گزارش بازار چهارشنبه ۹ آبان ۱۳۹۷

شاخص کل با رشد ۱۴۷ واحدی در محدوده ۱۸۳۳۶۶ ایستاد. ارزش معاملات در بورس به بیش از ۵۸۹ میلیارد تومان و در فرابورس به ۴۴۷ میلیارد تومان رسید.نمادهای وامید ، وبملت ، رمپنا بیشترین تاثیر مثبت و پارس ،شپنا ، شتران بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند

در چند رشته ای ها وامید و وبانک مورد توجهند و وغدیر و وصندوق باافت نسبی مواجهند.

در گروه سیمانی امروز معاملاتی بهتر در جریان است و نمادهای سدور، سشرق، سپاها، ستران، سبزوا، سرود و سخاش مورد توجهند.

خساپا در قیمت ۱۱۸ تومان با صف خرید ۸ میلیونی همراه است.

در گروه قند و شکر برخلاف معاملات مثبت در گروه محصولات غذایی، شاهد معاملاتی یکپارچه منفی هستیم. قمرو تک نماد مثبت گروه است.

در گروه محصولات غذایی نیز معاملات مثبتی در جریان است. غبشهر، تبرک، غپاک، غالبر، غشهداب، غشاذر، غمارگ، غشان، غاذر و غبهنوش از نمادهای همراه با صف خریدند.

در تک نمادها رمپنا با رشد بیش از سه درصدی ربروست .کیسون در روز سرتاسر مثبت ساختمانی ها با افت بیش از به ۳ درصدی مواجه است.

نماد معاملاتي شركت بانك ايران زمين «وزمين« امروز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۰۹ در تابلو پايه ب بازار پايه فرابورس ايران گشايش مي يابد.

در گروه رایانه و اطلاعات، نمادهای مرقام، مداران، مفاخر و افرا مورد توجهند. در اطلاعاتی ها نیز های_وب و اپرداز به صف خرید رسیده اند.

تاریخ :۱۳۹۷/۰۸/۰۹

#گزارش_بازار

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.  شاخص کل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *