اعتراض سهامداران تالار حافظ به وضعیت بورس / اولین برنامه خبری صحرایی

جمعی از سهامداران مستقر در تالار حافظ به وضعیت چند روز اخیر بورس و ریزش قیمت ها و نقش حقوقی ها اعتراض کردند. همچنین مقرر شده اولین برنامه خبری صحرایی در آینده ایی نزدیک برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز بازار سهام که روند نزولی قیمت ها و متغیرها بعد از بهبود نسبی شرایط در چهارشنبه گذشته ، شروع و با سقوط حدود ۶ هزار واحدی شاخص و صف فروش اکثر شرکت ها همراه شد، جمعی از سهامداران مستقر در تالار حافظ به وضعیت چند روز اخیر بورس اعتراض کردند.

این گروه با اعلام گلایه ها، اعتراضات و ادعاهایی به حمید روح بخش مدیر روابط عمومی بورس تهران نکاتی در مورد نقش منفی حقوقی ها و عرضه های آبشاری هنگام ریزش قیمت ها ، افت بی دلیل و منطق قیمت ها به رغم ظرفیت های بالا صنایع و شرکت ها، توقف نمادها هنگام رشد و عدم بسته شدن در زمان نزول قیمت ها، وجود مشکلاتی هنگام سفارش فروش ، اختلال سامانه معاملات ، دستکاری برخی در روند عادی بازار ، تضاد بین شناسایی زیان ۵۰ درصدی و رشد شاخص و… مطرح کردند و از مدیرعامل جدید بورس تهران خواستند تا پیگیر حل مسائل باشد.

روح بخش نیز ضمن اعلام اینکه نظارت بر معاملات بازار از سوی بورس تهران و سازمان بورس رصد می شود گفت: در صورت مشاهده تخلف براساس قوانین و مقررات برخورد های مقتضی صورت می پذیرد.

وی اعلام کرد نکات مطرح شده را به مسئولان بورس منتقل می کند.

براساس این گزارش، در این میان پیگیری های بورس پرس نشان داد که قرار است اولین نشست خبری علی صحرایی در کسوت مدیرعامل بورس تهران در آینده ایی نزدیک برگزار شود تا وی در جمع اصحاب رسانه ، ضمن اعلام برنامه ها و اهداف ، به سئوالات خبرنگاران پاسخ دهد.
بورس پرس

تاریخ :۱۳۹۷/۰۷/۲۱

دریافت کد بورسی آنلاین

افتتاح حساب آتی سکه

راهنمای دریافت کد بورسی

کانال ما در تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *