به اطلاع کلیه سهامداران بانک حکمت ایرانیان (حکمت) می رساند

بر اساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی (سران سه قوا) در خصوص چارچوب ادغام بانکها و موسسات اعتباری وابسته به نیروهای مسلح در بانک سپه، موارد زیر را به اطلاع سهامداران محترم می رساند؛ مقتضی است سهامداران محترم تمامی اطلاعات و شرایط منتشره در سایت کدال را در تصمیم گیری های خود مد نظر قرار دهند.

مقتصی است آن دسته از سهامدارانی که قصد فروش سهام خود را در این مرحله دارند، به شعب کارگزاران عضو فرابورس ایران درسراسر کشور مراجعه و پیرو ابلاغیه شماره ۱۱۰۲۰۰۲۲۸ مدیریت نظارت برکارگزاران سازمان بورس و اوراق بهادار به تاریخ ۱۹/۰۱/۱۳۹۸ و شماره نامه ۴۶۹۸۷/۱۲۲، نسبت به تکمیل و ارائه تعهد نامه پیوست این ابلاغیه به همراه تقاضای فروش سهام خود اقدام نمایند. دوره ثبت سفارش در سامانه معاملاتی فرابورس ایران توسط کارگزاران از تاریخ ۱۳۹۸/۰۱/۲۰ الی ۱۳۹۸/۰۲/۲۹ می باشد.

نوع سفارش فروش باید از نظر اعتبار زمانی، سفارش بدون محدودیت زمانی (Good Till Cancel) باشد. تقاضای فروش برای سهامداران حقیقی بر اساس قیمت ۱،۰۰۰ ریال می باشد که در نماد (حکمت۱) قابل ثبت است. تقاضای فروش برای سهامداران حقوقی غیر وابسته به نیروهای مسلح باید صرفاً بر اساس قیمت پایانی سهام در زمان توقف نماد معاملاتی مربوطه (مبلغ ۷۸۸ ریال) باشد که در نماد (حکمت۲) قابل ثبت است.

دوره زمانی ورود سفارش‌های فروش در سامانه معاملاتی فرابورس ایران پس از بازگشایی نماد معاملاتی از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۳:۰۰ در تمامی جلسات رسمی معاملاتی امکان‌پذیر است و معاملات براساس مصوبه شورای عالی بورس و اوراق بهادار در قالب معامله خارج از جلسه‌ی رسمی معاملات انجام می شود. انجام معاملات معاف از کارمزد نقل و انتقال ( به استثنای کارمزد شرکت های کارگزاری) است و کارمزد مربوط به کارگزار فروشنده توسط واحدهای ادغام شونده پرداخت می‌شود.

تحلیل بازار و شرکت های بورس اوراق بهادار را در گزارش بازار بخوانید.

برای دریافت کد بورسی به صورت غیر حضوری و استفاده از سامانه آنلاین معاملات بورس و خرید و فروش سهام ، و همچنین ثبت نام در سامانه سجام ، به وبسایت www.kargozari.org مراجعه نمایید. با سامانه فارابیکسو ، شما به صورت همزمان می توانید در بازار آتی سکه ، زعفران و بورس اوراق بهادار معاملات آنلاین انجام دهید.

بانک حکمت ایرانیان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *