گزارش بازار یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۷

شاخص کل با رشد ۳۲۸۴ واحدی در محدوده ۱۶۳۱۳۸ ایستاد.ارزش معاملات در بورس به بیش از ۴۷۵ میلیارد تومان و در فرابورس به ۵۹۶ میلیارد تومان رسید.نمادهای ، فولاد ، فملی ، کگل بیشترین تاثیر مثبت و نمادهای شفن ، کرماشا ، همراه بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند .

در انبوه سازها امروز روندی مثبت و البته کم حجم حاکم است. کرمان به صف خرید رسیده و وساخت، ثمسکن، وتوس و آ_اس_پ نیز مورد توجه بازارند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس می گوید دلار در بودجه سال آینده، ۵۲۰۰ تومان می شود و روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه نفت به فروش می رسانیم.

نمادهایی چون وتجارت، فملی، شاراک و شتران در میان صف های خرید برتر بورسی جای گرفته اند و سمگا در بین صف های برتر فرابورسی دیده می شود. برخی نمادهای پتروشیمی در میان تولیدکنندگان اوره و متانول برخلاف روند بازار با فشار فروش روبرو هستند و شفن در میان برترین صف های فروش دیده می شود.

در معدنی ها که معاملاتی مثبت را پشت سر می گذارند، کروی به صف خرید رسیده و نماد تازه وارد کگهر نیز متعادل است و در محدوده ۸۲۰۰ ریالی داد و ستد می شود.

در پايان معاملات امروز نماد «وصنعت» جهت برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه به منظور تصويب صورت هاي مالي متوقف خواهد شد.

یک مقام مسئول در نظام بانکی خبر داد؛تغییر موضع اروپایی ها در روابط بانکی با ایران…..یک مقام مسئول در نظام بانکی از تغییر موضع بانک های اروپایی در کار با ایران خبر داد و گفت: یک بانک مهم اروپایی با برگزاری جلسه در ایران، خواستار از سرگیری همکاری های بانکی شده است.

در گروه عرضه برق بفجر با افزایش تقاضا به سقف مجاز قیمتی رسیده است. مبین، دماوند و بنیرو نیز با رشد بیش از دو درصدی مواجهند و وهور تک نماد منفی گروه است.

تپکو به دلیل نوسان قیمت بیش از ۶۰ درصد در نماد اصلی، به منظور برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی ناشر متوقف شد.

تاریخ :۱۳۹۷/۰۹/۱۱

#گزارش_بازار

شاخص کل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *