با افزایش تنش های سیاسی در منطقه، انتظار آن می رود که بازار با احتیاط بیشتری کار خود را آغاز کند و رفته رفته شرایط بهبود یابد . البته ساعاتی پیش بایدن در مصاحبه ای اعلام کرد که به دنبال جنگ نیابتی با ایران نیست و ایران نیز دنبال جنگ با آمریکا نیست . به نظر می رسد این خبر می تواند تا حدود زیادی جو کلی بازار را بهبود بخشد .

در مورد بازار امروز سه سناریو است . اول اینکه بهتر است بازار در ابتدا در محدوده منفی آغاز شود و رفته رفته تقاضا افزایش یابد . منفی به مثبت قوی می تواند تا حدود زیادی روند بازار را بهبود بخشد . اما اگر بازار با مثبت کم حجم کار خود را آغاز کند و رفته رفته انرژی بازار تخلیه شود، نمی توان به نیمه دوم و آخر بازار امیدوار بود .

البته یک سناریو دیگر نیز وجود دارد که هر چند کمی دور از انتظار است اما اگر رخ دهد میتوان به هفته پیش رو امیدوار تر بود و آن شروع پر قدرت بازار با افزایش تقاضا و ادامه آن تا آخر وقت بازار است . محرک این سناریو در نیمه های بازار می تواند نرخ ارز باشد .

بارها و در روزهای خاص این نکته را مطرح کرده ایم که در مثبت ها خرید انجام ندهید، امروز بر این باور هستیم که در منفی احتمالی اول وقت بازار امروز می توان خرید های خوبی انجام داد .

پی نوشت :

مدتی است که در این کانال خصوصی در خدمت دوستان هستیم . در ابتدا مطالب به صورت هفتگی منتشر می شد و پس از مدتی به صورت روزانه و حتی در مواقعی در تایم بازار نیز در خدمت دوستان بودیم . امیدواریم بتوانیم این رویه را ادامه دهیم . همواره سعی بر این داشته ایم که در کنار تحلیل تحلیگران مختلف، نظر شخصی خود را نیز مطرح کنیم و البته جمع بندی نهایی را به عهده شما گذاشته ایم . همواره سعی بر این بوده تا سناریوهای مختلف در مورد بازار مطرح شود تا مخاطب ما با دید بازتر خود را برای هر سناریویی آماده کند .

#هشت_صبح   #بازار  #تحلیل_قبل_از_بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

تنش های سیاسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *