار منتظر یک خبر بود که به بازار مخابره نشد و در اتفاقی کاملا عجیب، خریداران خودرو به یک باره پا پس کشیدند و تقریبا تمام اردر های خرید از سیستم حذف شد و پس از آن این موضوع به مابقی بازار سرایت کرد و در پایان شاخص کل در محدوده منفی به کار خود خاتمه داد .

به نظر می رسد بازار در انتظار خبرهای مثبت از گزارش های ماهانه و دوره ای شرکت ها و همچین خبرهای تجدید ارزیابی است و به صورت مقطعی اقدام به خرید می کند و پس از آن در سکوت خبری فروشنده می شود .
به نظر می رسد بازار امروز نیز چشم انتظار خبر ها باشد و اگر خبری به بازار مخابره نشود، تفاوت چندانی با بازار دیروز نداشته باشد .

#واچ_لیست_روزانه
کماکان به سه گروه #بانک #خودرو #پالایش بیشترین توجه را داریم و منفی احتمالی امروز هر یک را فرصت خوبی برای یک پله خرید می دانیم . با توجه به کنترل شدید قیمت ارز در بازار داخل، به نظر منطقی است کمی از دلاری صادراتی ها فاصله بگیرم .

 

#هشت_صبح   #تحلیل_قبل_از_بازار   #بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

صندوق های اهرمی صندوق های اهرمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *