گزارش بازار یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷

شاخص کل با افت (۳۵۶۲) واحدی در محدوده ۱۸۰۶۶۸ ایستاد.ارزش معاملات در بورس به بیش از ۸۰۴ میلیارد تومان و در فرابورس به ۴۲۳ میلیارد تومان رسید.نمادهای ، های وب، مبین ، حفاری بیشترین تاثیر مثبت و فارس ، فولاد ، فملی بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند

کاهش فشار عرضه در نیم ساعت پایانی محسوس است.گرچه همچنان عرضه کننده ها علاقه به فروش در ضرر دارند ولی کلیات بازار در بلند مدت صعودی خواهد بود.

رایزنی عربستان برای کاهش تولید یک میلیون بشکه نفت

مدیرکل اقتصادی و تجاری وزارت صنعت:لاستیک ۱٫۲ میلیون خودرو سنگین تامین شد…

فولاد سیرجان امروز ۵۰۰۰ تن آهن اسفنجی با قیمت پایه ۱۴,۱۸۹ ریال عرضه کرد که با میانگین قیمت ۱۶,۶۰۹ ریال(۱۷٫۰۵ درصد بالاتر از پایه) معامله گردید.

نماد معاملاتي «وملت» به دليل افشاي اطلاعات با اهميت مصاديق گروه (الف) براي شركت سرمايه گذاري ملت متوقف شد. بديهي است نماد مذكور تا ساعت ۱۰:۰۰ جلسه معاملاتي بعد به صورت حراج ناپيوسته بدون محدوديت دامنه نوسان قيمت بازگشايي خواهد شد.

شاهد افزایش تقاضا در کلیات بازار هستیم.این افزایش بیشتر به دست حقوقی ها میباشد…عرضه حقوقی ۱۲% و خرید ها ۲۳٫۳% و عرضه حقیقی بیش از ۳۷٫۵% میباشد.

گروه خودرو و قطعه سازها خساپا به محدوده های مثبت وارد شده است و نمادهای خودرو ساز تا حدود زیادی از فشار عرضه سنگین فاصله گرفته اند. قطعه سازها امروز معاملات بهتری داشتند و خاذین، خنصیر، خچرخش و خمحرکه تقاضای مناسبی را ثبت کرده اند.

صف فروش وبملت جمع آوری شد. افزایش تقاضا در گروه بانکی / وتجارت در صفر قیمتی.

تاریخ: ۱۳۹۷/۰۸/۲۰

#گزارش_بازار     شاخص کل

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *