خبر مهم برای کاما

جلسه هیات مدیره شرکت کاما در تاریخ ۱۳۹۹/۰۳/۱۳ برگزار گردید و افزایش سرمایه از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی داراییها به تصویب رسید: ۱- افزایش سرمایه ۹۰۰درصدی(باتوجه به سیاست تقسیم سود)از محل سود انباشته و تهیه گزارش توجیهی و اجرای تشریفات قانونی به منظور توسعه سرمایه گذاریها در کارخانه و معدن مس شرکت سرزمین جلگه های آسمانی و خرید و سرمایه گذاری معادن موجود و جدید. ۲-افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی داراییها با توجه به معافیت مالیاتی ماده ۱۴ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی و در راستای رعایت صرفه و صلاح سهامداران و واقعی نمودن ارزش داراییها پس از تهیه گزارش توجیهی و اجرای تشریفات قانونی.

بمپنا

بمپنا در ۱۲ماهه حسابرسی شده ۱۱۱۸ ریال سود محقق کرده است
نظر حسابرس : شرکت توانير به استناد مواد ۵ و ۶ قانون سازمان برق ايران و دستورالعمل اجرايي پروانه بهره برداري، تا پايان اسفند ماه ۱۳۹۶ مبلغ ۲۱۸ ميليارد ريال، بابت جريمه عدم تمديد پروانه بهره برداري نيروگاه، به حساب بدهکار شرکت توليد برق عسلويه منظور نموده و معادل آن از تسويه بدهي خود خودداري نموده است. ياد آور مي شود در اين رابطه علي رغم راي به ابطال دستورالعمل مذکور در تاريخ ۱۳۹۶/۰۷/۱۱ توسط هيئت عمومي ديوان عدالت اداري ، تاکنون شرکت توانير نسبت به تسويه بدهي مذکور اقدام ننموده است. نتيجه گيري اين موسسه در اثرمفاد اين بند مشروط نشده است.

بر اساس رسيدگي هاي بعمل آمده، مبالغ قابل ملاحظه اي از بهاي فروش برق به شرکت توانير، شرکت مادر تخصصي توليد نيروي برق حرارتي و شرکت مديريت شبکه برق در سال هاي قبل و سال جاري، همواره با تاخير زياد نسبت به مهلت مقرر در قرارداد(ظرف مهلت ۳۰روز ار تاريخ صورتحساب) دريافت گرديده است.

بتاسهم

 

تحلیل شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

کانال تلگرام: https://t.me/farabibourse

ما را در آپارات دنبال کنید: http://www.aparat.com/kargozari.org

خرید و فروش آنلاین سکه و طلا : https://kargozari.org/2018/05/25/gold

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *