تحلیل باراز بورس و چند نماد موثر بر شاخص کل

کارگزاری : روز گذشته (شنبه) بازار در حالی به کار خود پایان داد که شاید با توجه به حمله موشکی آمریکا به سوریه خوشبین ترین تحلیل گران نیز انتظار جو مثبتی از بازار نداشتند .شاخص کل با ۱۱۴ واحد افزایش به عدد ۷۷۸۰۴ واحد رسید . شاخص هموزن نیز که دیروز در مورد آن صحبت کردیم از سقف قبلی و مقاومت خود عبور کرد . چنانچه شاخص کل بتواند به ۷۸۰۰۰ واحد برسد و با حجم خوب ، چند روزی بالای محدوده ۷۸۰۰۰ واحد معامله شود می توان به روند مثبت بازار امیدوار بود . در مورد شاخص هموزن نیز این موضوع صدق می کند . البته با نزدیک شدن به محدوده ۷۸۰۰۰ واحد انتظار برای اصلاح بازار وجود دارد و همانطور که گفته شد حمایت ۷۶۰۰۰ واحد  برای بازار بسیار مهم است .

بررسی کوتاه چند نماد پربیننده :

دیروز در این بخش  از گروه خودرو دو سهم خودرو و خساپا رو بررسی کردیم که هر دو با صف خرید به کار خود پایان دادند .

خزامیا عضو دیگری از گروه خودرو نیز امروز با اقبال خریداران مواجه شد و با صف خرید به کار خود پایان داد که البته در روز های آینده مقاومت های ۹۲۰ و ۹۷۰ ریال رو پیش رو دارد . پیشبینی بنده این است که در صورت عبور قیمت از محدوده ۹۲۰ ریال ، ونزدیک شدن به رقم ۱۰۰۰ ریال ، در محدوده ۹۷۰ ریال این سهم با افزایش عرضم مواجه شود که می تواند مجددا تا ۹۲۰ ریال قیمت اصلاح شود .

شپلی هم امروز بعد از زورآزمایی خریداران و فروشندگان ، مجددا با صف خرید به کار خود پایان داد .

شهر سازي و خانه سازي باغميشه (ثباغ) نیز امروز در محدوده قیمت پایانی دیروز نوسان کرد و همچنان بین حمایت ۲۰۰۰ ریال و مقاومت ۲۱۷۰ ریال در نوسان است.

در گروه بانکی نیز بانك ملت (وبملت) ، د با افزایش عرضه در قیمت های منفی معامله شد . اولین حمایت ۱۰۲۵ ریال و بعد از آن ۹۷۵ ریال است . مقاومت پیش روی سهم کماکان  ۱۱۲۵ ریال است .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *