#بازار ۱۴۰۳/۰۲/۲۶

در شرایطی به مصاف آخرین روز کاری هفته می رویم که بازار دیروز پس از حدود دو هفته سخت، اندکی رنگ تقاضا را دید و شاخص کل توانست در محدوده مثبت به کار خود خاتمه دهد . به نظر می رسد مشکل بازار دیروز نه فشار فروش، بلکه نبود خریداران قوی بود . بازار خوب آغاز کرد و خوب ادامه داد .

هر چند در پایان، نیمی از رشد خود را از دست داد، اما برای دور شدن از جو منفی ایجاد شده و بی انگیزگی حاکم بر بازار ، همین نیز جای شکر داشت .
ارزش معاملات خرد در بازار دیروز ۳٫۵ همت بود و حقیقی های خسته و دلزده از بازار ۱۵۰ میلیارد تومان از منابع خود را از بازار خارج کردند .

و اما بازار امروز …

چشم و گوش بازار امروز به پوشش خبری اخبار مجلس و رادیو است  . به نظر می رسد با خبرهای امروز مجلس، بازار رفته رفته از شرایط دو هفته گذشته فاصله بگیرد و شاهد بهبود تقاضا در بازار باشیم . البته جو کلی چهارشنبه ها را نیز باید در نظر داشت .
از منظر تکنیکالی، کندل مثبت امروز بازار می تواند تا حدودی تائید بازگشت  شاخص کل از محدوده حمایتی مهم ۲٫۱۵۰ هزار واحد باشد و کندل مثبت احتمالی روز شنبه، تائید نهایی برگشت بازار از این محدوده خواهد بود .

#واچ_لیست_روزانه
#خودرو #اهرمی

دیروز خبر فروش دارایی ها در خودرو، باعث افزایش تقاضا در نمادخودرو و پس از آن کلیت گروه خودرو شد . هر چند در اواخر بازار قیمت ها روند اصلاحی در پیش گرفتند، اما خرید خودرو در قیمت های کمتر از ۲۹۰۰ ریال به صورت پله ای بسیار کم ریسک است . در این گروه #خبهمن را به دید بنیادی و اگر ریسک پذیر هستید، #خپارس را در نظر داشته باشید .
در #اهرمی ها نیز شرایط مشابه شاخص کل است و افت زیادی را در این دو هفته تجربه کرده اند . نماد های این گروه بین ۱۰ تا ۱۸ درصد از ارزش خود را در این مدت از دست داده اند . خرید به دید نوسان گیری در این قیمت ها به نظر کم ریسک است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *