#بازار

پس از مدت ها دیروز شاهد افزایش تقاضا به واسطه خرید حقوقی ها در بازار و رنج های مثبت در شاخص ساز ها بودیم . شاخص کل که در ابتدای بازار دیروز، در محدوده منفی کار خود را آغاز کرده بود، با رنج های مثبت در برخی شاخص ساز ها مثل #فولاد، به محدوده مثبت بازگشت .

پس از آن اقبال به اهرمی ها نیز بیشتر شد. هر چند در مقاطعی که از بازار حمایت نمی شد فروشنده ها با قدرت ظاهر نمی شدند، اما رنج های مثبت مجدد در شاخص ساز ها، تا حدودی توانست فروشندگان را پشیمان کند . نکته جالب در معاملات دیروز و خرید حقوقی ها این بود که کاملا مقطعی و طی چند معامله رنج های مثبت زده میشد و پس از آن هیچ اقدامی انجام نمی شدو و مجددا در ساعتی دیگر همین اتفاق رخ می داد که عملا نوسان گیری از بازار را با سخت می کرد .

نکته قابل توجه دیگر در بازار دیروز، افزایش چشمگیر حجم معاملات خرد، پس از تایم بازار بود . بازار با حدود ۴٫۵ همت در ساعت ۱۲:۳۰ به کار خود خاتمه داد اما معاملات آخر وقت اهرمی ها، این عدد را به ۵٫۵ همت رساند که در نوع خود کم سابقه بود . رشد ۲ تا ۳ درصدی اهرمی ها در آخر وقت امروز، افزایش تقاضا در اول وقت بازار امروز را به همراه خواهد داشت . هر چند به واسطه آخر هفته بودن احتمالا یک ساعت پایانی بازار پر عرضه خواهد بود، اما بازار به واسطه خبر های تسعیر ارز و خبرهای خودرویی و همچنین افزایش نرخ ارز و ورود دلار به کانال ۵۱ هزار تومان، احتمالا پر تقاضا خواهد بود .

#واچ_لیست_روزانه

#خودرویی ها را در نظر داشته باشید . با انتشار بخش هایی از بخشنامه جدید قیمت گذاری خودرو، بازار دیروز به آن واکنش نشان داد . همانطور که قبلا نیز مطرح کردیم منفی خودرویی ها خریدار جدی دارد و احتمالا شاهد افزایش تقاضا در این گروه باشیم .
#بانکی ها به واسطه تقویت مجدد خبر های تسعیر، مورد توجه بازار هستند . بعد از خودرویی ها این گروه نیز مستعد رشد در این قیمت ها هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *