حسیر

بدینوسیله به استحضار می رساند که شرکت ریل سیر کوثر از طریق افزایش سرمایه از محل مطالبات به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال در سهام شرکت پرتو بار فرآبر خلیج فارس مالک ۱۰۰ درصدی شرکت مذکور شده است. لازم به توضیح است سال تاسیس ۲۳/۰۷/۱۳۹۱ پرتو بار فرآبر خلیج فارس با موضوع فعالیت در زمینه نیروگاهی بوده است ولی با توجه به اینکه این شرکت طی چند سال اخیر هیچگونه فعالیت مستمری نداشته است فاقد زیان انباشته و بدهی به شرکت و نهاد خاص می باشد.

ضمناًٌ شرکت پرتو بار فرآبر خلیج فارس مجوز های لازم را از راه آهن ج.ا.ا جهت فعالیت حمل و نقل بار را کسب کرده و آماده فعالیت می باشد. سهامدار عمده قبلی آن شرکت ، شرکت توسعه طلوع تجارت خلیج فارس بوده که با توجه به عدم شرکت سهامداران قبلی، شرکت ریل سیر کوثر مالک ۹/۹۹ درصدی شرکت پرتوبار فرآبر خلیج فارس شده است.

فولای

در اسفند با درامد بهتر ۱۱۴ میلیارد ریالی مواجه بود . نرخ فروش با رشد ۷۰,۱۱۶,۸۳۶ ریال شده است بهمن با فروش ۹۴ میلیارد ریالی مواجه شد در دی هم همین شکلی بود … نرخ فروش ۶۶,۰۰۰,۷۸۷ ریال است . دی با فروش ۹۳ میلیارد ریالی مواجه بوده است نرخ فروش ۶۶,۲۹۲,۴۱۹ ریال است .

در اذر گزارش بسیار جالبی را داده است در آذر با فروش ۱۲۲میلیارد ریالی مواجه شده .در آبان با فروش خوب ۱۵۴ میلیارد ریالی مواجه بوده است سهم در مهر ۱۰۰ میلیارد ریال فروش زده است در شهریور ۱۰۲ میلیارد ریال و در مرداد با فروش ۷۰ میلیارد ریالی مواجه شده و جمع فروش ۱۲ ماهه ۱۱۱۱ میلیارد ریال بوده که این عدد در مدت مشابه ۶۳۹ میلیارد ریال بوده و رشد خوبی را نشان میدهد.

خموتور

چند ماهی است بهتر می فروشد ولی اسفند افت داشت در اسفند با فروش ۱۶۱ میلیارد ریالی مواجه بود سهم در بهمن کمی از دی کمتر ولی ۲۵۸ میلیارد ریال فروش داشت . سهم در دی ماه با درامد خوب ۲۸۹ میلیارد ریالی مواجه شده سهم در آذر ماه با فروش ۲۱۲ میلیارد ریالی مواجه بود در ابان با افت فروش تا ۱۸۵ میلیارد ریال مواجه شد در مهر با فروش ۲۱۲ میلیارد ریال مواجه بود.

جمع فروش ۲۲۲۲ میلیارد ریال شده است این عدد در سال ۹۶ ۱۷۲۵ میلیارد ریال بوده است/ گزارش خوبی از نظر فروش است نسبت به سال قبل البته.

بتا سهم

اخبار سایر شرکتهای بورسی را در گزارش بازار بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *