#فولاد  به استحضار می رساند باتوجه به بهره برداري از نيروگاه جديد شرکت و توان توليد ۴۴۰ مگاوات برق از آن، در صورت اعمال محدوديت و قطع شدن برق ، توليد محصولات شرکت متناسب با برق توليدي فوق ادامه خواهد يافت. شايان ذکر است که، باتوجه به حجم توليد و ذخيره سازي تختال در ماه هاي قبل، بخشي از کاهش توليد ناشي از محدوديت برق جبران گرديده و واحد نورد گرم اين شرکت به روند توليد خود ادامه داده است.

#شستا #تاپیکو 
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران’ مدیرعامل بورس تهران خبر داد: ستاره خلیج فارس به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان در بورس تهران پذیرش شد.
#زشگزا ۱۶۷۰  ریال تقسیم کرد
#خرینگ ورود به مرحله نصب فاز ۱ پروژه ذوب و ریخته گری مواد
#کصدف ۲۰۶ ریال سود تقسیم کرد
برق صنایع اسب زین شده قطع شد …
#ارفع نظر به قطعی برق از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۰ به علت ناترازی انرژی برق، فعالیت واحد فولادسازی این شرکت تا اطلاع ثانوی به طور کامل متوقف گردیده است.
#تجلی با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوز DPM-IOP-02A-226 مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۸و بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت از مبلغ ۶۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۸۶,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال  ، تعداد ۲۲,۴۵۵,۱۵۰,۰۵۳  سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۱,۵۴۴,۸۴۹,۹۴۷  سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۵  لغایت تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱  
#فروس سه‌ماهه ۱۱ریال سود محقق کرده و افت ۹۳درصدی را نسبت به مدت مشابه دارد !!!
۱- از دلایل اصلی کاهش مبلغ فروش در دوره جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل عمدتا بدلیل کاهش نرخ می باشد. ۲- از دلایل اصلی افزایش مبلغ بھای تمام شده در دوره جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل ، بعلت افزایش مبلغ خرید مواد اولیه داخلی و وارداتی ، افزایش نرخ تعرفه برق ، افزایش قانونی حقوق و دستمزد و سایر ھزینه ھای سربار تولید می باشد. ۳- از دلایل اصلی افزایش مبلغ هزینه های اداری و عمومی در دوره جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل عمدتاً بدلیل افزایش حجم و نرخ هزینه های حمل محصولات می باشد. ۴- از دلایل اصلی تغییر سایر درآمدھا و ھزینه ھای عملیاتی در دوره جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل ، عمدتاً بابت تسعیر ارز و فروش ضایعات می باشد. ۵- از دلایل اصلی افزایش مبلغ هزینه های مالی در دوره جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل ، بابت افزایش دریافت تسهیلات سرمایه در گردش به جهت حفظ تولید و منابع مالی می باشد. ۶- از دلایل اصلی کاهش مبلغ سایر درآمدھا و ھزینه ھای غیر عملیاتی در سال جاری نسبت به سال قبل ، عمدتاً بابت سود سپرده ھای بانکی و سرمایه گذاری می باشد. ۷- پیش بینی گزارش تحلیل حساسیت ارزی برای عملکرد سال ۱۴۰۳ در گزارش تفسیری مدیریت درج شده است. ۸- گزارش پایداری در ابعاد مختلف در گزارش تفسیری مدیریت درج شده است. ۹- باعنایت به توضیحات فوق علت اصلی کاهش سود خالص در دوره جاری نسبت به دوره مشابه سال قبل بدلیل عدم تناسب رشد هزینه های تولید و اداری به نرخ فروش محصولات می باشد که این مهم در دستور کار شرکت و انجمن صنفی قرار گرفته است
#داوه ۵۱ ریال تقسیم کرد
#زقیام ۴۵۰ ریال سود تقسیم کرد
#ودی ۵۴۰ ریال سود تقسیم کرد
#شلرد  جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت ۰۹:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ در استان چهارمحال و بختياري ،شهر شهرکرد به آدرس سالن اجتماعات شماره ۱ اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و کشاورزي واقع در استان چهارمحال و بختياري، شهرکرد، ميدان دفاع مقدس، جاده نمايشگاه دائمي، اتاق بازرگاني، صنايع و معادن و کشاورزي، طبقه همکف برگزار میگردد
#کنور با توجه به تغییرات به وجود آمده در خصوص محل جانمایی زمین محل احداث پروژه کارخانه ۲/۵ میلیون تنی کنسانتره گلالی و همچنین حسب مفاد صورتجلسه شماره ۴۰۷ مورخ ۱۵/۱۲/۱۴۰۲ به استحضار می رساند، این شرکت در تاریخ پنج شنبه مورخ ۲۱ تیرماه ۱۴۰۳ اقدام به تحصیل زمین به متراژ تقریبی ۱۵۰ هکتار و مبلغ کل تقریبی ۴٫۳ هزار میلیارد ریال واقع در استان کردستان بخش دزج شهرستان قروه نموده است.
#رنیک  شرکت در مناقصه پروژه طراحي، تأمين و اجراي خط دوم راه آهن (زيرسازي، روسازي و ابنيه فني) محور کال زرد – نمکزار به روش طرح و ساخت غير صنعتي (EPC) 
تاريخ شروع مناقصه  ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ 
طرف برگزارکننده  شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران
#ثمسکن  گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۶,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۵,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته ،سایر اندوخته ها به منظور جبران مخارج سرمايه‌اي انجام شده که در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده
#لبوتان  در ۳ماهه به سود  ۲۲۹ ریالی رسیده است ۲۵۵۱ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۵۷۳ میلیارد ریال سود خالص دارد
مهم برای #واحیا 
معادن سنگ آهن احياء سپاهان از زیرمجموعه های واحیا به سود ۲۰۵۳۱ میلیارد ریالی رسیده است . که ۶۳% بیشتر از مدت مشابه قبل است
#فولاد درگزارش ۱۲ماهه تلفیقی ۱۱۳۳ ریال و در سود اصلی ۸۵۷ ریال محقق کرده است .
#شکبیر ۶۲۱۰ ریال سود تقسیم کرد
#شبریز در گزارش ۱۲ماهه حسابرسی شده به سود ۲۷۶۷ ریالی رسیده است
#کساوه در سود تلفیقی ۱۲ماهه حسابرسی شده ۳۷۷۶ و در سود اصلی ۲۷۱۴ ریال محقق کرده است
شفاف سازی در #خزامیا
رقم فوق بابت ما به التفاوت ماليات ابرازي سالهاي ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ و بخشي از سال ۱۴۰۱ و برگ تشخيص مالياتي سالهاي مربوطه مي باشد كه طبق استاندارد هاي حسابداري. اين شركت اقدام به ثبت ذخيره به ميزان ۲،۶۴۵،۸۷۴ميليون ريال در سال ۱۴۰۲ نموده است
#وپست در گزارش ۳ماهه به سود ۷۶۲ ریالی رسیده است 😐
#شکربن و شفاف سازی ارزی
  شرکت کربن ایران براساس الزامات و قوانین بالادستی طی سنوات گذشته، می بایست رفع تعهد درآمدهای ارزی ناشی از صادرات محصولات تولیدی خود را، تنها از طریق فروش ارز به نرخ سامانه نیما ایفا می نمود. با پیگیری ها و تلاشهای مستمر صورت گرفته، در راستای حفظ منافع سهامداران محترم این واحد تجاری و با هدف افزایش سودآوری، توسعه و حضور مستمر در بازارهای جهانی و به استناد نامه شماره ۱۱۲۹۴۱۳۰ مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۸ دفتر شیمیایی و پلیمری وزارت صنعت معدن و تجارت( تصویر به پیوست) و همچنین نامه شماره ۲۶۳۵۶۳۹ مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ سازمان توسعه تجارت ایران (تصویر به پیوست)، از تاریخ ابلاغ مکاتبات مزبور شرکت کربن ایران می تواند تعهد ارزی حاصل ازفروش صادراتی خود را به طرق مختلف از جمله : الف – فروش ارز به‌ صورت حواله در سامانه نيما به بانك مركزي، مؤسسه اعتباري و يا صرافي ب – واردات كالا در مقابل صادرات خود پ – واگذاري ارز حاصل از صادرات به ديگران (غير) جهت واردات كالا ت – تهاتر كالا به كالا ث – فروش ارز به ‌صورت اسكناس به بانك مركزي، مؤسسه اعتباري و يا صرافي ج – بازپرداخت تسهيلات ارزي اعطايي (اعم از اصل، سود و وجه‌ التزام تأخير تأديه دين) از محل منابع بانك ‌ها، صندوق توسعه ملي، حساب ذخيره ارزي، تأمين مالي خارجي (فاينانس)، بازتأمين (ريفاينانس)، بانك توسعه اسلامي، بانك توسعه و تجارت اكو، بانك جهاني و ساير منابع تسهيلاتي به تشخيص بانك مركزي و تأمين ارز سهم ‌الشركه (آورده) متقاضي صرفاً بابت واردات. چ – تأديه بدهي (ديون) ارزي (اعم از اصل و فرع) مرتبط با اعتبارات /بروات اسنادي وارداتي و يا ضمانت‌ نامه‌هاي ارزي صادره پرداخت شده توسط مؤسسه اعتباري مطابق ضوابط ارزي بانك مركزی ایفا نماید. که این امر موجب بهبود سود آوری شرکت در حوزه صادرات محصولات طی سال مالی ۱۴۰۳ وسنوات بعد از آن خواهد شد.
#شپلی  پیرو گزارش منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر مالکيت زمين محل وقوع کارخانه به استحضار می رساند توافق اوليه في ما بين شرکت پلي اکريل ايران و اداره منابع طبيعي مبني بر اجراي موضوع کميسيون ماده ۳۴ و پرداخت اقساطي و حل و فصل فرايند صدور سند تک برگ محل وقوع کارخانه انجام پذيرفت و مبلغ ۱۰ ميليارد ريال طي يک مرحله به حساب سپرده دادگستري واريز گرديده است.
بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.
تامين سرمايه کيميا #تکیمیا  در ۳ماهه به سود ۱۱۲ ریالی رسیده است و ۲۲۴۷ میلیارد ریال سود خالص دارد
در مورد مجمع دیروز #وبانک 
علاوه بر تطابق اساسنامه شرکت با نمونه اساسنامه سازمان بورس،ماده ۵۸ اساسنامه شرکت به شرح ذيل تغيير يافت: سود حاصل از فروش سهام موجود در سبد سهام شرکت در هر سال، تا ميزاني که منجر به زيان انباشته نگردد به حساب اندوخته سرمايه اي منتقل و پس از رسيدن به نصف سرمايه ثبت شده شرکت و اخذ مجوز از سازمان بورس، بنا به پيشنهاد هيئت مديره و با تصميم مجمع عمومي فوق العاده، قابل تبديل به سرمايه است. اندوخته سرمايه اي تا زمان ادامه فعاليت شرکت غير قابل تقسيم بوده و صرفاً با پيشنهاد هيات مديره و تصويب مجمع عمومي عادي هر سال ميتوان حداکثر تا مبلغي که در همان سال به حساب اندوخته سرمايه اي منظور مي‌گردد بين صاحبان سهام تقسيم نمود. تبصره (۱): کسري مبلغ منظور شده به حساب اندوخته سرمايه اي بدليل جلوگيري از انعکاس زيان انباشته بايد از محل اولين سود انباشته در سنوات آتي تخصيص يابد. تبصره (۲): در صورت وجود زيان انباشته اندوخته سرمايه اي به ميزان اقل اندوخته سرمايه اي پس از کسر زيان انباشته شرکت اصلي و اندوخته سرمايه اي پس از کسر زيان انباشته گروه قابل تبديل به سرمايه است.
#لابسا  ۱۴۰ ریال تقسیم کرد
#قصفها ۱۱۰۰۰ ریال تقسیم کرد
کيا مهستان از زیرمجموعه های #خبهمن ۲۱۸۱ میلیارد ریال در ۶ماهه سود محقق کرده است
#ثشرق در ۹ماهه به سود ۲۱۲ ریالی رسیده است
#تکاردان در مجمع ۱۵۰ ریال تقسیم کرد
افزایش سرمایه ۳۴ درصدی #دیران از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، مورد تائید حسابرس قرار گرفت.
#شاروم  ۷۵۰ ریال تقسیم کرد
افزایش سرمایه #سبهان ثبت شد
با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز DPM-IOP-03A-012 مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۱۲  بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۳/۰۳/۳۰  افزایش سرمایۀ شرکت از مبلغ ۲۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۷,۴۰۰,۰۰۰ میلیون ریال ( از محل سود انباشته مبلغ ۵۳۳۶۴ میلیون ریال ، از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها مبلغ ۷۱۴۶۶۳۶ میلیون ریال و میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال ) در در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ در مرجع ثبت شرکت ها به ثبت رسیده است.
#وبصادر   در راستای اجرای ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به استحضار می‌رساند؛ تعداد۱٫۲۲۰٫۰۵۱٫۳۸۸ سهم معادل ۶۹٫۱۶ درصد از سهام شرکت سازه پویش به صورت یکجا و نقدعرضه خواهد شد. تاریخ عرضه روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۵/۰۹ تعیین شده است.
#کیسون  گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۲۰,۱۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲۸,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور اصلاح ساختار مالي، حفظ سياست تقسيم سود، بهره مندي از مزاياي مالياتي و حفظ مزيت رقابتي که در تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده
#وپست  به اطلاع مي‌رساند با توجه به عدم رعایت مفاد ماده ۳۸ دستورالعمل پذیرش اوراق بهادار در بورس اوراق بهادار تهران ( عدم رعایت الزامات ماده ۹دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان بورس اوراق بهادار تهران اقدام به اعطای فرصت ۷ روزه به ناشر (تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۷)جهت رعایت موارد فوق نموده است.
#ختوقا  ۹۶  ریال تقسیم کرد
#شبندر ۱۵۰۰  ریال تقسیم کرد
شفاف سازی در #وساپا  احتراماً،پیرو افشای اطلاعات با شماره پیگیری های ۱۱۱۹۶۸۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۲۰و ۱۱۵۵۵۱۹ مورخ ۱۴۰۲/۱۱/۲۹در رابطه با اعتراض این شرکت به مطالبه مالیات عملکرد سال ۱۴۰۰ بابت سود حاصل از فروش ملک الهیه همانگونه که قبلاً نیز اعلام گردیده،پرونده در هیات حل اختلاف بدوی و تجدیدنظر مطرح و در هر دو هیات برگ تشخیص صادره توسط سازمان امور مالیاتی مورد تایید قرار گرفت،لذا جهت احقاق حقوق قانونی شرکت اعتراض شرکت به شورای عالی مالیاتی ارائه گردید که پرونده در شورا بررسی و در نهایت به دلیل عدم کفایت بررسی پرونده و اسناد و مدارک شرکت،رای صادره توسط هیات تجدید نظر نقض و پرونده به هیات موضوع ماده ۲۵۷ ق.م.م احاله گردیده تا هیات مذکور با مداقه در محتویات پرونده و استعلامهای لازم از مراجع ذی صلاح پرونده را مجدداً بررسی و نسبت به صدور رای اقدام نماید
#بگیلان در ۹ماهه به سود ۹۴۴ ریالی رسیده است
گروه مالي #شهر در ۳ماهه به سود ۱۱ ریالی رسیده است و باید سهم  را ۱۲ماهه و در پایان دوره دید …
#زشگزا عملکرد بهتری را نسبت به دوره مشابه قبل داشته و ۳ماهه  ۳۱۶ ریال سود محقق کرده است  سهم  ۱۶۹ میلیارد ریال سود عملیاتی و ۱۵۴ میلیارد ریال فروش دام و در نهایت  ۳۰۳ میلیارد ریال سود خالص دارد.

بتا سهم

#کدال_نگر

محدوديت و قطع شدن برق / محدوديت و قطع شدن برق /محدوديت و قطع شدن برق /محدوديت و قطع شدن برق 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *