#بازار ۱۴۰۳/۰۴/۰۶

به آخرین روز کاری هفته و البته آخرین روز کاری قبل از انتخابات رسیده ایم . شرایط کلی بازار همانطور که انتظار داشتیم پیش رفت و به نظر می رسد در ادامه بازار دوشنبه، امروز نیز بازار با اقبال خریداران همراه شود و روز خوبی را رقم بزند . البته احتمالا عرضه ها در بازار امروز نسبت به روز دوشنبه کمی بیشتر باشد و عده ای ترجیح دهند آخر هفته را با استرس کمتری پشت سر بگذارند. در نقطه مقابل خریداران نیز احتمالا امروز با تردید بیشتری بازار را دنبال خواهند کرد و نظاره گر شرایط خواهد بود .

از منظر سیاسی امروز، روز بسیار مهمی است و تکلیف کاندیداهای پوششی امروز مشخص می شود .

قالیباف دیشب و در مسیر پروازی تبریز به اهواز ویدئویی منتشر کرده و اعلام کرده تصمیم به انصراف ندارد و تا پایان می ماند. در نقطه مقابل فشار ها به جلیلی زیاد شده است و شنیده می شود امروز در مشهد، از کاندیداتوری ریاست جمهوری انصراف می دهد و به نفع آقای قالیباف کنار می رود . اگر این اتفاق در تایم بازار رخ دهد احتمالا شاهد افزایش تقاضا در بازار خواهیم بود . در صورت عدم انصراف جلیلی نیز احتمالا دقایق پایانی بازار با افزایش عرضه ها همراه خواهد شد .

در تحولات بین المللی نیز شرایط آرام است و به نظر می رسد تب جنگ اسرائیل و لبنان تا حدود زیادی فروکش کرده است و این خبر خوبی برای بازار است . تتر در آرامش نسبی است و از کانال ۶۱ هزار تومان کمی پا پس کشیده و در لحظه نگارش این متن، در محدوه ۶۰٫۴۰۰ ریال در حال معامله است . در این آخر هفته به جز انتخابات ریاست جمهوری ایران، اولین مناظره انتخاباتی آمریکا بین بایدن و ترامپ برگذار خواهد شد . در حال حاظر در نظر سنجی ها هر دو نامزد ۴۶ درصد شانس پیروزی دارند و به نظر می رسد بعد از اولین مناظره، ترامپ شانس بیشتری در نظر سنجی ها داشته باشد .

گروه #پالایش : در مورد این گروه چندین بار صحبت کردیم . مثبت روز دوشنبه را می توان تا حدود زیادی به اخبار این گروه نسبت داد .اما فراموش نکنید که این گروه شخصیت لیدری بازار را ندارد و در مثبت ها هموراه فروشنده دارند . تخصیص ۱۰ درصد از سبد سهام به نماد های این گروه در این شزایط کم ریسک است . #شبندر #شپنا #شتران #شاواران گزینه های خوب خرید در این گروه هستند .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *