طراحي ومهندسي صنايع انرژي از زیرمجموعه های #شساخت در ۱۲ماهه به سود ۳۳۹۶ میلیارد ریال سود خالص دارد
شفاف سازی در #فروس
  برق مصرفی کارخانه 
قيمت قبلي  ۶,۵۰۰ ريال 
قيمت جديد  ۱۳,۰۰۰ ريال 
 مشخصات مواد/خدمات
مبلغ كل خدمات/ مواد خربداري شده در سال مالی قبل  ۱,۷۳۹,۵۲۸ میلیون ریال 
نسبت بهاي تمام شده خدمات/ مواد به كل بهاي تمام شده خدمات/ مواد شركت در سال مالی قبل  ۱۸ درصد 
شرح  شرکت برق منطقه ای سمنان قبوض برق مصرفی اردیبهشت لغایت پایان دی ماه ۱۴۰۲ را تعدیل نموده که مورد قبول و تایید شرکت نبوده

#بموتو با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-03A-018 مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۳ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۰۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس خيابان ولي عصر (عج) ، پايين تر از پارک ساعي ، نبش کوچه دلبسته ، شماره ۲۱۴۱ ، هتل سيمرغ برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

ب– دستور جلسه : 
تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
بیمه #ما در مجمع ۳۰۰  ریال تقسیم کرد
#فروژ به استحضار میرساند که برق منطقه ای بر اساس قبوض برق اصلاحی صادره هزینه برق مصرفی اردیبهشت لغایت پایان دیماه ۱۴۰۲ را بر اساس تعرفه برق مصوب در بهمن ماه ۱۴۰۲ محاسبه و از مشترکین و این شرکت مطالبه افزایش صورت گرفته را نموده است اثرات تغییر تعرفه در هزینه های این شرکت به شرح فوق و مستندات پیوست می باشد.
شرکت ارتباطات سیار ایران با نماد #همراه پیرو مصوبه هیئت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص الزام کلیه ناشران ثبت شده نزد سازمان به افشای دلایل تغییر بیش از ۳۰ درصدی سود عملیاتی آنها، توضیحاتی در این خصوص منتشر نمود.
طبق توضیحات معاون مالی و تدارکاتی شرکت ارتباطات سیار ایران، مهمترین دلایل رشد ۴۱ درصدی سود عملیاتی این شرکت در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل، افزایش نرخ مصوب بسته های اینترنت در ماه های پایانی سال، افزایش مصرف ترافیک مشترکین و افزایش سود حاصل از سرمایه گذاریهای این شرکت بوده است.
با توجه به اینکه اثر افزایش نرخ بسته های اینترنت طی مدتی کمتر از ۳ ماه در صورتهای مالی سال ۱۴۰۲ منعکس شده و بنا به گزارش سازمان تنظیم مقررات رادیویی مصرف اینترنت همراه در کشور روز به روز در حال افزایش است و همچنین سیاست های شرکت ارتباط سیار ایران نشان از برنامه افزایش درآمد از محل سرمایه گذاری های خود دارد، انتظار میرود این روند رو به رشد سود آوری شرکت در سال ۱۴۰۳ نیز ادامه یابد.
#تفارس
تصمیم هیئت مدیره به انجام افزایش سرمایه تفویض شده در مجمع فوق العاده شرکت تامين سرمايه خليج فارس
درصد افزایش سرمایه : ۵۰%
محل تامین افزایش سرمایه : آورده نقدی سهامداران
#کیمیاتک
پیشنهاد هییت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت دارویی آرایشی بهداشتی آریان کیمیا تک
درصد افزایش سرمایه: ۶۷ درصد
محل تامین افزایش سرمایه: سود انباشته
#حبندر جلسه مجمع عمومی این شرکت  در ساعت ۱۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۲ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس سالن اجتماعات شرکت تايد واتر به نشاني خيابان خالد اسلامبولي (وزرا سابق) پلاک ۸۴ برگزار میگردد 
#حبندر در گزارش ۱۲ماهه به سود ۱۴۸۷ ریالی رسیده است
قرار داد دیگر #فاذر
مبلغ قرارداد ۲٫۶۹۴٫۹۲۸ یورو با نرخ ۴۵۹٫۲۰۴ ریال (طبق سامانه sanarate.ir) معادل ۱٫۲۳۷٫۰۰۰ میلیون ریال می باشد و مدت زمان قرارداد ۱۱ ماه و تاریخ موثر شدن قرارداد ۱۴۰۳/۰۵/۲۲ اعلام می گردد. روش شناسایی درآمد، روش درصد پیشرفت کار به نسبت هزینه های انجام شده واقعی بر بهای تمام شده برآوردی کل قرارداد محاسبه می گردد و میزان سود حاصله ۱۸ درصد می باشد. شروع قرارداد منوط به تحویل ضمانتنامه پیش پرداخت به میزان ۲۰ درصد به کارفرما و اخذ مبلغ پیش دریافت می باشد.
مهم برای #وپارس
به استحضار می رساند بانک مرکزی با مبلغ ۳۴۳ میلیون دلار مطالبات این بانک بابت تعهدات ارزی سالهای ۱۳۹۱-۱۳۹۰ موضوع ماده ۴۶ قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقا نظام مالی کشور موافقت نموده که در نتیجه درآمد ناشی از تسعیر از مبلغ ۲۱۰ هزار میلیارد ریال (موضوع نامه شماره ۸۵۷۵ مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۰ ) به مبلغ ۱۳۵ هزار میلیارد ریال تعدیل می شود. لیکن تعیین آثار واقعی آن برصورت سود و زیان بانک ، مستلزم تکمیل فرآیند تهیه صورتهای مالی و رسیدگی مقام مالیاتی، کسر ذخایر و سایر هزینه ها و همچنین تایید حسابرس مستقل خواهد بود.
#فسوژ اخذ گواهی کشف معدن سرب راونج به شماره ۲۶۹۹۶۰۰ با ذخیره قطعی ۱٫۹۰۰٫۰۰۰ تن
#وتجارت
 به ازای هر سهم ۱,۰۲۱ ریال سود محقق کرده است.
 «وتجارت» با سرمایه ثبت شده ۳۳۵,۸۸۹,۱۹۰ میلیون ریال طی عملکرد ۱۲ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ مبلغ ۳۰۵,۵۸۱,۷۴۸ میلیون ریال سود شناسایی کرده است.
 شرکت در گزارش تلفیقی مبلغ ۳۴۴,۸۰۶,۶۱۶ میلیون ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲۰ درصد رشد داشته است.
بانک #سامان  استناد ماده ۲ مکرر ۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع مي‌رساند پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران مبنی بر تعيين و تسويه مطالبات ارزي بانکها از بانک مرکزي به استحضار می رساند به آن بانک اجازه داده شده است که با برداشت تفاوت ريالي نرخ رسمي ( مرجع) تا نرخ روز پرداخت ، نسبت به تسويه تعهدات ارزي قطعي ايفا نشده سال هاي ۱۳۹۰و ۱۳۹۱ خود به شبکه بانکي اقدام نمايد. مزيد استحضار است ، تعيين ميزان آثار درآمدي ناشي از اين رويداد منوط به تسويه حساب نهايي با بانک مرکزي مي باشد ، بنابراين مبلغ سود نهايي ناشي از اين اقدام در گزارشات مالي آتي منعکس خواهد شد
#کاوه در گزارش ۱۲ماهه تلفیقی به سود ۲۰۳۲ریالی رسیده است و در سود اصلی این عدد۲۰۳۶ ریال بوده است
#کپرور در ۱۲ماهه تلفیقی ۱۶۵۲ و در سود اصلی ۱۵۵۶ ریال در گزارش حسابرسی شده سود محقق کرده است
تجارت بين الملل ميلاد آريا زيگورات ۱۰۳۶ و تجارت بين الملل ميلاد پارس زيگورات۶۹۲ میلیارد ریال سود خالص محقق کرده است #سمگا
#خمهر در ۶ماهه حسابرسی شده به  سود ۵ ریالی رسیده  و ۹ماهه این عدد را به ۸ ریال  رسانده و ۱۲ماهه با رشد بهتر ۸۰ ریال شد
سهم با ۶ هزار میلیارد تومان فروش ۵۳ میلیارد تومان سود دارد
#شغدیر عقب گرد عجیبی داشت و ۶۶۳۴ ریال سود محقق کرد
در ۶ماهه خوبی داشت ۶۴۸۰ ریال سود محقق کرده که البته ۱۲۰ میلیارد تومان سود غیرعملیاتی در سهم موثر بوده
در۹ماهه عدد  تحقق سود ۸۷۵۵ ریال بوده  و ۱۲ماهه کمتر شد 
 ۳ماهه ۴۹۰۰ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۴۱۱۳ میلیارد ریال سود خالص و در نهایت  ۳۱۶۴ ریال به ازای هرسهم سود محقق کرد
۶ماهه سود عملیاتی ۹۰۲۴ و سودخالص ۸۴۲۳ میلیارد ریال شده است
۹ماهه  سود عملیاتی ۱۳۳۷۸ و سود خالص ۱۱۳۸۱ میلیارد ریال بود
در ۱۲ماهه  سود عملیاتی ۶۶۵۰ و سود خالص ۸۶۲۴ میلیارد ریال بود
#زدشت در ۱۲ماهه حسابرسی شده  ۳۵۴۰  ریال سود محقق کرده است
#خوساز در ۹ماهه به سود ۷۶ ریالی رسیده بود  و ۱۲ ماهه ۱۷۹ ریال سود محقق کرده است.
#وکار پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری بانک مرکزي جمهوري اسلامي ايران مبنی بر تعيين و تسويه مطالبات ارزي بانکها از بانک مرکزي به استحضار می رساند تعيين تکليف تعهدات ارزي مربوط به ماده ٤٦ قانون رفع موانع توليد رقابت پذير و ارتقاي نظام مالي کشور، براي بانک کارآفرين موضوعيت ندارد؛ فلذا اثري بر صورت هاي مالي اين بانک مترتب نمي باشد.
#شجم  عطف به رای دیوان عدالت اداری مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۰۱ مبنی بر دستور موقت اجرای مصوبه ۶۲۱ شورای رقابت در خصوص عدم پذیرش نرخ های جدید سرویس های جانبی سال ۱۴۰۱، به منظور آگاهی سهامداران محترم، به استحضار می‌رساند، آثار مالی برای برای بازه زمانی ۱۴۰۱/۰۱/۰۱ تا زمان تصویب مصوبه فوق به تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰ برای این شرکت، تعدیل مبلغ ۱،۲۹۳،۳۷۵ میلیون ریال از ذخایر منظور شده در حساب ها می‌باشد.
#غصینو ۹۳۰ ریال تقسیم کرد
#وپاسار  پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری بانک مرکزي مبنی بر تعيين تکليف مطالبات ارزي سالهاي ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ به استحضار می رساند با عنايت به در جريان بودن فرآيند حسابرسي مطالبات مزبور و تعيين تکليف نهايي في مابين، آثار مالي موضوع فوق الذکر منوط به تاييد نهايي مي باشد و به محض قطعي شدن، نتايج از طريق سامانه کدال شفاف سازي خواهد گرديد.
عمليات اکتشاف نفت از زیرمجموعه های #شساخت در ۱۲ماهه به سود ۲۴۳۹ میلیارد ریالی رسیده است
#غشهداب در ۱۲ماهه تلفیقی ۳۰۴ ریال و در سود اصلی ۱۹۹ ریال محقق کرده است
سرمايه‌گذاري نفت قشم از زیرمجموعه های #شساخت در ۱۲ماهه به سود ۳۵۵۳ میلیارد ریالی رسیده است  .
#شهر فروش تعداد ۱۹,۹۹۶,۰۰۰ سهم از تعداد کل ۲۰٫۰۰۰٫۰۰۰ سهم (معادل ۹۹٫۹۸ درصد) شرکت توسعه اعتبارسنجی شهر (سهامی خاص)
شفاف سازی در #شساخت  خاتمه پیمانهای توسعه میادین رامشیر و منصوری 
تاريخ الحاقیه قرارداد  ۱۴۰۲/۱۲/۰۸ 
طرف قرارداد  شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب 
مبلغ قرارداد  ۳۰,۴۹۵,۰۰۰ میلیون ریال 
شرح جزئيات شامل تغييرات صورت گرفته و اثرات آن  حسب درخواست پیمانکار (شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت) و موافقت کارفرما (شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب) با خاتمه پیمانهای توسعه و نگهداشت میادین بالادستی رامشیر و منصوری، بدلیل عدم توافق و حصول نتیجه و بادر نظر گرفتن کلیه جوانب و صرفه و صلاح شرکت و همچنین عدم امکان تکمیل پروژه با شرایط قراردادی جاری و به دلایلی خارج از قصور کارفرما و پیمانکار، طرفین بر اساس مفاد ماده ۴۹ شرایط عمومی پیمان، با خاتمه آن موافقت نمودند. بدلیل زمانبر بودن انجام تعهدات طرفین و تایید نشدن تایید صورت وضعیت نهایی توسط کارفرما تا کنون نامه دو امضایی ترک ادعا صادر نشده است که پس از صدور به نحو مقتضی ارائه خواهد شد.
#میدکو  در نهایت صورت‌های مالی تصویب و به ازای هر سهم ۱۹۰ ریال سود تقسیم شد.
افزایش سرمایه ۱۵۶۰۰ درصدی #قصفها  از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها، مورد تائید حسابرس قرار گرفت
#رنیک  جلسه مجمع عمومی این شرکت  در ساعت ۰۸:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۰۳ در استان تهران ،شهر تهران به آدرس جنب درب غربي استاديوم آزادي، هتل المپيک برگزار میگردد
افزایش سرمایه ۲۴ درصدی #فلوله از محل سود انباشته، مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
#ولساپا
به گزارش آوای‌ آگاه؛ در مجمع شرکت لیزینگ رایان سایپا با تصویب صورت‌های مالی به ازای هر سهم ۱۰ ریال سود نقدی تقسیم شد.
#شساخت  شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت اقدام به خرید حدود سه هکتار زمین در جزیره قشم به ارزش ۴۰۰ میلیارد ریال با توجه به طرح های آتی شرکت و موقعیت ویژه و اثر قابل توجه الحاق این زمین در افزایش امکان بهره برداری از فضای دریایی مقابل زمین و فرصت ارزشمند مترتب بر آن نموده است. تاکنون علی رغم پیگیریهای بعمل آمده مبایعه نامه خرید زمین مذکور از سوی سازمان املاک و مستقلات منطقه آزاد قشم ارائه نشده است.
از مجمع #فغدیر
✅در فولادسازی توسعه و آهن گل گهر امکان گرفتن اولین ذوب فراهم است و به نطر می‌رسد تا پایان امسال وارد مرحله تولید اولیه شوند. اما برای رسیدن به این هدف و با توجه به بالا بودن نرخ بهره، تقسیم سود این شرکت کاهش یافته است.
✅قرار است امسال شرکت توسعه و آهن گل گهر در بورس عرضه شود و در مرحله امیدنامه است. امیدواریم همزمان با بهره‌برداری رسیدن واحد فولادسازی انجام شود.
#شخارک  ۶۱۰۰  ریال تقسیم کرد
#حافرین  فروش ۶ دستگاه لکوموتیو باری دیزل الکتریک 
تاريخ برگزاري مزايده  ۱۴۰۳/۰۳/۲۳ 
شرح فرآيند مزايده  ۱-درج آگهی ۲- توزیع اسناد و شرایط مزایده ۳- دریافت پیشنهادات ۴- بازگشایی پاکت ها و بررسی پیشنهادات ۵-انتخاب برنده مزایده
#وملل در ۱۲ماهه تلفیقی ۵۰۴۹ و در سود اصلی با سرمایه قدیم ۴۱۵۳ ریال است .  ۹ماهه به زیان  ۱۶۹۴ ریالی رسیده است و ۳۳۸۷۶ میلیارد ریال زیان محقق کرده بود ۱۲ماهه این عدد ۴۱۵۲۷ میلیارد ریال بود
#سمایه در ۱۲ماهه تلفیقی ۱۵۲۹۳ و در سود اصلی ۱۶۱۲۵ ریال زیان محقق کرده و کمی زیان دهی کمتر شده است

بتا سهم

#کدال_نگر

قائم مقام قانونی صاحب سهم/قائم مقام قانونی صاحب سهم /قائم مقام قانونی صاحب سهم /قائم مقام قانونی صاحب سهم /قائم مقام قانونی صاحب سهم 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *