گزارش بازار سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷

به گزارش اکوفارس، در جریان داد و ستدهای امروز بازار سرمایه تعداد ۳ میلیارد و ۸۲۲ میلیون سهم و حق‌ تقدم به‌ارزش یک هزار و ۱۸۳ میلیارد تومان در ۲۴۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲۲۳۲واحدی در ارتفاع ۱۸۲هزار و ۸۳۴واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر رشد دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پتروشیمی و بانک ملت شد و در مقابل نمادهای معاملاتی توسعه معادن و فلزات، پالایش نفت اصفهان و گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید با افت خود مانع افزایش بیشتر شاخص بورس شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۶۵۲واحد، کل (هموزن) ۲۸۸واحد، قیمت (هموزن) ۲۰۳واحد، آزاد شناور ۲۱۳۸واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم به‌ترتیب ۱۳۱۲و ۶۰۴۲ واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۳۳۶میلیون ورقه به‌ارزش ۷۹۳میلیارد تومان در ۱۳۳هزار نوبت، آیفکس ۳۲واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰۲۷واحد قرار گرفت.
بورس-قطره

تاریخ :۱۳۹۷/۰۷/۲۴

#گزارش_بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.  حق‌ تقدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *