اولین روز کاری هفته را در شرایطی آغاز می کنیم که به نظر می رسد جو کلی بازار بهتر از روزهای قبل خواهد بود . در سه شنبه گذشته و با بالا گیری تنش های سیاسی، شاخص کل ۱۵ هزار واحد از ارزش خود را از دست داد . روز چهارشنبه البته شرایط کمی متفاوت تر بود و شاخص کل توانست خوب مقاومت کند و تقریبا متعادل و اندکی منفی بود . نکته مثبت دیگر معاملات روز چهارشنبه، اقبال به صندوق های اهرمی در اواخر تایم بازار و پس از آن بود که امید به بازار امروز را بیشتر کرده است . بازارهای جهانی نیز در این دو روز رشد خوبی داشتند و دلار نیز اصلاح چندانی نداشت .

از منظر بنیادی نیز صنایع مختلف با خبر های خوبی همراه بوده اند . از افزایش سرمایه بیش از ۱۰۰ درصدی #وبلمت از محل سود انباشته تا خبر افزایش نرخ بیش از ۳۰ درصدی اینترنت گرفته تا جلسه سازمان با هلدینگ ها در خصوص افزایش سرمایه .

به نظر می رسد جو کلی این هفته حداقل در روزهای ابتدایی آن مثبت باشد

هر چند بازار ما بارها ثابت کرده که در اوج خوشبینی ها به یک باره با یک خبر تغییر روند می دهد اما به نظر می رسد فروشنده ها طی بازار امروز کمی پا پس بکشند و نظاره گر باشند . نیمه دوم بازار امروز می تواند زمان خوبی برای سنجیدن قدرت خریداران باشد . چون احتمالا افزایش عرضه را در نیمه دوم بازار خواهیم داشت .
از منظر سیاسی نیز ظاهرا ایران تمایلی به پاسخ مستقیم و افزایش تنش ها ندارد. همانطور که چهارشنبه عرض کردیم،در سایه بی خبری و عدم چالش در آخر هفته، احتمالا این هفته بازار امیدوارتر آغاز خواهد کرد .

 

#واچ_لیست_روزانه

#اینترنت : این گروه با دریافت مجوز افزایش نرخ حدود ۳۴ درصد در کانون توجه بازار امروز خواهند بود . #افرا #آسیاتک #همراه و همچنین #اخابر را در نظر داشته باشید . #های_وب هم گزینه دیگر این گروه است اما حقوقی سهم همواره فروشنده است .

#بانکی : در این گروه و به دید بنیادی #وبملت #ونوین و پس از آن #سامان را در نظر داشته باشید . #دارایکم نیز به دید نوسان گیری گزینه خوبی است .

 

#هشت_صبح  #بازار #تحلیل_قبل_از_بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت

همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

صندوق های اهرمی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *