گزارش روزانه بازار ۲۴ شهریور ۱۳۹۷

#غمارگ کمی از زیان خود را کم کرد و از ۱۷۷ ریال زیان به ۱۰۲ ریال زیان رسانده است ولی هنوز زیان ده است و البته در دلایل این تعدیل نوشته است در بودجه تعدیلی ۱۷ درصد افزایش نرخ فروش از ۱۹ شهریور تا پایان سال مالی لحاظ گردیده است.

۲-تخفيفات مورد نياز فروش بر اساس شرایط بازار و کانال های پخش لحاظ و برنامه شرکت جهت کاهش تخفیفات در ماه های پایانی سال مالی می باشد.

۳-با توجه به اینکه در مرداد ماه صادرات روغن نباتی ممنوع شده است، در پیش بینی بودجه تعدیلی مقدار آن به فروش داخلی اضافه گردیده است.

۴-تامين مواد اوليه روغن خام به جز روغن کلزا بطور كامل از محل واردات فرض گرديده است.

۵-نرخ روغن خام بر اساس نرخهای جهانی در شهریور ماه ۱۳۹۷ در بودجه لحاظ شده است.

۶-نرخ ارز خرید روغن خام و ورق حلب بر اساس دلار ۴۲،۰۰۰ ريال و نرخ ارز خرید سایر مواد بسته بندی و شیمیایی بر اساس دلار بازار ثانویه در نظر گرفته شده است.

۷-هزينه هاي عملياتي و اداري و فروش بر اساس اطلاعات واقعی ۸ ماهه اول بطور متوسط و با افزایش تورم سالیانه در نظر گرفته شده است.

#رمپنا بدون اشاره به بحث ارزی شفاف سازی همیشگی را زد … از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر مي رسد نوسان قيمت سهام شرکت طي روزهاي معاملاتي اخير متاثر از عرضه و تقاضا در بازار و تحليل و تصميم سرمايه گذاران محترم در بازار سرمايه نسبت به عملکرد و برنامه هاي آينده شرکت مي باشد.

#سپاها از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است.

#میدکو نماد معاملاتي شركت مادر تخصصي توسعه معادن و صنايع معدني خاورميانه (ميدكو۱) جهت برگزاري جلسه هيئت مديره در خصوص افزايش سرمايه در روز دوشنبه مورخ ۲۶/۰۶/۱۳۹۷، در پايان معاملات امروز شنبه مورخ ۲۴/۰۶/۱۳۹۷ متوقف مي گردد

#غمهرا از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۳/۶/۹/۱۲ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۰۳/۳۱ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. لذا به نظر می رسد نوسان قیمت سهام شرکت طی روزهای معاملاتی اخیر ناشي از عرضه و تقاضاي بازار و تحليل و تصميم سرمايه گذاران مي باشد.

#شفن اعلام کرده است ۱۶% مرجان را دارد و راه اندازی و تولید آزمایشی شرکت مذکور از تاریخ ۲۵ مرداد ماه ۹۷ با ظرفیت اسمی به میزان ۱٫۶۵۰٫۰۰۰ تن در سال آغاز گردید.

#سیدکو از تاریخ گزارشگری قبلی (صورت های مالی و گزارش تفسیری مدیریت دوره مالی ۱۲/۹/۶/۳ ماهه منتهی به ۱۳۹۷/۱۲/۲۹ ) تا مقطع فعلی تغییر با اهمیتی در وضعیت مالی یا عملکرد شرکت رخ نداده است. بنظر مي رسد افزايش قيمت سهام ناشي از نوسان قيمت سهام شرکت طي روزهاي معاملاتي اخير با توجه به روند عادي بازار صورت گرفته است

تاریخ :۱۳۹۷/۰۶/۲۴

#گزارش_بازار

افزایش نرخ فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *