گزارش بازار شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷

شاخص کل با افت (۸۶۹) واحدی در محدوده ۱۸۴۲۳۰ ایستاد.ارزش معاملات در بورس به بیش از ۱۰۹۵ میلیارد تومان و در فرابورس به ۳۵۸ میلیارد تومان رسید.نمادهای وامید ، وبصادر ، کچاد بیشترین تاثیر مثبت و پارس ،وبملت ، تاپیکو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور گفت: با توسعه صندوق‌های سرمایه‌گذاری و انتشار اوراق مالی که بازده بالا و جذاب دارند می توان شرایط را برای هدایت بخشی از نقدینگی به بورس فراهم کرد. وی افزود: در سال های گذشته علاوه بر برنامه ریزی برای هدایت نقدینگی به بازار سرمایه اقداماتی نیز برای جذب نقدینگی های خرد جامعه صورت گرفته است.

در نیم ساعت پایانی شاهد تشدید عرضه در کلیات بازار هستیم.سهامداران در خرید ، مدیریت سرمایه را لحاظ کنند.

زمزمه عرضه اولیه گهر زمین با نماد کگهر دراین هفته جدی تر شده است

در چند رشته ای ها وامید امروز نیز با رشد قیمت همراه هست و وصندوق و وغدیر افت بیش از ۲ درصدی را تجربه می نمایند. نماد وبانک نیز از دیگر نمادهای مثبت گروه می باشد.

نماد معاملاتي شركت قند نقش جهان «قنقش» امروز شنبه مورخ ۱۳۹۷/۰۸/۱۹ در تابلو پايه ج بازار پايه فرابورس ايران گشايش مي يابد. در اين خصوص توجه به موارد زير ضروري است: ۱)معاملات نمادهاي درج شده در تابلوي پايه ج ، صرفا در روزهاي شنبه، دوشنبه، چهارشنبه هر هفته قابل انجام است. ۲) محدوديت حجمي (حداكثر تعداد اوراق در هر سفارش) در نماد معاملاتي مذكور به ميزان ۵۰،۰۰۰ سهم تعيين مي شود.

در حالی ارزش معاملات به ۹۰۰ میلیارد تومان بالغ شده که ارزش معاملات سه بانک اصل چهل و چهاری از مرز ۲۵۰ میلیارد تومان عبور کرده است. وتجارت و وبصادر سعی دارند به قیمت درصد مثبت برسند و صف فروش وبملت جمع شده است.

عضو هیات مدیره بانک خاورمیانه تاکید کرد: اتصال بانک‌ها به سوییفت فقط برای مبادلات غذا و دارو

محمدتقی صمدی در مورد تکرار شایعه ادغام بانک سرمایه در بانک ملت گفت: این شایعه دو سال پیش هم از سوی برخی مطرح شده بود . بنابراین چنین شایعه ایی هیچ پایه و اساسی ندارد و به شدت تکذیب می شود.

تاریخ :۱۳۹۷/۰۸/۱۹

#گزارش_بازار  شاخص کل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *