#بازار ۱۴۰۳/۰۳/۲۷

بازار دیروز حرفی برای گفتن نداشت و در اکثر نماد ها با صف فروش به کار خود خاتمه داد . افت ارزش معاملات به حدی بود که حتی در بسیاری از نماد ها حجم مبنا نیز پر نشد . ارزش معاملات خرد به رقم باور نکردی ۱٫۵همت رسید و سهامداران حقیقی بیش از ۵۶۰ میلیارد تومان ( بیش از ۳۰ درصد ارزش معاملات خرد ) از منابع خود را از بازار خارج کردند .

نکته قابل تامل دیگر در مورد معاملات دیروز تعداد کد های حقیقی فعال در بازار بود که به کمتر از ۱۰۰ هزار کد رسید . از این تعداد حدود ۵۰ هزار کد در سمت خرید حاضر بودند که واقعا جای تامل و البته تاسف دارد .

تا زمان انتخابات ریاست جمهوری تنها ۷ روز کاری پیش رو داریم و به نظر می رسد حداقل تا آن زمان دامنه نوسان بدون تغییر باقی بماند . مادامی که شرایط کلی بازار و متغیر های کلان تغییر نکنند نمی توان انتظار خاصی از بازار داشت و احتمالا در ببر همین پاشنه می چرخد . البته تحرکاتی در دلار نیما و نرخ بهره و نرخ اوراق دیده می شود که متاسفانه هنز بازار توجهی به آنها ندارد .

با توجه به تعطیلی فردا، نمی توان انتظار خاصی از بازار امروز داشت . همین که از فشار فروش کاسته شود و به واسطه تزریق پول به بازار از حجم صفوف فروش کاسته شود برای امروز کافی است .

#واچ_لیست_روزانه

اگر ریسک پذیر هستید می توانید با خرید یک پله از صندوق های اهرمی در صف فروش اول وقت بازار امروز، به امید روز کاری بعد و نوسان چند درصدی آن باشید . #فولاد و #شستا نیز در این قیمت ها دیگر گزینه های جذاب بازار امروز هستند .

اگر ریسک پذیر هستید می توانید با خرید یک پله از صندوق های اهرمی در صف فروش اول وقت بازار امروز، به امید روز کاری بعد و نوسان چند درصدی آن باشید . فولاد و شستا نیز در این قیمت ها دیگر گزینه های جذاب بازار امروز هستند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *