گزارش روزانه بازار دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷

شاخص کل با رشد ۳۵۵۲ واحد معادل ۲٫۱۵% به مرز ۱۶۸۶۲۴ واحد رسید.نمادهای فولاد ، ومعادن ، همراه ، فملی بیشترین تاثیر مثبت و بفجر ، شبندر ، پارسان ، .وبملت بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند.ارزش معاملات نیز به ۱۱۶۶۹ میلیارد ریال رسید.

در نیم ساعت پایانی بازار شاهد رشد تقاضا در گروه انبوه سازی هستیم

مابه التفاوت نرخ ارز از کره وارداتی دریافت نمی شودگمرک جمهوری اسلامی ایران در بخشنامه ای به گمرکات اجرایی سراسر کشور ممنوعیت دریافت مابه التفاوت نرخ ارز از کره وارداتی را ابلاغ کرد.

قرار شده که از نظر قیمتی صف رقابت در بورس حذف شود تا عادلانه‌تر توزیع صورت گیرد و تصور بر این است که قیمت نهایی برای مصرف‌کننده پایین بیاید.البته قرار است خوراک واحدهای پتروشیمی نیز متناسب با تغییرات قیمت ارز تغییر کند

ثالوند پس از ورود به محدوده -۳% اکنون در حال رشد تقاضا و حتی صف خرید در محدوده ۲۲۶۰ ریال همراه است.امکان نوسانات مثبت تا انتهای بازار و معاملات روز بعد وجود دارد.

باتوجه به افزایش فروش و تولید در کنار کسب درآمدهای عملیاتی برای گروه فولادی در گزارشات ۶ ماهه باید منتظر گزارشات خوبی باشیم

نماد معاملاتي شركت گروه بهمن «خبهمن» باتوجه به تغييرات بيش از ۵۰درصدي قيمت سهام و اطلاعيه منتشر شده در سايت كدال با محدوديت نوسان قيمت آماده انجام معامله است، همچنين ادامه معاملات در نماد مذكور در دامنه مجاز نسبت به قيمت مرجع «قيمت كشف شده در حراج» امكان پذير است.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست صبح امروز (دوشنبه، دوم مهرماه) با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت و معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی به‌طور رسمی گشایش یافت.

فاذر پس از نفوذ به دامنه منفی تا ۳۲۳ تومان ، مجددا با رشد تقاضا همراه شد و تا محدوده ۳۳۷ تومان در حرکت است.این سهم از دید ببنیادی توانایی اهداف بالاتر را در میان و بلند مدت خواهد داشت.

تاریخ :۱۳۹۷/۰۷/۰۲

#گزارش_بازار           شاخص کل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *