#بازار ۱۴۰۳/۰۴/۱۰

بازار دیروز فراتر از انتظارات ما کار را آغاز کرد و توانست با موج عرضه اول وقت مقابله کند و پس از گذشت ۳۰ دقیقه ابتدایی، تقاضای خوبی در بازار شکل گرفت . در یک ساعت پایانی بازار و با مشخص شدن نتیجه انتخابات و فاصله کم دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم، ترس بازار را فرا گرفت و اکثر سهام مجددا با فشار فروش همراه شدند . صندوق های اهرمی نیز از این موضوع مستثنی نبودند و از محدوده صفر تابلو تا محدوده منفی چهار، اصلاح قیمتی را تجربه کردند .

نکته مهم فروش های آخر وقت دیروز، پر نشدن قیمت پایانی و معامله سهام و صندوق ها با ۳ تا ۴ درصد اختلاف نسبت به قیمت های پایانی بود که نشان می دهد بازار امروز در ابتدای وقت با فشار فروش همراه خواهد بود . اگر در دقایق ابتدایی بازار امروز حمایتی صورت نگیرد، احتمالا فشار فروش در بازار بیشتر شده و جمع کردن بازار کمی سخت خواهد شد .

#بیدار : نماد صندوق اهرمی بیدار دیروز قابل معامله شد . گشایش نماد یک هفته پس از پذیره نویسی در نوع خود یک رکورد بود . نکته مهم در بازگشایی رشد حدود ۲۰ درصدی ان ای وی صندوق بود . سوال بسیاری از دوستان در مرود خرید یا نگهداری صندوق بیدار در این شرایط بود .

بیدار در این شرایط و در بین اهرمی ها کمترین حباب را دارد و به نظر می رسد می تواند در صورت همراهی بازار در مدت کوتاهی با دیگر اهرمی ها از منظر حباب به تعادل برسد . اگر نتیجه انتخابات را به نفع آقای پزشکیان می دانید در خرید اهرمی ها من جمله بیدار تردید نکنید . اما اگر نتیجه انتخابات را دیگر گزینه موجود می دانید و کماکان تمایل به خرید صندوق های اهرمی دارید، خرید بیدار در محدوده ۱۰۰۰ تا ۱۰۱۰ تومان به دید میان مدت کم ریسک است . از نظر قانونی صندوق تا ۴ الی ۶ ماه فرصت دارد تا خرید های خود را تکمیل کند و در این مدت ریسک کمتری نسبت به نمادهای هم گروه خود دارد .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *