#بازار ۱۴۰۲/۱۰/۲۷

در حالی به استقبال آخرین روز کاری هفته می رویم که ریسک های سیاسی در حال افزایش است . بازار دیروز با توجه به کاهش احتمال پاسخ طرف مقابل، واکنش تندی به حملات موشکی سپاه به مناطقی در عراق و سوریه نشان نداد و شاخص کل کمتر از نیم درصد افت داشت. البته نباید حمایت های حقوقی ها و صندوق ها را در این موضوع نادید ه گرفت . اما شرایط امروز کمی متفاوت تر است و بعید است بازار مانند دیروز خویشتن داری کند .

دیروز با خبر حملات موشی به عراق و سوریه از خواب بیدار شدیم و امروز با خبر حمله موشک و پهبادی به پاکستان . عراق نیز رسما از ایران به شورای امنیت واکنش نشان داده است . خبرنگار شبکه TRT ترکیه در مطلبی نوشته است پس از عراق و سوریه پاکستان، شاید فردا نوبت باکو باشد .
می توان به فروشندگان دیروز و امروز بازار حق داد که نگران باشند و بخواهند آخر هفته را با کمترین ریسک پشت سر بگذارند . کماکان بر این باور هستیم که منفی های احتمالی بازار در سهام بنیادی و ارزشمند بازار فرصت خوبی برای خرید خواهد بود .

در بازار طلا و ارز نیز دیروز بخشی از افت دو روز قبل در این بازار پوشش داده شد و احتمالا امروز نیز این روند ادامه دار خواهد بود . احتمالا با فروکش کردن تنش های سیاسی، شاهد بازگشت آرامش به این بازار خواهیم بود.

#هشت_صبح   #بازار  #تحلیل_قبل_از_بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *